Firmy železničního průmyslu jsou stabilními tahouny české ekonomiky – dokazují to výsledky za rok 2019
Praha, 13. 5. 2020 – Podle analýzy Asociace podniků českého železničního průmyslu (ACRI) vykazují firmy podnikající v tomto sektoru za
Praha, 13. 5. 2020 – Podle analýzy Asociace podniků českého železničního průmyslu (ACRI) vykazují firmy podnikající v tomto sektoru za
Snad bude mít aktivita i pozitivní dopad na rozsah žel. sítě – firmy závislé na příjmech okolo kolejí si snad ohlídají různé korupčně a krátkozrace uvažující „experty“ na zbytečně velký rozsah české žel. sítě.
Pri pohledu na tabulku se nabizi jizlivy dotaz, zda v nazvu clanku opravdu melo byt stabilni nebo spise stagnujici.
Taak to budou chtít nějaké dotace na 2020, tahouni.
V článku mi chybí koláč rozdělení dle druhu-výroba/opravárenství vozidel; stavby infrastruktury a jiné (přibližně)
A mě chybí vysvětlivky výkyvů, např. v roce 2015.
2015 byl rekordní rekrevitalizací, musely se narychlo dočerpat EU prachy, tak bych to tipoval na zvýšenou produkci pražců, kolejnic a pod.
jejda, co jsem to naspal 😀
*2015 byl rekordní rok revitalizací
Díky za info 🙂