Fischer a Exim budou od května létat přímým spojem z Prahy do jordánského letoviska
Boeing 737-800. Foto: Smartwings
Primárně půjde o lety pro klienty se zakoupenými zájezdy. Prodej samostatných letenek bude záviset na kapacitě.
Myslím, že ve článku je chyba. Spojení do Akaby sháním u Ryanairu i Wizzairu už několik měsíců a nejbližší letiště k ČR jsem našel Vídeň. Časové údaje po 23. březnu odpovídají, ještě to nenabízejí…
Konečně. Z Tel Avivu je tok moři skoro 6 hodin cesty s otazníkem, co checkpoint pointa, tady 40 minut a jejich razítka nevadí při cestách “do zálivu” . Tak kašně máme ten komfort mít více pasu, ale….
Jasne
V poho. Není každý den posvícení.
Izrael razítka nedává
To není pravda. Izrael razítaka dává. Razítko má text v EN a hebrejštině. Je tam uvedený název letiště, pak BORDER CONTROL. Datum příletu, typ PERMIT a na jak dlouhé období vám povolují pobývat na jejích území (obyčejně 3 měsíce).
Prosim? Jakých checkpoint pointa?! Kdy jste tam byl?! Já to dávám z Ben Gurionu do Eilatu cca za 3.5 hodiny i s pauzou na kafe (330 km, cca půlka po dálnici). Dále Izrael razítka do pasu nedává už docela hodně let.
S těmi vízy je to zajímavá vychytávka – Aqaba je ve speciální ekonomické zóně, takže návštěvník takto ušetří 40 JOD (cca 1200 Kč). Pokud navíc je jeho destinací přímo Aqaba nebo blízký Wadi Rum, je to výhodnější i z pohledu cen za pozemní dopravu.
Tak jsem zvědavý, pokud se dostanou do prodeje i samostatné letenky, resp. za jakou cenu. Ryanair PRG-AMM dokáže být cenově velmi atraktivní.
Nečekejte žádnou nízkou cenu ala 200 USD RT FLT pokud se bude doprodávat volná kapacita individuálním PAX.
200 USD je podle mě hodně při zemi.
Ano, máte pravdu, uvedl jsem takovou částku aby cestovatelé nakonec nebyli šokováni, když za tu letenku budou klidně požadovat 8.000 – 10.000 CZK.
Lépe do Aqaby letět např. z Berlína. My nedávno sehnali zpáteční letenku cca za 1200 Kč (bez zavazadel).
…a s bagážou?