kmax

Frankfurt – Praha – Přemyšl. Leo Express spustí přes 1300 km dlouhé spojení, cesta potrvá téměř 18 hodin

Trasa vlaku Frankfurt - Přemyšl. Foto: Leo ExpressTrasa vlaku Frankfurt - Přemyšl. Foto: Leo Express

Cena jízdného mezi cílovými stanicemi začíná na 239 Kč.

Odebírat
Upozornit na
guest
45 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
danaceks

Skoro bych si myslel, že to je hodně špatný vtip, kdyby na to už neprodávali jízdenky…

Štěpán S.

Někdo bude muset ustoupit:
Příjezd vlaku LE 235 do Ostrava-svinov (20:38), je identický, jako příjezd rj 515 Ostravan.

Ale nechápu, jak chtějí stihnout s tolika zastávkami Praha – Ostrava-svinov za 3 h a 15 min, i když nestojí v Přerově.

Happy

Budou Talga?

Šejdr

Z Wilsonu přes Vršovice a Malešice do Pardubic v odpolední špičce za 60 minut? Odvážný plán…

Karl vB.

Pokud jede vlak přes 3 státy, z toho na síti DB jede více než 6 hodin (1:11 – 7:53) a má na obrat v cílové stanici pouhou půlhodinku (7:53 – 8:27), tak to vypadá, že Leo pravděpodobně nesledoval důvody zrušení Jančurova Jadranexpressu, nebo si naivně myslí si, že se mu nic takového nemůže stát. Chybami se člověk učí, takže bude holt nutné zadělat odvážným jízdním řádem na podobnou koncepční chybu znovu. Pokud by se Leo od RJ poučil, zcela jistě by koncipoval JŘ poněkud jinak – na letišti FM by pouze zastavil a jízdu svého vlaku by ukončil na nějakém… Číst vice »

dzejejc

Hlavně asi není ani takový obrat potřeba, když to má dojet do cílové stanice po druhé ráno, což je úplná blbost.

Lokotomy

To jste si popletl s opacnym koncem. Tam se zpozdenim dorazi v 7 rano, tedy idealne, zpatky jede az 13:31.

Lokotomy

S Jadranexpressem bych to nesrovnaval, ten mel spoustu jednokolejnych useku a cestou nekolikrat preprahal. Ale tady je proste zasadni, ze to jede stovky km pres Nemecko. Uklidova ceta muze nastoupit v Offenbach a za 2,5h tam zase vystoupit.

m.hf

Mezinárodních vlak bude stavět v takových dírách jako Suchdol, Studénka, Ústí nad Orlicí a dokonce Kralupy?! To by mělo stavět jen v Ostravě (i Bohumín je za mě zbytečný), pak Olomouc, Česká Třebová, Pardubice, možná Kolín, Praha, Ústí a Děčín.

m.hf

*mezinárodní

Juraj

tak si založte vlastní firmu a provozujte železniční dopravu sám 🙂

m.hf

K tomu, abych mohl vyjadřovat názor k zastavování vlaku, musím mít firmu? To je zajímavé.

Lokotomy

O tom, kde komercni spoj zastavi, rozhoduje dopravce podle toho, co podle nej prinese cestujicim uzitek a jemu trzby.

Happy

Přesně. Toho bohdá nebude, aby nějaký drnohryz a hnojokyd měl něco, co je jen pro panstvo z Prahé. (sarkasmus)

Happy

Ano? Vy nás ale zásobujete pane Karfík… U Lex se roztrhl vánoční pytel s nabídkou spojení…

Jakub

Minuly rok som siel Dusseldorf-Berlin-Praha, ICE nabralo meskanie hodinu, pretoze v Dortmunde cerpal rusnovodic prestavku -40 minut- a dalsich par minut sme naberali okolo Mindenu a Wolfsburgu. Nastastie Berliner pockal a clovek nemusel tvrdnut hodinu na stanici s planovanym prestupom. Ale je to skor dobre ako sotovylet resp ak ma clovek cas, na lietadlo by som tym prist neskusal, jedine na cestu domov.

troglj

To jste měl štěstí. Mně už v Berlíně připoj ujel doslova o minutu. Ale DB vrátily polovinu jízdného.

Tomāš

Nemělo to jet do Oostende?

