no dnes byli na Zlicine tlupy agresivnich alkoholisovanejch ukrajincu. tak jeste vice
Lada
3 let
No jak podotýká polská fanpage Flixbusu, stejná společnost tu linku se stejným jízdním řádem donedávna jezdila pro Leo Expres, takže nejspíš nejde ani tak o novou linku, ale jen o změnu spolupracujícího partnera
Nejspíš… Zda skutečně, na to by dokázal odpovědět asi jenom buď LE, nebo ukrajinský dopravce. Nevím, na koho byla licence LE busů, ale zas kdyby to měla být nová linka, proč by to bylo na minutu stejné, proč by to zajíždělo do Bohumína… V rezervačním systému LE sice zastávka Lvov jde vybrat, ale místo spojení vyskočí error (i když to u nich není nic neobvyklého) 🙂
Já jsem kdesi na netu před nedávnem četl, že LE jedná o spolupráci s Flixbusem. Takže je zcela možné, že LE jednoduše přenechal Flixbusu smluvního partnera a spoje vlaků LE budou v Bohumíně nebo v Krakově na autobusy navazovat naprosto stejně jako předtím, jen pod jiným označením.
Petr H.
3 let
Z Pardubic do Lvova stojí letenka s Wizzem 269kč a je tam člověk za hodinu. Hmnmm, tenhle autobus je tedy těžce konkurenční 😁
Ne všechny letenky stojí 269 Kč a ten, kdo by za ní měl zaplatit desetkrát víc, si jistě porovná i přístup, jak se na jaře, když vypukla korona, ke svým zákazníkům zachoval Flix (storno bez problému) a jak Wizz (do posledního dechu lety ze ze zemí, odkud nikdo nesmí, do zemí, kam nikdo nesmí, jen aby to nemuseli zrušit a vracet peníze, protože oni maj cash za letenky, takže pohoda)
No.. obě firmy jsou zrovna dobrý příklad, kdy ten přístup není zorvna prozákaznický a fér, prostě loow costy do morku kostí, i stěma negativama 🙂
Takže ano, každý si může vybrat, jestli táhne hodně bagáže, jestli chce jet přes noc, zda se nebojí létat, vzít v potaz koronu, vystoupit/nastoupit po trase..
Prostě konkurence a větší výběr – je vítána. Chtěl jsem jen říct, že já bych nevěřil na 100% ani Flixu (tomu ještě míň), ani Wizzu..
vesos
3 let
Optimistický jízdní řád. Když jsme jeli busem loni na Ukrajinu, přes dvě hodiny na hranicích. A zpátky pouhých 6 hodin. Z Ostravy do Lvova.
Ty hranice jsou nevyzpytatelné. Vždy jsem tam byl brzy ráno, ale někdy to trvalo asi ani ne hodinu, někdy přes dvě. Minule jsme asi kupříkladu půl hodiny čekali jen na to, než tam vůbec první slovenská pohraničnice přišla…
Muzu hovorit za sebe jezdil sem na krakovets (prechod ua/pl ) a parkrat se podarilo to projet za 30min ale uplne bezne byly casy 6 a vice hodin a rekord mam 17hodin
Ne podnikal sem na UA nejakou dobu
Ale uz mi asi stacilo je to tam fajn ale polovinu energie sem vzdy nechal na hranicich takze radsi zustanu v EU
A to nepocitam vozit nejake zbozi, jizda vam trva kamionem kyev-olomouc 15hodin ale celnice kyjev 5hodin
Hranice bezne 48hodin a vice a potom celnice u nas zase min 5hodin takze preprav ktera by se dala vecer nalozit a na obed slozit trvala vzdy minimalne 3dny a nekdy i 10dnu
Mne zase zajimava co pak dal z jinymi autobusovymi linkami po Leo Express… -_-
https://www.leoexpress.com/cs/kam-jezdime/jizdni-rady/autobusy/lvov-ostrava?utm_source=redirect&utm_medium=le.cz
no dnes byli na Zlicine tlupy agresivnich alkoholisovanejch ukrajincu. tak jeste vice
No jak podotýká polská fanpage Flixbusu, stejná společnost tu linku se stejným jízdním řádem donedávna jezdila pro Leo Expres, takže nejspíš nejde ani tak o novou linku, ale jen o změnu spolupracujícího partnera
Jak to tedy je? Jde tedy skutečně nebo nejspíš o přechod partnera od LEO EXPRESS k FLIXu?
