Příjezd do Brna od severu se na dva roky uzavře. Za 367 milionů ho opraví sdružení tří firem

Oprava povrchu silnice. Ilustrační foto: ŘSDOprava povrchu silnice. Ilustrační foto: ŘSD

Magistrát uvažuje o udělení vjezdových oprávnění na místní účelové komunikace pro obyvatele Obřan a Maloměřic.

Odebírat
Upozornit na
guest
12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Sam

Já bych to vzal přes Adamov a Útěchov nebo rovnou přes Blansko a Lipůvku.

SYN

Lipůvka, jojo tam je to supr průjezdné už teď, zejména ve špičce… když budete sám, bude to nepříjemné, když takových bude víc, dále to ještě sníží propustnost daného úseku…

lada13

1,5 km a dva roky… proč ne raději čtyři roky, ať je to na jistotu.

Sam

No to víte, ty firmy si to musejí šetrit, aby mohli vykázat a obhájit nejen vysoutěženou cenu ale i více práce odhaduji mrzí 25 až 50 miliony, protože přece nemohli tušit…. Co najdou.

Ondra K.

1,5 km včetně všech inženýrských sítí a všech povrchů v celé tloušťce konstrukce. Plus během stavby musí být zachován přístup k nemovitostem a zachována funkčnost kanalizace, zásobování vodou a el energií.

Jan

Áha, známé firmy “Musíme to opravit🙂” a nikde nikdo. Hmm 😟 Tak pevné nervy.

Ondra

Jsem se lekl, že na tak dlouho zavřou I/43..

MP22

To byl účel autora titulku, clickbait jak vyšitý

Ing. Vladimír Bílý

Zásadním hodnotícím kritériem neměla být celková délka stavby, ale počet dní s úplnou uzavírkou komunikace. A to i přes to, že kyvadlový provoz by ve špičce všedního dne moc nevyřešil – ale pořád významně lepší stav, než dvouletá úplná uzavírka.

N.N.

Kyvadlový provoz po pár dnech odradí především ty, kteří to mají po Jedovnické +- pár minut stejně rychle i bez uzavírky. A pro Bílovické to bude i přesto rychlejší, než zajížďka přes Ochoz.

Ing. Vladimír Bílý

Kyvadlový provoz tam už letos byl kvůli poměrně krátké uzavírce a zažil jsem kolony nemalé. Troufám si tvrdit, že při kyvadlovém provozu na 1,7 km dlouhé uzavírce by to ve všední den ve špičce bylo nepoužitelné i pro ty Bílovice. No, tak jako tak, konečným „příjemcem“ této uzavírky se stanou Vinohrady, kde to bývá těžce ucpané už teď (nebavím se o prázdninovém provozu), natožpak po té, co se sem přesunou komplet Bílovice. Čili bude to objížďka nejen dlouhá, ale do/z kolon na Vinohradech.

xyz

Ve špičce by mohl mít smysl jiný režim – jednosměrný provoz ráno směr centrum Brna, odpoledne z centra Brna.

Pro protišpičkový směr pak objížďka.

Protože přepravní špička je silně jednosměrná záležitost.