Pavel

Tak jsem si zkusil vyhledat spojení na stránkách LeoExpresu a cena 239,-Kč je tam nějaká podezřele fixní, ať chci jet 1300 km z Frankfurtu do Přemyšle nebo 25 km z Prahy do Kralup 🙂

Avlaky

Asi chcou nalákat nové zakazniky

dzejejc

Nebo vybrat peníze, spojení nepustit a pak to všem vracet v kreditu na jiné spojení.

Libork

Vyjede nevyjede? Spíš ne…

Brzda dopravy

Očividně pokus o zápis do Guinessovy knihy rekordů v délce zpoždění. Všechny trumfy na gigantické zpoždění jsou vyložené 👍🏻 Chybí už jen Slovensko, ale zřejmě se zápis v případě srážky anuluje…

Jméno

18 hodin za 239Kč… levnější než ubytovna…

Tomáš Záruba

“ dorazí do cílové stanice na letišti ve Frankfurtu následující den v 7:53. Zpět vyrazí v 08:27 ”

Aha. Tak pokud nebude mezi cca Lipskem a FF vata nejmíň hodinu, tak jsem opravdu zvědav (pokud to teda pojede) na ty desítky minut zpoždění hned z výchozí stanice…

jenki

Ve Frankfurtu (Hbf i Flughafen) jsem se letos několikrát vyskytl, a co jsem tam viděl za chaos bylo jen pro silné povahy.
Představa, že tam Leo přijede na čas, bude objíždět soupravu, a na čas odjede, je naprostý nesmysl.

Jiný

Objíždět ve FFF? Vždyť to letištní nádraží je vlastně taková větší zastávka. 🙂

jenki

No nějak se otočit musí.

šufec

Zajímavé spojení i pro mě na jinak dost nepraktické cesty mezi středním Německem a Moravou. Nicméně by mě zajímala logika toho, proč zastavuje v tolika malých městech, třeba i uprostřed noci.

S těmi Stadlery bych to chápal, to jsou vlastně regionální vlaky, ale s touto neznámou soupravou – není to neustálé zastavování neekonomické?

Kdo ví, zda tam vůbec někdo nastoupí či vystoupí, zatímco spáče jedoucí celou noc to může rušit…

Kubrt

Pokud vlak jede do Přemyšle, zjevně míří i na ukrajinskou klientelu a pro tu může být zajímavé spojení právě i z relativně malých měst v Německu. Myslím, že jak bude takový „hodně originální produkt“ vycházet ekonomicky, teď nikdo s určitostí neví, to ukáže čas.

Jméno

To jsou zastávky na cigáro.

Avlaky

Ta necelá hodina na obrat, no to bude pruser, jedině že by byly 3 soupravy

Ondřej Wagner

Pro obyvatele Česka prakticky použitelný pouze pro jízdy z Německa do Česka, např z Lipska do Prahy, jinak asi nic moc. V noci je dobré tak jezdit luzkovymi nebo lehatkovymi vlaky.

F. K.

A proč? Já ho klidně vyuziju z Ústí přes noc někam pod východní Karpaty.

Samo

Lôžko alebo ležadlo má zmysel na dlhších cestách kde sa človek vyspí. Ak idem trasu ktorá trvá 3-4 hodiny tak vždy zvolím sedačku.

Jan Tichavský

Jo, pro mě vypadá zajímavě akorát ten odpolední z Německa, Gotha, Erfurt, Lipsko. Přímý spoj, do Prahy přijede ještě v rozumnou hodinu a může to být levnější alternativa pro jízdu s DB+ČD.

Náhodný

Je to už v novém jízdním řádu:

Zbyněk

Ten půlhodinový obrat ve Frankfurtu mě lehce znervózňuje 😀

HlucnaRaba

Odvážný ten obrat ve Frankfurtu..

watslaw

No nevím, pro cesty na větší vzdálenost nepoužitelná zajížďka, pro cesty na kratší vzdálenosti přenos zpoždění z jiných ramen.

Lokotomy

Proste spojeni vlaku Frankfurt – Praha a Praha – Przemysl. Nic vic, nic min. Se zpozdenimi souhlas, zalezi, kolik v tom maji vaty. Ale taky jistota, ze Vam neujede pripoj.

Martin

Super spojeni, ale casova tragedie… ty VRT fakt chybi…

Twix

Mezi Lipskem a Erfurtem už VRT nechybí, ale tohle pojede po staré trati přes Naumburg 🙂

Martin

no myslim pres CR, tam bude casova racha taky…

Tukan

Bohumín – Děčín dle jižního řádu 5 hodin 20 minut