Pač LEO tu linku jezdil častěji jak 2x týdně.
Nejspíš… Zda skutečně, na to by dokázal odpovědět asi jenom buď LE, nebo ukrajinský dopravce. Nevím, na koho byla licence LE busů, ale zas kdyby to měla být nová linka, proč by to bylo na minutu stejné, proč by to zajíždělo do Bohumína… V rezervačním systému LE sice zastávka Lvov jde vybrat, ale místo spojení vyskočí error (i když to u nich není nic neobvyklého) 🙂
Já jsem kdesi na netu před nedávnem četl, že LE jedná o spolupráci s Flixbusem. Takže je zcela možné, že LE jednoduše přenechal Flixbusu smluvního partnera a spoje vlaků LE budou v Bohumíně nebo v Krakově na autobusy navazovat naprosto stejně jako předtím, jen pod jiným označením.
Z Pardubic do Lvova stojí letenka s Wizzem 269kč a je tam člověk za hodinu. Hmnmm, tenhle autobus je tedy těžce konkurenční 😁
jasně 😉 ten kdo potřebuje ze Lvova do Krakova poletí do Pardubic a pak (nejlépe přes Prahu) autobusem do Krakova, že?
Takovy clovek by mohl vyuzit linky WizzAir ze Lvova do Katowic.
Ne všechny letenky stojí 269 Kč a ten, kdo by za ní měl zaplatit desetkrát víc, si jistě porovná i přístup, jak se na jaře, když vypukla korona, ke svým zákazníkům zachoval Flix (storno bez problému) a jak Wizz (do posledního dechu lety ze ze zemí, odkud nikdo nesmí, do zemí, kam nikdo nesmí, jen aby to nemuseli zrušit a vracet peníze, protože oni maj cash za letenky, takže pohoda)
No.. obě firmy jsou zrovna dobrý příklad, kdy ten přístup není zorvna prozákaznický a fér, prostě loow costy do morku kostí, i stěma negativama 🙂
Takže ano, každý si může vybrat, jestli táhne hodně bagáže, jestli chce jet přes noc, zda se nebojí létat, vzít v potaz koronu, vystoupit/nastoupit po trase..
Prostě konkurence a větší výběr – je vítána. Chtěl jsem jen říct, že já bych nevěřil na 100% ani Flixu (tomu ještě míň), ani Wizzu..
Optimistický jízdní řád. Když jsme jeli busem loni na Ukrajinu, přes dvě hodiny na hranicích. A zpátky pouhých 6 hodin. Z Ostravy do Lvova.
Ty hranice jsou nevyzpytatelné. Vždy jsem tam byl brzy ráno, ale někdy to trvalo asi ani ne hodinu, někdy přes dvě. Minule jsme asi kupříkladu půl hodiny čekali jen na to, než tam vůbec první slovenská pohraničnice přišla…
daný spoj pojede přes PL, tam se na slovenské pohraničníky nečeká 🙂
Ale na Polské straně je realita úplně stejná, možná i horší…
Muzu hovorit za sebe jezdil sem na krakovets (prechod ua/pl ) a parkrat se podarilo to projet za 30min ale uplne bezne byly casy 6 a vice hodin a rekord mam 17hodin
Souhlas, že je to skutečně nevyzpytatelné. Z mých zkušeností čtyř různých přechodů mi většinou vcelku dobře vyšlo přes Medyku.
na ukrajinu? za familii?
Ne podnikal sem na UA nejakou dobu
Ale uz mi asi stacilo je to tam fajn ale polovinu energie sem vzdy nechal na hranicich takze radsi zustanu v EU
A to nepocitam vozit nejake zbozi, jizda vam trva kamionem kyev-olomouc 15hodin ale celnice kyjev 5hodin
Hranice bezne 48hodin a vice a potom celnice u nas zase min 5hodin takze preprav ktera by se dala vecer nalozit a na obed slozit trvala vzdy minimalne 3dny a nekdy i 10dnu
Francku, měl bys vědět, že za panování tvého jmenovce byl Lviv v Halíči a Halíč součástí Rakousko-Uherské monarchie.
Ja, ja, richtig… Viribus unitis.