Příjezd do Brna od severu se na dva roky uzavře. Za 367 milionů ho opraví sdružení tří firem
Oprava povrchu silnice. Ilustrační foto: ŘSD

Magistrát uvažuje o udělení vjezdových oprávnění na místní účelové komunikace pro obyvatele Obřan a Maloměřic.
Já bych to vzal přes Adamov a Útěchov nebo rovnou přes Blansko a Lipůvku.
Lipůvka, jojo tam je to supr průjezdné už teď, zejména ve špičce… když budete sám, bude to nepříjemné, když takových bude víc, dále to ještě sníží propustnost daného úseku…
1,5 km a dva roky… proč ne raději čtyři roky, ať je to na jistotu.
No to víte, ty firmy si to musejí šetrit, aby mohli vykázat a obhájit nejen vysoutěženou cenu ale i více práce odhaduji mrzí 25 až 50 miliony, protože přece nemohli tušit…. Co najdou.
1,5 km včetně všech inženýrských sítí a všech povrchů v celé tloušťce konstrukce. Plus během stavby musí být zachován přístup k nemovitostem a zachována funkčnost kanalizace, zásobování vodou a el energií.
Áha, známé firmy “Musíme to opravit🙂” a nikde nikdo. Hmm 😟 Tak pevné nervy.
Jsem se lekl, že na tak dlouho zavřou I/43..
To byl účel autora titulku, clickbait jak vyšitý
Zásadním hodnotícím kritériem neměla být celková délka stavby, ale počet dní s úplnou uzavírkou komunikace. A to i přes to, že kyvadlový provoz by ve špičce všedního dne moc nevyřešil – ale pořád významně lepší stav, než dvouletá úplná uzavírka.
Kyvadlový provoz po pár dnech odradí především ty, kteří to mají po Jedovnické +- pár minut stejně rychle i bez uzavírky. A pro Bílovické to bude i přesto rychlejší, než zajížďka přes Ochoz.
Kyvadlový provoz tam už letos byl kvůli poměrně krátké uzavírce a zažil jsem kolony nemalé. Troufám si tvrdit, že při kyvadlovém provozu na 1,7 km dlouhé uzavírce by to ve všední den ve špičce bylo nepoužitelné i pro ty Bílovice. No, tak jako tak, konečným „příjemcem“ této uzavírky se stanou Vinohrady, kde to bývá těžce ucpané už teď (nebavím se o prázdninovém provozu), natožpak po té, co se sem přesunou komplet Bílovice. Čili bude to objížďka nejen dlouhá, ale do/z kolon na Vinohradech.
Ve špičce by mohl mít smysl jiný režim – jednosměrný provoz ráno směr centrum Brna, odpoledne z centra Brna.
Pro protišpičkový směr pak objížďka.
Protože přepravní špička je silně jednosměrná záležitost.