FlixBus zařadí do své sítě další města, stanou se součástí linky z Ostravy do Vídně
Autobus Setra v barvách FlixBus, Foto: FlixBus
V nabídce budou spojení dvakrát denně každým směrem.
V nabídce budou spojení dvakrát denně každým směrem.
Dle mého názoru by bylo lepší kdyby se posílily spoje jedoucí z Vídně do Polska. To mi dává větší smysl. Hodně Poláků toto spojení využívá.
K čemu je to dobré? Bylo by lepší zefektivnit vlaky, když jsou tam hlavní tratě. To neni jako mezi librecem a prahou, nebo ceskou lipou a prahou.
Flixbus má v mém životě jeden rekord spojený s dodržováním jízdního řádu a to odjezd s náskokem 19 minut:-). Jednalo se o nácestnou zastávku v malé vesnici v ČR u linky jedoucí z Rakouska do Polska. Piloty daného spoje takový detail naprosto nevyvedl z klidu a že by třeba počkali na odjezd dle JČ, to je ani nenapadlo. Nebýt toho, že cestující zcela náhodou vyrazili na zastávku s velkým předstihem, protože si chtěli něco nakoupit v přilehlé sámošce, tak by to asi nestihli, což u spoje jedoucího 1x denně není úplně milé. Ale jinak je Flixbus občas docela fajn.
A která pak na cestná zastávka to byla? Flixbus má v podmínkách při koupi jizdenek, že máte být 20 minut před odjezdem na zastávce, aby autobus mohl odjed i dříve budeli plný.
Horní Vltavice
7 Zahájení cesty
7.1 Cestujícím doporučujeme dostavit se na místo odjezdu 15 minut před zahájením cesty.
Což si lze těžko vyložit tak, že bus může odjet s náskokem 19 minut.
A stěžoval jste si u dopravce? Protože zde to nevyřešíte a pokud jste si stězoval a byla sjednána náprava, tak není důvod to ventilovat.
Oni zase vidí, kdo má kde nastupovat. A pokud ti co tam byli dřív už nastoupili, nebyl asi další důvod čekat – už nebylo na koho.
Ostravu a Vídeň má Flixbus jako zastávky také na své lince z Krakova do Milána, která vede přes Ostravu, Brno, Vídeň, Villach a Benátky, linku provozují Poláci, zážitek byl děs běs, který už do konce svého života nechci nikdy zopakovat.
Prostějov na mapě zase nenašli.
Je to škoda, stačilo by, kdyby sjel nějaký bus jen k zastávce na Konečné a otočka na rondelu u KFC a zase zpět na dálnici. Myslím, že u těchto dálkových linek by pro potenciální zákazníky nebyl problém dojet právě sem než na nádr.
KFC je pro většinu města úplně mimo, autobusový nádraží je kousek od sjezdu z dálnice – navíc tam jde dát *, že tam autobus jede jen pokud je předem zakoupená jízdenka, jinak projíždí.
Tak proč tam tedy dálkový linky nezajíždí? Dál to o něco je, na druhou stranu rozhodnu-li se jet např. do Vídně, tak bych v tom problém neviděl. Ano na každodenní dojíždění do Olmiku je nádraží samosebou lepší.
Protože dlouhodobě není zájem. I když ještě jezdívala Student Agency a Capital Express, tak tydle zastávky co zavedl Flix fungovaly a Prostějov se omezoval, až se zrušil úplně. Jednotky lidí měsíčně se nikomu nevyplatí.