Firma Metrostavu předělává D35, ŘSD reklamovalo povrch vozovky
Reklamační oprava D35. Foto: ŘSD
Oprava se týká necelého půl kilometru, proběhnout měla už na jaře.
Oprava se týká necelého půl kilometru, proběhnout měla už na jaře.
Takto pracuje Metrostav. Dražší než ostatní proto má peníze na opravy v záruce. Kdoví jestli by Budimex musel po sobě opravovat
A to chtějí stavět dálnici Trutnov – Lubawka, nic bych jim nedal, ať to staví ten kdo vyhrál tendr, tj. poláci.
a co ekologie a udržitelnost planety?
Planeta tu bude i dlouho po tom co tu lidstvo nebude
už jen termín udržitelnost planety, který jste použil, dáva najevo, že byste veřejně komentovat moc neměl
A co takhle vrátit se do jeskyní
Profíci. Jen pohledat. Na jaře nebylo počasí, tak na to celé horké léto kašlali a budou to flikovat v podzimních deštích. Firma k pohledàní.
Čekat od mínusářů argument, to je asi moc
Zatím 12 zaměstnanců MI Roads…
Nevšiml jsem si, že by lilo jako z konve.
Minulý týden déšť, zima, povodně, po neděli se čeká ochlazení s ranními mrazíky a přeháňkami. Ideální počasí pro pokládku balené.
V tom jsme experti ale cestáři mají nikdy nekončící práci
Přes léto měli zřejmě nasmlouvané jiné akce, které měly vyšší pririotu – a v posledním týdnu už téměř nepršelo.
To objednatele zajímat nemusí. Evidentně měli velkorysou smlouvu o dílo, že mohou svůj šmejd řešit takhle dlouho.
Metrostav je jako chobotnice se svými chapadly-dceřijnými společnostmi vytvořenými jen účelově, aby díky zákazům stále mohli ovlivňovat a okrádat stát. Výsledky jejich práce vždy v krátké době vyplují na povrch. Bohužel ani české soudy na ně nemají, je to mafie.
Tak hlavně, že asfaltová lobby má práci. I když poslední dobou se nějak často opravují dálnice postavené před dvěma lety. Divné, že bychom z našich daní platily nekvalitní dálnice? A tedy podle hesla: „z cizího krev neteče“, asfaltéři čerpali od daňových poplatníků těžké prachy? Zase je poškozován daňový poplatník?
Nevím jestli jste četl správně, ale daňového poplatníka to nebude stát ani korunu. Je to v rámci REKLAMACE.
Oprava byla už zaplacena v původní částce.
To je sice pravda ale Metrostav je drahý tak si může dovolit to v uvozovkách zadarmo opravit
Asfaltová lobby… 😀 Máte raději betonovou? Nebo chcete jezdit jen po šotilinách? Každopádně, pokud se opravují po dvou letech, tak je to blbé, ale někdy se holt stane a je tedy dobře, že záruka u stavebních zakázek je min. obvykle 5 let, někdy i 10.
Chtělo by to min. 10 let, ale tak co už 😉
V tom případě přeji hodně štěstí v hledání dodavatele.
U těch 10 letých záruk je problém, že se tam pak stejně musí specifikovat co se záruky netýká… Typicky třeba obrus vám u vytížených úseků silnic 10 let nevydrží… Co hlavně, tak by se měli úřady/policie více zaměřit na přetížené kamiony a tam bych se nebál jít do extrémních (až likvidačních) pokut, protože to je to co vozovky likviduje nejvíce.
Nechte mě hádat: na mostě byla dvouvrstvá vozovka.
Píšou za mostem… (i když to je nějaké divné, protože koridor je na cca 156 km a oni píšou o úseku 155-156 km, tedy spíše před mostem přes koridor???) …ale i kdyby na mostě, tak co je za problém s dvouvrstvou vozovkou na mostech? Díky za info.
Ale ve 3. odstavci Petra Drkulová z týmu komunikace ŘSD uvádí, že: „…položí nový asfalt na celém mostu.“
V tom popisu umístění je nějaký zmatek…
Je v tom zmatek, ale pravděpodobně se jedná o estakádu přes řeku Loučnou.
Bojovníky proti Metrostavu bych chtěl upozornit na to, že na tom stejném úseku už opravoval asfaltový povrch i firma Eurovia.
Pan Sůra by asi měl udělat revizi článku, protože informace v něm obsažené jsou skutečně trochu zmatečné…
Oprava měla proběhnout původně na jaře, nakonec ale byla kvůli nepříznivému počasí odložena??? Asi jsem prožil nějaké jiné léto…
Asi to měli dělat na jaře, bylo hnusně, zrušilo se to a „další okno v diáři“ bylo v září. Mně to nepřijde až tak divné.
Slova reklamace a okno v diáři bych asi nepoužíval v jedné větě…
Já je v jedné větě nepoužil. Přesněji slovo reklamace jsem nepoužil vůbec. Nějak Vás asi úplně nechápu.
U reklamace musí mít firma čas hned, protože už dostala zaplaceno…
Takže na tři dny převelí dvacet lidí a patnáct strojů jinam, aby rozhodila časový harmonogram jiné stavby? Uvědomte si, že na její práci závisí třeba pět dalších firem nebo naopak ona závisí na jiných firmách. Když najednou vypadne šedesát pracovních směn na jedné stavbě, může to mít vliv klidně na pět či deset jiných akcí a firem.
Kdo kdy přičichnul k projektovému řízení, ví velmi dobře, o čem píšu.
Tak my třeba máme na projektech běžně ve smlouvách, že po dobu záruky nastoupíme na opravu do 24 hodin od nahlášení závady bránící provozu , resp. do 72 hodin v případě závady nebránící provozu. A ne, zákazníka nezajímá, že právě montujeme něco dalšího někde jinde.
Ale my jsme jen prostí strojaři v soukromém sektoru, to se se státními zakázkami nedá srovnávat.
Novy úsek dálnice, který se nijak nespěchal – naopak, kvůli mostu přes koridor. Nemělo by se na to tak 20 let sáhnout. No a ono ne.
Kdo nic nedělá tak nic nezkazí..
A opravdu to tímhle výkřikem chcete omlouvat?!?