Kdysi jsem viděl video p z kategorie train trip reportů právě z švédského Flixe a stěžovali si na to, že tam byla hrozná zima. Nevím, jestli to byl opravdu reálný důvod nebo se to jenom tak říkalo, ale problém měl být v konstrukci vozů nepřizpůsobených tamním klimatickým podmínkám. Pravděpodobnější mi přijde nedostatečný výkon topení nebo nějaká porucha v době natáčení, ale nejsem technik, nedokážu říct.
Reálná cena jízdenky ve vlacích v ČR byla před covidem cca 8 až 12 Kč/km/jednoho pasažéra.
My, pasažéři, tu velkou drahotu nevnímáme/přehlížíme, protože dosud většinu z oné částky zaplatily dotace. Ale byly vesměs na státní dluh, tj. skončí. Brzy.
Takže s výjimkou trasy Berlín-Vídeň nepředpokládám, že by FlixTrain měl zájem vstoupit na trh, který brzy projde změnou vlivem mj. zreálnění cen vlakového jízdného.
Nechtěl jsem zde s tohoto článku udělat debatu o wifi, samotřejmě i já jí přijmu a rád, jen v našich českých podmínkách, jelikož dopravce nemá jinou možnost, než využít mobilní operátory, bývá toto použití tragické. Mobilní operátoři, kteří nám tu za skoro nejvyšší ceny v Evropě předkládají jejich „kvalitní pokrytí“ by se měli stydět (ale na to se dnes nehraje). Utlumení signálu ve vozech je jasné…snad jediný pokrok je InterJet. Takže prostě s kvalitním signálem ve vlaku spíe nepočítám a to ani v případě vybavením wifi vozů dopravce. Něco „na zub“ to je jiná…. 🙂
Fsp
6 měsíců
Do švestek
Adam
6 měsíců
Ještĕ, že tenhle drožkař nikdy nevstoupí na náš trh, jelikož ho dokonale nahrazuje RegioJet.
To mi právě nešlo do hlavy.Třeba Chomutov – Vejprty – Chemnitz – Leipzig by mohla být větší zábava. 😉
(A ještě to tlačit přes Kladno a Žatec, to by byla absolutní bomba 😀 )
Kdysi jsem viděl video p z kategorie train trip reportů právě z švédského Flixe a stěžovali si na to, že tam byla hrozná zima. Nevím, jestli to byl opravdu reálný důvod nebo se to jenom tak říkalo, ale problém měl být v konstrukci vozů nepřizpůsobených tamním klimatickým podmínkám. Pravděpodobnější mi přijde nedostatečný výkon topení nebo nějaká porucha v době natáčení, ale nejsem technik, nedokážu říct.
To p je překlep. Co z toho má vyplývat – pokud tam byl opravdu nějaký takový technický problém, dává smysl, že se stáhli.
Jsem zvědavý kdy přijde k nám. Osobně mu docela fandím… to bude mínusů😁
Reálná cena jízdenky ve vlacích v ČR byla před covidem cca 8 až 12 Kč/km/jednoho pasažéra.
My, pasažéři, tu velkou drahotu nevnímáme/přehlížíme, protože dosud většinu z oné částky zaplatily dotace. Ale byly vesměs na státní dluh, tj. skončí. Brzy.
Takže s výjimkou trasy Berlín-Vídeň nepředpokládám, že by FlixTrain měl zájem vstoupit na trh, který brzy projde změnou vlivem mj. zreálnění cen vlakového jízdného.
Zdravím Axela 🙂
To by chtělo nějaký seznam jeho účtů. Normálně se bojím, že by byl dlouhý jako tehle článek.
Celkem pěkné vozy.
Ani ne, málo místa, nepohodlné sedačky, nefunkční wifi (a na velké části trati na mobilu není nic lepšího než EDGE)
Popravdě, WiFi mně ani tak netrápí….osobně jí považuji za zbytečnost (alespoň při českém pokrytí), ale málo místa, to je horší.
Taky si to myslim, ale třeba v ABpee prakticky jiná možnost než WiFi není, mobilní signál je velmi utlumen konstrukcí vozu.
Problém je, že na té trase kde jezdily pokrytí LTE/5G signálem dostupným ve vagonu z velké části není
Každý je nějaký. Já akademik většinu práce čtu, píšu nebo počítám, takže WiFi na cestě se hodí. A taky kafe popř. něco k jídlu 😁
Nechtěl jsem zde s tohoto článku udělat debatu o wifi, samotřejmě i já jí přijmu a rád, jen v našich českých podmínkách, jelikož dopravce nemá jinou možnost, než využít mobilní operátory, bývá toto použití tragické. Mobilní operátoři, kteří nám tu za skoro nejvyšší ceny v Evropě předkládají jejich „kvalitní pokrytí“ by se měli stydět (ale na to se dnes nehraje). Utlumení signálu ve vozech je jasné…snad jediný pokrok je InterJet. Takže prostě s kvalitním signálem ve vlaku spíe nepočítám a to ani v případě vybavením wifi vozů dopravce. Něco „na zub“ to je jiná…. 🙂
Do švestek
Ještĕ, že tenhle drožkař nikdy nevstoupí na náš trh, jelikož ho dokonale nahrazuje RegioJet.
Aby ses nedivil. To stačí nějaká akvizice a je to hned.
Flixbus je tu dlouho . Flixtrain hned u sousedů v Německu.
Pokud by chtěl FlixTrain např. doplnit chybějící spojeni Praha Lipsko, uvítal bych to.
A kudy? 🙂
Klasicky, Praha Ústí Dresden Leipzig. Připojena Na CE na jihozápad.
ICE
A jakou trasu mu najdete v Elbtalu, kdyz casto nejsou ani trasy pro Railjet, ES nebo Regiojet?
To mi právě nešlo do hlavy.Třeba Chomutov – Vejprty – Chemnitz – Leipzig by mohla být větší zábava. 😉
(A ještě to tlačit přes Kladno a Žatec, to by byla absolutní bomba 😀 )
Vyhlídkový motoráček
Výluky skončily, tak snad trasy zase budou.
RJ nedostal trasy v uzlu Berlín, do Dresden problém nebyl.