FlixTrain končí ve Švédsku, kapacitu přesune do Německa

Vozy FlixTrain po modernizaci. Foto: Giulio Coscia / FlixMobilityVozy FlixTrain po modernizaci. Foto: Giulio Coscia / FlixMobility

Firma posílí ve Švédsku autobusové spoje.

25 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Zdrasa

Kdysi jsem viděl video p z kategorie train trip reportů právě z švédského Flixe a stěžovali si na to, že tam byla hrozná zima. Nevím, jestli to byl opravdu reálný důvod nebo se to jenom tak říkalo, ale problém měl být v konstrukci vozů nepřizpůsobených tamním klimatickým podmínkám. Pravděpodobnější mi přijde nedostatečný výkon topení nebo nějaká porucha v době natáčení, ale nejsem technik, nedokážu říct.

Zdrasa

To p je překlep. Co z toho má vyplývat – pokud tam byl opravdu nějaký takový technický problém, dává smysl, že se stáhli.

Ondrak

Jsem zvědavý kdy přijde k nám. Osobně mu docela fandím… to bude mínusů😁

Fabian

Reálná cena jízdenky ve vlacích v ČR byla před covidem cca 8 až 12 Kč/km/jednoho pasažéra.

My, pasažéři, tu velkou drahotu nevnímáme/přehlížíme, protože dosud většinu z oné částky zaplatily dotace. Ale byly vesměs na státní dluh, tj. skončí. Brzy.

Takže s výjimkou trasy Berlín-Vídeň nepředpokládám, že by FlixTrain měl zájem vstoupit na trh, který brzy projde změnou vlivem mj. zreálnění cen vlakového jízdného.

El Barto

Zdravím Axela 🙂

Pája

To by chtělo nějaký seznam jeho účtů. Normálně se bojím, že by byl dlouhý jako tehle článek.

rudlafara

Celkem pěkné vozy.

Madarska sova

Ani ne, málo místa, nepohodlné sedačky, nefunkční wifi (a na velké části trati na mobilu není nic lepšího než EDGE)

rudlafara

Popravdě, WiFi mně ani tak netrápí….osobně jí považuji za zbytečnost (alespoň při českém pokrytí), ale málo místa, to je horší.

M152

Taky si to myslim, ale třeba v ABpee prakticky jiná možnost než WiFi není, mobilní signál je velmi utlumen konstrukcí vozu.

Madarska sova

Problém je, že na té trase kde jezdily pokrytí LTE/5G signálem dostupným ve vagonu z velké části není

troglj

Každý je nějaký. Já akademik většinu práce čtu, píšu nebo počítám, takže WiFi na cestě se hodí. A taky kafe popř. něco k jídlu 😁

rudlafara

Nechtěl jsem zde s tohoto článku udělat debatu o wifi, samotřejmě i já jí přijmu a rád, jen v našich českých podmínkách, jelikož dopravce nemá jinou možnost, než využít mobilní operátory, bývá toto použití tragické. Mobilní operátoři, kteří nám tu za skoro nejvyšší ceny v Evropě předkládají jejich „kvalitní pokrytí“ by se měli stydět (ale na to se dnes nehraje). Utlumení signálu ve vozech je jasné…snad jediný pokrok je InterJet. Takže prostě s kvalitním signálem ve vlaku spíe nepočítám a to ani v případě vybavením wifi vozů dopravce. Něco „na zub“ to je jiná…. 🙂

Fsp

Do švestek

Adam

Ještĕ, že tenhle drožkař nikdy nevstoupí na náš trh, jelikož ho dokonale nahrazuje RegioJet.

Kicruj

Aby ses nedivil. To stačí nějaká akvizice a je to hned.

PvvS

Flixbus je tu dlouho . Flixtrain hned u sousedů v Německu.

troglj

Pokud by chtěl FlixTrain např. doplnit chybějící spojeni Praha Lipsko, uvítal bych to.

Jaaa

A kudy? 🙂

troglj

Klasicky, Praha Ústí Dresden Leipzig. Připojena Na CE na jihozápad.

troglj

ICE

Nocni_spoje

A jakou trasu mu najdete v Elbtalu, kdyz casto nejsou ani trasy pro Railjet, ES nebo Regiojet?

Jaaa

To mi právě nešlo do hlavy.Třeba Chomutov – Vejprty – Chemnitz – Leipzig by mohla být větší zábava. 😉
(A ještě to tlačit přes Kladno a Žatec, to by byla absolutní bomba 😀 )

Hoermalmeister

Vyhlídkový motoráček

troglj

Výluky skončily, tak snad trasy zase budou.
RJ nedostal trasy v uzlu Berlín, do Dresden problém nebyl.