FlixBus obnoví začátkem června spoje z Prahy do Lyonu, Met a Curychu
Cestující FlixBusu. Autor: FlixBus
FlixBus už v uplynulých týdnech obnovil například spoje Praha - Paříž, plánuje otevřít přímé linky do chorvatských letovisek.
A on nekomu snad chybel???
Patráky na odpolední Brno – Praha (nejlíp s možností vystoupit už na Roztylech) bych opětovně rád viděl.
Hlavně od podzimu, kdy už bude D1 víceméně opravená.
No patráky jsou vůbec ten nejhorší autobus na světe, který má výjimku z bezpečnosti, tzn. když se převrátí, tak jste mertvej, zvášť když sedíte nahoře. Zlaté luxusní Irizary Regiojet, to je jediný opravdový seriozní dopravce
Vy s ním možná nikdy nepojedete. Jenže vy nejste měřítkem všhomíra. Pokud si to najde platící zákazníky, tak proč to rušit. Jen z pozice moci a touhy někomu něco sebrat?
Kocurku, na tebe reagovat je snad ztráta času, ty seš hloupej kam až vidíš
Jet autobusem víc jak čtyři hodiny považuji za bláznovství. Jel jsem regiojetem (který má ty služby mnohem lepší jak flixbus) z Prahy do Zurich přes noc (doba jízdy je 8-9 hodin) a bylo to utrpení. Hned na jak jsme překročili hranice Německo/Švýcarsko, tak hned na první zastávce výstup a pokračoval jsem do Zurichu vlakem, páč už tu hodinu bych to fakt nevydržel. Prostě na delší cesty je lepší vlak, a to jsem jel dvěma lety do Norska až za polární kruh a úplně pohoda. ale v autobuse by mě z toho asi mrdlo. Sedět připoutaný na místě, záchod použít jen… Číst vice »
Použít záchod jen v nouzi se sice uvádí, ale praxe je jiná. Kdo potřebuje, ten si prostě dojde (moje osobní zkušenost z mnoha cest autobusem).
Vzhledem k místu na nohy, bych volil jednoznačně Flix místo Regiojetu..
A pro nás vyšší nejlíp do uličky a vedle sebe spíše hubenou ženu, nebo nikoho 🙂
mozna nema smysl to nejak zasadne rozebirat, nocni autobusy nejsou uplne produkt pro vydelavajici muze stredniho veku. je to pro studenty, lidi bez ridicaku atd.
Tady právě „muži středního věku“ rozebírají podobné zejména železniční a silniční „důležitosti“, které jejich ženy spíš nezajímají.
Pokud se vám tu nelíbí, tak hodně štěstí a spokojenosti jinde přeji 🙂
Ty denní linky se v patře u čelního okna dají. Jednou jsem si udělal výlet denní linkou Praha-Zagreb na adventni trhy v Záhřebu, a v pohodě. Smluvní partner Slavonija Bus. Snad se ty časy vrátí. Ale přes noc prosím ne.
Před mnohými lety jsem si nemohl nechat ujít IC BUS ÖBB z Klagenfurtu do Grazu, resp. naopak … na horní palubě v čele … za účelem výhledu …
Ve Švédsku Luleaa – Haparanda taky horní paluba … Předloni NAD Kodaň – Roedby, když byla před lety v Německu stávka, objevil jsem NAD z Kölnu do FFM letiště místo ICE po VRT …
Kdysi i NAD za noční spojení Salzburg – Innsbruck – Feldkirch místo nočního spoje jedoucího odklonem přes Mnichov …
V Italsku jezdí denní BUS Taranto – Salerno, Napoli. Noční Bari – Reggio do Calabria.= 7 hodin jízdy
Hezký byl i Flix Praha – Jablonec – (okolo Harrachova) – Wroclav. V horním patře (s příplatkem za přední okno) se jelo moc hezky. Stále bylo na co koukat.
Jako jo, jet busem pres celou noc stoji za starou backoru. Na druhou stranu mel Flixbus v nabidce spoustu destinaci kam rozumna alternativa neexistovala nebo byla za mnohonasobek ceny. A ne, regiojet nema mnohem lepsi sluzby nez Flixbus.
To máte pravdu, REGIOJET totiž služby má, Flinkbus nemá nic, jen tragédie
Jel jsem Regiojetem do Florencie a bylo to fajn, dal jsem si káv kolik jsem chtěl a bylo to dobrá cesta. Lepší sedačky měli o něco starší Irizary PB – ty vysoký ušáky kožený, ale ty byly dělaný na zakázku pro SA. Novější Irizary i8 již mají sedadla seriový.