FlixTrain chce jezdit do Polska, požádal o povolení pro spojení z Varšavy do Berlína

FlixtTrain na hlavním nádraží v Hamburku. Foto: FlixTrainFlixtTrain na hlavním nádraží v Hamburku. Foto: FlixTrain

Podaná žádost je na období pěti let od 14. prosince 2025.

Odebírat
Upozornit na
guest
15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vojtech

A kdo zabrání cestujícím vysednout vnitrostátně? v ČR je to to samé. Často je jizdenka Praha -Puchov či Žilina levnější, než Praha – Ostrava. ( občas ale musíte hledat na bahn.de či Zssk.sk)

Riki

Stát si chrání státní PKP, proč ne má to logiku. Já proti tomu nic nemám. PKP se za poslední roky výrazně zlepšila.

Michal M

Ale nezůstane, do Polska už se chystá Jančura…

Twix

Do vnitrostátní dopravy? A kde?

marcel.stancl

A do Prahy nechce?

Ondrak

Těch mínusů od režijkářů😂🙈

Michal M

Štancl je taky režijkář, ale chce si to jen vyfotit.

XXyy

Proboha nestrašte

Ondrak

To mi řeknete, co Vám tak hrozného udělali, že je pořad tolik hejtite?

jiný Petr

UTK klasicky povolí jen vlaky v nesmyslných časových polohách, aby nevznikla konkurence státnímu PKP Intercity, navíc bude v podmínkách, že dopravce musí provozovat všechny povolené vlaky (nemůže si vybrat, které trasy mu vyhovují a provozovat jen ty), takže nakonec stejně nic jezdit nebude. Tyhle fígle UTK pro zabetonování polského trhu jsou dobře známé a pochybuji, že se v dohledné době něco změní.

Ostravaček

Už jen to, že vlak musí být na území PL sloužili pro mezinárodní relaci a ne pro vnitrostátní přepravu je strašná blbost a házení klacku pod nohy. Hold i RJG má s nima dlouho problémy hlavně právě kvůli tomuto. Člověk by čekal, že po vládě PIS se aspoň něco začne zlepšovat a ono opět nic..

Xaver

A vy víte, že se nic nezměnilo?

Mates

Nevie ale mele, lebo predpovedal ako to bude.

Jiří Kocurek

A pak se divte, že klesají přepravy.

Kamui

Jak to vůbec funguje u nás? Dopravce oznámí záměr a MD v podstatě nemá moc možností jak mu nevydat licenci?