Frankfurt – Praha – Přemyšl. Leo Express spustí přes 1300 km dlouhé spojení, cesta potrvá téměř 18 hodin
Trasa vlaku Frankfurt - Přemyšl. Foto: Leo Express

Cena jízdného mezi cílovými stanicemi začíná na 239 Kč.

Cena jízdného mezi cílovými stanicemi začíná na 239 Kč.
Skoro bych si myslel, že to je hodně špatný vtip, kdyby na to už neprodávali jízdenky…
Někdo bude muset ustoupit:
Příjezd vlaku LE 235 do Ostrava-svinov (20:38), je identický, jako příjezd rj 515 Ostravan.
Ale nechápu, jak chtějí stihnout s tolika zastávkami Praha – Ostrava-svinov za 3 h a 15 min, i když nestojí v Přerově.
Budou Talga?
Z Wilsonu přes Vršovice a Malešice do Pardubic v odpolední špičce za 60 minut? Odvážný plán…
Pokud jede vlak přes 3 státy, z toho na síti DB jede více než 6 hodin (1:11 – 7:53) a má na obrat v cílové stanici pouhou půlhodinku (7:53 – 8:27), tak to vypadá, že Leo pravděpodobně nesledoval důvody zrušení Jančurova Jadranexpressu, nebo si naivně myslí si, že se mu nic takového nemůže stát. Chybami se člověk učí, takže bude holt nutné zadělat odvážným jízdním řádem na podobnou koncepční chybu znovu. Pokud by se Leo od RJ poučil, zcela jistě by koncipoval JŘ poněkud jinak – na letišti FM by pouze zastavil a jízdu svého vlaku by ukončil na nějakém… Číst vice »
Hlavně asi není ani takový obrat potřeba, když to má dojet do cílové stanice po druhé ráno, což je úplná blbost.
To jste si popletl s opacnym koncem. Tam se zpozdenim dorazi v 7 rano, tedy idealne, zpatky jede az 13:31.
S Jadranexpressem bych to nesrovnaval, ten mel spoustu jednokolejnych useku a cestou nekolikrat preprahal. Ale tady je proste zasadni, ze to jede stovky km pres Nemecko. Uklidova ceta muze nastoupit v Offenbach a za 2,5h tam zase vystoupit.
Mezinárodních vlak bude stavět v takových dírách jako Suchdol, Studénka, Ústí nad Orlicí a dokonce Kralupy?! To by mělo stavět jen v Ostravě (i Bohumín je za mě zbytečný), pak Olomouc, Česká Třebová, Pardubice, možná Kolín, Praha, Ústí a Děčín.
*mezinárodní
tak si založte vlastní firmu a provozujte železniční dopravu sám 🙂
K tomu, abych mohl vyjadřovat názor k zastavování vlaku, musím mít firmu? To je zajímavé.
O tom, kde komercni spoj zastavi, rozhoduje dopravce podle toho, co podle nej prinese cestujicim uzitek a jemu trzby.
Přesně. Toho bohdá nebude, aby nějaký drnohryz a hnojokyd měl něco, co je jen pro panstvo z Prahé. (sarkasmus)
Ano? Vy nás ale zásobujete pane Karfík… U Lex se roztrhl vánoční pytel s nabídkou spojení…
Minuly rok som siel Dusseldorf-Berlin-Praha, ICE nabralo meskanie hodinu, pretoze v Dortmunde cerpal rusnovodic prestavku -40 minut- a dalsich par minut sme naberali okolo Mindenu a Wolfsburgu. Nastastie Berliner pockal a clovek nemusel tvrdnut hodinu na stanici s planovanym prestupom. Ale je to skor dobre ako sotovylet resp ak ma clovek cas, na lietadlo by som tym prist neskusal, jedine na cestu domov.
To jste měl štěstí. Mně už v Berlíně připoj ujel doslova o minutu. Ale DB vrátily polovinu jízdného.
Nemělo to jet do Oostende?
