Francouzské dráhy věří vlaku, který ještě nevyjel. Objednaly dalších 22 jednotek Oxygène

Jednotka Oxygene pro SNCF. Foto: CAFJednotka Oxygene pro SNCF. Foto: CAF

Nové jednotky míří na spoje Intercités mezi Bordeaux a Marseille.

Odebírat
Upozornit na
guest
12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin

z venku krasnej, vevnitr mi pripada hrozne stisneny…

TPal.

Zatím je jen pár fotek. Pravda, vidím, že jedno sedadlo jedničky je takové ne moc prostorné, ale když se kouknu na dvojku, tak tam mi připadá být interiér OK.

Michal82

Dle textu se za rok uvolni vetsi množstvi vozu Corail. Tak treba se s nimi potkame v ČR. Tady by jeste udelaly hodne pozitivni posun vpred.

Neodrážet Nespouštět

Corail velkoprostory ideálně s originál sedačkami, je něco o čem se u nás ani nesní. Kdo nezažil nepochopí. U nás neexistuje nic co by se tomu alespoň přiblížilo. Na vlacích kde dneska chybí velkoprostory by to udělalo velkou službu.
https://i.pinimg.com/736x/2d/f3/30/2df330814727c3ff96d010eaaade850a.jpg
https://duckduckgo.com/?q=corail+train++interior&t=fpas&iar=images&iax=images&ia=images&iai=https%3A%2F%2Foffloadmedia.feverup.com%2Flyonsecret.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F09%2F24063725%2F1280px-Int%25C3%25A9rieur_voiture_Corail_Franche-Comt%25C3%25A9_classe_2-e1632406004732.jpg

Jaaa

Mno nevim. Sedačky jsou měkký, to je fakt, ne jako ty tvrdý prkna, co se dneska všude montujou.

Ale jinak je to vůz ze 70. let se všemi zápory.

Qaws

Jen to vidím a chce se mi kýchat…😪

Josef Pešek

A jestli si myslíte, že budou ve výborném stavu, tak to ani náhodou. Tuhle jsem se minulý týden projel s SNCF v Coradia Duplex a humus až na půdu, takže předpokládám v Corail něco podobného. Zlaté Elefanty na pražském příměstu.

Erik85

A kde byste je chtěl nasazovat, když MD ve všech nových soutěžích bude požadovat nová vozidla?

Kubrt

Na komerčních linkách?
To budoucí požadování nových vozidel ministerstvem dopravy plyne z nějakého závazného dokumentu?
Coraily mám ty rád, ale fakt, že doba jde dál.

Twix

Na něčem ve stylu Flixtrainu by se to tu třeba objevit mohlo, ale jinak to spíš bude směřovat k novějším tlakotěsným klimatizovaným vozům pro dálkovou dopravu. A kromě toho už pro další vysokopodlažní klasické vozy nebude využití.

Zdrasa

Že jsou Corail velmi komfortní uznávám, ale podívejte se, kdy se vyráběly. Vždyť to jsou současníci béček. Sice výrazně pohodlnější, ale už se svým věkem. Před 20 lety by to byl skvělý nápad, ale dneska maximálně doplňkově, hlavní obměnu musí zajistit novější, ideálně zcela nové vozy a jednotky.

Josef Pešek

Ty uvolněné Corail s velkou pravděpodobností skončí v Africe. V ČR máme určitě na víc, než na 40 let olítané blešáky.