FlixBus nasadí na dvě mezistátní linky autobusy na bioplyn

Autobus FlixBusu od výrobce Iveco na bioplyn. Pramen: Iveco BusAutobus FlixBusu od výrobce Iveco na bioplyn. Pramen: Iveco Bus

Plyn pochází z kalové stanice u Amsterdamu a švédské biomasy včetně hnoje.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
dubsky

Byometan se vyrabi v cr-v rapotine okr.Sumperk, ktery jde jenom na export a nechapu, proc ho draze kupujeme ze zahranici?

rtep

Autobus na bioplyn?
Cestující dostanou před odjezdem plný ešus hrachové kaše, samozřejmě v ceně jízdenky…

Gajda

U Iveca je velká škoda, že to s tím plynovým Crossem nezkusí ve stylu Flirtu u Leo expressu. Záchod by tam nacpat šel výměnou za dvě sedačky, uzavíratelný schránky nad sedadla, dekor dřeva a sedačky z Magelysu taky a náhle by to bylo úplně něco jinýho a třeba v našich končinách by a tím šlo odjezdit fakt hodně linek, ať už na bioplyn či obyčejné CNG.

Liběšičák

Bohužel z článku není jasné, který dopravce nasadí autobusy na bioplyn… Zprostředkovatel Flixbus je dost široký pojem…

Jaaaa

Hnůj patří na pole.

Fandík

Tenhle autobus si zrovna neumím představit jako dálkovou linku. Neviděl jsem teda interier…můžou klidně překvapit. Ale zásadní je,že chybí toaleta

Kernteriér

A z čeho tak soudíš?

Fandík

Vím jak často mi lidi chodí na záchod i na 200 km trase 😀

Kernteriér

Já se ptám, z čeho soudíš, že tam není toaleta.

Jakub P

Tak ono Amsterdam – Brusel není bůhvíjaká dálka, je to cca 200 km.