Tak jsem si zkusil vyhledat spojení na stránkách LeoExpresu a cena 239,-Kč je tam nějaká podezřele fixní, ať chci jet 1300 km z Frankfurtu do Přemyšle nebo 25 km z Prahy do Kralup 🙂
Asi chcou nalákat nové zakazniky
Nebo vybrat peníze, spojení nepustit a pak to všem vracet v kreditu na jiné spojení.
Vyjede nevyjede? Spíš ne…
Očividně pokus o zápis do Guinessovy knihy rekordů v délce zpoždění. Všechny trumfy na gigantické zpoždění jsou vyložené 👍🏻 Chybí už jen Slovensko, ale zřejmě se zápis v případě srážky anuluje…
18 hodin za 239Kč… levnější než ubytovna…
“ dorazí do cílové stanice na letišti ve Frankfurtu následující den v 7:53. Zpět vyrazí v 08:27 ”
Aha. Tak pokud nebude mezi cca Lipskem a FF vata nejmíň hodinu, tak jsem opravdu zvědav (pokud to teda pojede) na ty desítky minut zpoždění hned z výchozí stanice…
Ve Frankfurtu (Hbf i Flughafen) jsem se letos několikrát vyskytl, a co jsem tam viděl za chaos bylo jen pro silné povahy.
Představa, že tam Leo přijede na čas, bude objíždět soupravu, a na čas odjede, je naprostý nesmysl.
Objíždět ve FFF? Vždyť to letištní nádraží je vlastně taková větší zastávka. 🙂
No nějak se otočit musí.
Zajímavé spojení i pro mě na jinak dost nepraktické cesty mezi středním Německem a Moravou. Nicméně by mě zajímala logika toho, proč zastavuje v tolika malých městech, třeba i uprostřed noci.
S těmi Stadlery bych to chápal, to jsou vlastně regionální vlaky, ale s touto neznámou soupravou – není to neustálé zastavování neekonomické?
Kdo ví, zda tam vůbec někdo nastoupí či vystoupí, zatímco spáče jedoucí celou noc to může rušit…
Pokud vlak jede do Přemyšle, zjevně míří i na ukrajinskou klientelu a pro tu může být zajímavé spojení právě i z relativně malých měst v Německu. Myslím, že jak bude takový „hodně originální produkt“ vycházet ekonomicky, teď nikdo s určitostí neví, to ukáže čas.
To jsou zastávky na cigáro.
Ta necelá hodina na obrat, no to bude pruser, jedině že by byly 3 soupravy
Pro obyvatele Česka prakticky použitelný pouze pro jízdy z Německa do Česka, např z Lipska do Prahy, jinak asi nic moc. V noci je dobré tak jezdit luzkovymi nebo lehatkovymi vlaky.
A proč? Já ho klidně vyuziju z Ústí přes noc někam pod východní Karpaty.
Lôžko alebo ležadlo má zmysel na dlhších cestách kde sa človek vyspí. Ak idem trasu ktorá trvá 3-4 hodiny tak vždy zvolím sedačku.
Jo, pro mě vypadá zajímavě akorát ten odpolední z Německa, Gotha, Erfurt, Lipsko. Přímý spoj, do Prahy přijede ještě v rozumnou hodinu a může to být levnější alternativa pro jízdu s DB+ČD.
Je to už v novém jízdním řádu:
Ten půlhodinový obrat ve Frankfurtu mě lehce znervózňuje 😀
Odvážný ten obrat ve Frankfurtu..
No nevím, pro cesty na větší vzdálenost nepoužitelná zajížďka, pro cesty na kratší vzdálenosti přenos zpoždění z jiných ramen.
Proste spojeni vlaku Frankfurt – Praha a Praha – Przemysl. Nic vic, nic min. Se zpozdenimi souhlas, zalezi, kolik v tom maji vaty. Ale taky jistota, ze Vam neujede pripoj.
Super spojeni, ale casova tragedie… ty VRT fakt chybi…
Mezi Lipskem a Erfurtem už VRT nechybí, ale tohle pojede po staré trati přes Naumburg 🙂
no myslim pres CR, tam bude casova racha taky…
Bohumín – Děčín dle jižního řádu 5 hodin 20 minut