Flixbus rozšíří spojení z Brna do Žiliny, přímé spojení na Slovensko tak získá i Zlín

Autobus společnosti FlixBus. Foto: FlixBusAutobus společnosti FlixBus. Foto: FlixBus

Společnost FlixBus se změnou jízdního řádu spustí druhé denní přímé spojení mezi Brnem a Žilinou. Namísto stávajících 4 přímých spojů

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Zilina

Zajimala by me jizdni doba takoveho spojeni a take zastavky? Jako uzitecne bych povazoval Brno – KM-Zlin-Vizovice-Horni Lidec-Puchov- Zilina. Pokud by byla jizdni doba kolem 3hodin, nastala by zajimava alternativa k busu Val.Klobouky-Brno, kde na 120 km cestujete 3 hodiny a bus stavi u kazde vrby.

Leoš Konečný

Bože ta zelená parodie je čím dál zoufalejší

Ludvík

Nové spojení Zlín – Žilina je velmi užitečné. Rozhodně palec nahoru. Snad by se ještě hodila zastávka v Púchově, kde by cestující ze Zlína mohli přestoupit na vlak směr Piešťany, Trnava. Jinak by se ještě hodilo dodat, že na trase Brno – Zlín FlixBus spoje zredukuje. Na linkách Zlín – Brno a Zlín – Mnichov jezdí denně až 4 spoje v jednom směru. Nově pojedou na linkách Zlín – Brno, Zlín – Mnichov a Brno – Zlín – Žilina max. 3 spoje v jednom směru. Což není žádná tragédie, mezi Brnem a Zlínem jezdí hodně dopravců a jde to i… Číst vice »

Ondra

Vlakem to je právě dost nešťastné..

pozorovatel

Ona ta linka je trasována mezi Zlínem a Žilinou přes Púchov (a mimo Vsetín)? Ale ono je to na vzdálenost asi jedno a méně kopců cestou, to je pravda.

Ludvík

Ano podle pohraničního přechodu uvedeného v jízdním řádu Střelná, Lysá pod Makytou je trasována přes Púchov.

Zilina

Pohled na mapu ukazuje, ze trasa Brno-Zlin-Zilina lezi na temer primce, takze Vsetin je uz mimo. Pres Vsetin by melo smysl rychle vlakove spojeni. Bohuzel MD neni schopno upravit potrebne vazby v Hranicich….

petr766

Vlakem je to mizerné a autobusů po odečtení nepoužitelných „couráků“ je málo. A ještě Flixbus, místo aby doplňoval spojení jako dříve, tak nyní parazituje pár minut před Regiojetem, aby s nimi vůbec někdo jezdil. Žilina je jen zoufalý pokus ty busy více naplnit.

pozorovatel

To parazitování je výsledkem zpackané Klausovské „neviditelné ruky trhu“, která je v českém podání vlastně mnohem víc pouhým dvě století starým neurvalým kapitalismem prvotní soutěže. Domnívám se, že dálkové autobusové linky typu Praha – Košice jsou dnes u nás spíše přežitkem, protože na takové vzdálenosti už je vlak určitě pohodlnější a většinou také rychlejší: podle mě by autobusy měly zajišťovat dopravu především v relacích, kde železniční doprava rychlejší a užitečnější být nedokáže, což je jednoznačně třeba právě případ relace Brno – Zlín – Žilina, ale odjezd prvního spoje z Brna až v 08:45 hodin je pro jižní Moravu příliš pozdní,… Číst vice »

Jiří Kocurek

Takže za to může Klaus a kapitalismus. No z vás by měli soudruzi radost!
Blbé na vašem trvezní je, že spojení Brna a Zlína bylo za „dřívbylolíp, Gottwaldova“ ještě blbější než dnes. Přímé autobusy jezdily 2x denně tam a zpátky, jinak jen zastávkové couráky A soudruzi rozhodně nematizaci klimali.
Nehledě na to, že Zlín by někteří soudruzi nejraději srovnali se zemí, aby důkaz toho, že Baťa něco vybudoval, zmizel z povrchu zemského. Být tam uhlí, už by Zlín nebyl.