FlixTrain začne v Německu jezdit častěji, chystá dvě další linky

FlixtTrain na hlavním nádraží v Hamburku. Foto: FlixTrainFlixtTrain na hlavním nádraží v Hamburku. Foto: FlixTrain

Zelené vlaky FlixTrain čeká na německých kolejích další expanze. Od 21. června začnou jezdit mezi Berlínem a Stuttgartem každý den,

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Xaver

Už se těším, až FlixTrain vstoupí na český trh, co pak budou říkat všichni ti jančurobijci. Teď je Flix vítaný konkurent, který ho může zničit. Až ale začne ničit jimi milované ČD, tak to bude najednou asi ekl.

Petr.R

nevím, ale v německu jezdí sice německou lokotkou, ale vagony má made in DDR. Tímto nemůže konkurovat ani regionově.

Pibik

Pochybuji, že vstoupí do Čech, nízká hustota obyvatel, málo velkých měst a taky Deutschland je stále 3x tak větší životní úroveň a i podobně velká předraženost DB, dále neexistence soukromé konkurence skýtá obří prostor pro expanzi na hodně let. V ČR navíc chybí pořádná infrastruktura a ani to nevypadá, že by stát nějakou chtěl budovat, spíše se mu rozpadá ta stará a již tam působí spolupracující leo express, možná jej pohltí.

Petr.R

spíše převezme leo, nepohltí a tady pojede taky místo leo .

BoH

Možná. Nicméně když Jančura vymlátil konkurenci, tak to bylo OK. Když ho mlátí někdo jiný, tak tady brečíte, jak si to mohou dovolovat 🙂

Honza

Problem je, ze Flix funguje na způsobu, že provádí ciste marketing a výkony za ně jezdí někdo jiný, což předpokládá mit vlastní garnituru a licenci pro provozování železniční dopravy, takových mne v Čechách moc nenapadá, takze tak horký to u nás nevidím

Svojsin

Já myslím, že nejde dostatečně kvalitně předvídat, jak to bude s Flixem na kolejích z dlouhodobýho pohledu, v Německu ani jinde.
U Regiojetu taky někteří psali, že nikdy nevyjede. V 90 letech bylo plno proroků, kteří zvěstovali „nebudoucnost“ až zánik ČD apd.

Ono taky záleží, jaký budou zrovna příležitosti a kdo se jich bude chtít chytat a komu bude nebo nebude „pomoženo politicky“.

Pokud už to někdo všechno ví, tak sem s tím:-)

Pibik

To, že otvírá trh i na pozemní dopravě v západní Evropě je dáno tím, že stát již není schopen dále odolávat tržním tlakům, státní dopravci nestíhají pokrývat poptávku, navíc s cenou a kvalitou už jsou hodně mimo realitu i zadlužení přepravců je nad únosnou míru. V takové Francii častěji vlaky nejedou, než jedou. To, že jsou nuceny trh otevřít soukromníkům Německo či Švýcarsko, zvěstuje postupný úpadek státních dopravců, podobně jako to nastalo v dopravě letecké. PS: Takové ČD za pár let do momentu globální finanční krize budou mít sekeru cca 50 mld. korun, ani v časech dobrých nejsou schopni s… Číst vice »

Pibik

Předpokládám, že nová linka povede z München přes Ingolstadt na Berlin. Flix tak dokončí napojení posledního milionového města. Jen tak dál! Doufám, že příští rok se opět síť rozroste.

Honza

Flixtrain zažádal o kapacitu na novou rychlotrat Berlin – Erfurt – Mnichov, pokud jim to schválí bude to zajímave 🙂

Pibik

Příští rok by pak dále zahustili páteřní propojení milionových měst, viděl bych to na Hamburg-Berlin, Hamburg-München a München-Stuttgart-Köln a to největší by pak měli napojené.
V Deutschland je totiž největší terno vlak a nikoliv bus, tak uvidíme jak se k tomu postaví stát, budou klacky pod nohy, nebudou?!?

Tomas Marny

Zacne jezdit kazdy den, 4 dny v tydnu ? 😂😂😂 aha ..

anti-sura

Tak to Ty inteligente Sůro napiš výstižně, srozumitelně a pořádně do toho textu rovnou. V té rádoby aktualitě aby se prase vyznalo, když to má někdo po Tobě číst …

Petr.R

Já nevím pánové, já jsem to pochopil a jenom jsem se na to podíval, Vás bych nechtěl potkat na silnici, vy musíte mět aji u auta na přístrojovce kde je brzda a na co se používá.