FlixTrain poprvé vyjel, dcera autobusového obra začala jezdit z Hamburku do Kolína nad Rýnem
FlixtTrain na hlavním nádraží v Hamburku. Foto: FlixTrain
Společnost FlixBus spustila oficiálně provoz vlaků pod značkou FlixTrain. První spoj se vydal dnes z Hamburku do Kolína nad Rýnem,
Vozy mají kotoučovou brzdu a rychlost 200 km/h, při té rychlosti však překvapí lámací dveře a otevírací okna bez klimy. Bylo by zajímavé vědět o těch vozech víc (např. záchody?). Interiér – lehátka často bez opěrek hlavy (na snímku hlava na umakart) – je řešení dobré jen při uvedené zaváděcí ceně jízdenky. Power banky jsou zajímavý nápad, jak se osvědčí se uvidí. V Čechách by je ukradli 🙂
aby ta lokotka nebyla do 140. Čas ukaže a dozvíme se toho více.
tak vlastně u nás flixtrain bude zajištovat leo? Jak už tady bylo v článku něco o expanzi a čím to bude provozovat.
Flixbus bravo, jako socialistické státní DB, už neví kolik by za jejich průměrné služby chtěli, zdražování je běžné jednou, spíše dvakrát ročně. Pravda stát reguluje flixbus jak to jen jde, DB pociťovaly odliv zákazníků, takže nelze kupovat jízdenky do 1 hodiny jízdy, nebo do 50 km na autobusovou linku kamkoliv. Jsem zvědav na vlak, kdy započne odliv zákazníků i zde, opět pak regulace? Je vidět, že státy drží svoje předražené služby v dopravních firmách, co to jen jde, státní aerolinky většinou již nejsou, autobusová doprava regionální pouze ve formě dotovaného cirkusu. Zbývá započít frontální útok na dálkovou železnici, nakonec přijde… Číst vice »
Tak to by bylo vážně super. Hlavně když by Flix obsluhoval MHD a rozhodl se, že v úterý nebude jezdit (y).
Vitapb:
Bude-li uzavřena smlouva s městem, pak není problém, bude jezdit kdy si objednatel objedná (a zaplatí).
Na druhou stranu by neměla existovat ve městech a krajích možnost zakazovat soukromou hromadnou dopravu, z principu někdo jezdící na komerční riziko nemůže dát dlouhodobě nižší cenu než za jakou jezdí MHD, pokud ano, tak je někde asi chyba.
Třeba v česku takových už bylo na mhd a radnice je musela vyhodit.
Na druhou stranu, v Německu je s ceníkem ICE fakt problém, jezdit za 150€+ si moc lidí dovolit nemůže. Proto tam tak rychle Flixbus vyrostl – nabídl nízkou cenu a stabilní úroveň komfortu, po celé zemi. A i ty „čalouněná Béčka“ (zde to vypadá spíš jako noční couchette) jsou pro 4+-hodinovou cestu pohodlnější než jakýkoliv bus.
No podle toho obrázku, jestli člověk opravdu sedí na těch prknech (lehátkách), tak autobus bude pohodlnější. Pokud by si člověk mohl lehátko dát do spací polohy, tak samozřejmě ne.
Kvalitativně jsou koukám tak na úrovni našich přečalouněných Béček
Přesněji Bee, tam jsou na podobné šíleně oplyšované lavici k dispozici jen 3 místa…
Věděl by někdo co to jsou za vagóny? A od koho je koupili?
Tipuju, že to bude tohle nebo nějaká variace: http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_Bvcmbz.php.