Generační výměna. DB začala posílat na trať mezi hlavními městy místo starých souprav rychlovlaky ICE3neo

První ICE3neo na trati Berlín - Amsterdam. Foto: Deutsche BahnPrvní ICE3neo na trati Berlín - Amsterdam. Foto: Deutsche Bahn

Mezi Berlínem a Amsterdamem jezdí šest párů přímých vlaků denně.

Odebírat
Upozornit na
guest
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Povazan

Nikdy som nevedel pochopiť, prečo vlaky na tejto trase boli až doteraz iba v kategórii IC s klasickými supravami bez reštauračného vozňa, a nikdy DB na trasu nedali ani staršie ICE supravy.

Twix

Protože doteď neměly nadbytek souprav ICE na 1,5 kV? Ještě nedávno se v Bad Bentheim přeprahalo z DB 101 na „zlomený nos“, teprve asi 2 roky to vozí nizozemský Vectron. Zajímalo by mě co s nimi NS budou teď dělat, nebo je měli jen pronajaté? Také by mě zajímalo jestli ve vnitru zavedou NS příplatek, protože v ICE od Frankfurtu se „VRTkový příplatek“ platí, ačkoliv to v Nizozemsku jede jen po konvenční trati.

Nocni_spoje

NS vrátí lokomotivy ELL. Důvod je dostatek souprav BR 408 a chybějící schválení Talga (,které vypadá na dlouho).

Addams

Tomu sa hovorí plytvanie v praxi: súpravy schopné na 300 km/h nasadiť na trasu 🇩🇪 🇳🇱, z ktorej tvorí VRT asi 10 % (ak to nie je ešte menej), 👎🤕 zvyšok 130 – 200 km/h.
DB nemá do čoho investovať?

mgr.pavel

Když jedete autem (co je schopné jet 160) zčásti po dálnici (max 130) a většinu času po okrskách (max 90 s častými velkými propady), taky je to plýtvání..? Měl byste místo auta jet na kole, asi. I když, to bude plýtvání infrastruktury, že.

N.N.

Kbyby autem. Kolik trasy městkých busů umožňuje 80 km/h.

Twix

Parametry VRT má téměř celá trať z Berlína do Hannoveru, po ní to jede více než hodinu a půl z těch 6 hodin. Přepočteno na kilometry to je samozřejmě ještě vyšší podíl.

Dušan

Mezi Berlínem a Wolfsburgem je V=250 km/h, pak už max. V=200 km/h. Na budoucí ICE-L je ta trasa rychlostně celkem ideální.

Dušan

Na té trase mají jezdit ICE-L na V=230 km/h, ale DB jich v prosinci bude mít maximálně 4 ks souprav a to ještě bez nových lokomotiv BR 105 na V=230 km/h. Proto se rozhodli nasadit ty ICE3…pak je později stáhnou…

Nocni_spoje

A hlavně nemá Talgo schválení pro Nizozemsko.