umbrellamobility
umbrellamobility
umbrellamobility
Dopravci Železnice

FlixTrain chystá v Německu příští rok rozšíření do dalších měst

FlixtTrain na hlavním nádraží v Hamburku. Foto: FlixTrain
FlixtTrain na hlavním nádraží v Hamburku. Foto: FlixTrain

Společnost FlixBus Mobility rozšíří s nástupem nového jízdního řádu své působení na německé železnici pod značkou Flixtrain. Od prosince bude zastavovat v dalších sedmi městech a současně zavede nové expresní spojení z Hamburku do Kolína nad Rýnem a od jara příštího roku linku Hamburk – Stuttgart.

Změny v jízdním řádu oznámil FlixTrain v tiskové zprávě. Velkou změnou projde spojení z Berlína do Stuttgartu. Vlaky nově budou stavět v Lipsku, Halle, Erfurtu, Gothe, Eisenachu a Wittenbergu. Doba jízdy zůstává stejná.

Nově v síti FlixTrain přibudou také Cáchy u spojení z Hamburku do Kolína nad Rýnem. To projde velkým zrychlením, doba jízdy se zkrátí na tři a půl hodiny.

Už na jaře chce navíc firma rozšířit svoji síť o novou trasu Hamburk – Stuttgart. Vlaky pojedou přes Hannover, Göttingen, Kassel Wilhelmshöhe, Fuldu, Frankfurt, Darmstadt a Heidelberg. Má jít až o tři páry vlaků denně.

FlixTrain je pro nás mimořádně úspěšný,“ řekl spoluzakladatel FlixMobility André Schwämmlein. Firma současně vyjádřila obavy z velké státní podpory Deutsche Bahn v rámci takzvaného klimatického balíčku. „Vláda musí zajistit, aby z těchto peněz do železnice profitovali všichni železniční dopravci. Fungující konkurence povede ke zvyšování počtu cestujících na železnici,“ uvedl Schwämmlein

tagy
17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
GPGP

Prostě stejné jako RJ ale bez kávy zdarma. 🙂
Ohledně klima balíčku by mě zajímalo kolik % energie mají Němci z uhlí, vím že Kretinsky tam koupil nějaké doly a min. 20 let tam budou ještě rubat.
A fakt bych se divil že si budou chtít Němci za Green Energy příplácet 10 či více %.

qwasar

Přímé ICE přeci jezdí na trase Hamburg – Stuttgart každé dvě hodiny :S. ICE 575, 577, atd.

AAA

Vyzobávači! Hrozinky!

IGCT

A?

Tronda

Hodné DB nebudou mít na provozování lokálek, které zrušily už v 70. letech.

Marťas

Jako zákazníkovi Flixbusu mi tato informace přišla do e-mailu. Je škoda, že deník zdopravy.cz nezískal něco navíc, například jízdní řád, plánované řazení nebo neudělal anketu mezi kolemjdoucími v dotčených železničních stanicích.

Marťas

Pane Sůro, to nebyla kritika, jenom námět na reportáž. Alternativně můžete zkusit získat vyjádření konkurence, třeba bude firma příště sdílnější, když její kroky necháte komentovat Deutsche Bahn.:-)

Jarek

Rady ptáka Loskutáka…

Josef22

Jak moc moderní vozy to budou si můžete domyslet podle této fotky 😀
https://scontent-yyz1-1.cdninstagram.com/vp/86992d46b027cd4ac5f0dab494d9dfbe/5E19F3A9/t51.2885-15/e35/70506891_709471706199811_119097904589197198_n.jpg?_nc_ht=scontent-yyz1-1.cdninstagram.com&_nc_cat=107

Jinak ty červeno-bílé budou pravděpodobně Ex Bomdz236, určitě se tam najde i Bom, možná Bomz.

Btw. Jízdní řády jsou tady – https://www.flixtrain.com/all-timetables

vitapb

Se docela divim, že se DB nepostaraly o to, aby její odprodaný vagony byly provozovány co nejdál od rajchu..

Josef22

Edit: Teď jsem si všiml, že obrázek se nezobrazí … Do odkazu je potřeba dopsat ten zbytek odkazu (?_nc_ht= …).

xxyy

Úplně odpornej vlak

bohyn

Zlatá 810 co? 😀

IGCT

810 je jako karel gott -nadčasová 😇😅😅😅

Tronda

Ty taurusy, které koupily ČD jsou taky odporné?

Skinheads & Punks united

Tak tady jsou myšleny asi ty vozy z 50.let..

Partneři


Czechtoll

pst
podcast