Fikáček zaplatil pozdě, úzkokolejky míří k miliardáři Moťkovi
Obnovení provozu na krátkém úseku jindřichohradeckých úzkokolejek 10. srpna 2024. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Úzkokolejky jsou ve stavu hibernace už téměř tři roky.
😀 😀 😀 Může si za ušetřené peníze udělat dovolenou a promyslet si co dál.. . Blahopřeji druhému v pořadí…A doufám, že pan Moťka pana Fikáčka zaměstná v JHMD
nevite nekdo neco vic o tom vypravenym vlaku?
Takže bude mít cash a ten jeho noční spoj na Ukrajinu se třeba rozjede…:)
Nejlepší možná zpráva!
Tak snad miliardář pustí chlup.
Jistě, ten určitě něco udělá, aby se zavděčil šotoušům. Má to dobře spočítané, aby na tom co nejvíce vydělal. Šotouše má víte kde.
Ale o šotouše mě nejde, a jemu určitě také ne, ale zase na druhou stranu z toho velký kšeft nekouká, protože jinak by bylo zájemců více.
Takže cyklostezka a vozidla v Rumunsku a Polsku
Dopadne to tak, a nechápu, proč dáváte mínusy. Pokud může něco špatně dopadnout, tak to špatně dopadne. Dobrá zpráva je, že bude konečně od toho v médiích klid.
No a nebo se to konečně přemění v kvalitní turistickou dráhu. jaké známe z vyspělých zemí západní Evropy, bez nějakých neustálých marných snah o vedení pravidelné dopravy „pro blaho lidu“, která nemůže reálně konkurovat ani jízdě na kole.
Věřitelský výbor odmítl 83 mega, raději 79. Vážně to legislativa zakazuje?
Nezakazuje. Legálně mohli akceptovat i pozdní platbu, obrátit se na dalšího v pořadí anebo zvolit jiný postup (např. rozprodej po částech).
Z pohledu budoucího provozu je to asi lepší možnost než na úplné hraně jedoucí Fikáček. Z pohledu věřtelů je to zvláštní, že nešli po nejvyšší ceně.
A já slíbil 135 mega a uhradím je jednoho hezkého dne – a asi je dobře že jsem to nedostal
Nikdo neříká, že to legislativa zakazuje. Věřitelé se rozhodli pro tu možnost, oni jsou kdo o tom rozhoduje.
Nejsem si jistý, zda tam Gepardu nezůstane nějaká nevratná záloha, která by v součtu s 79 nebyla > 83
5 mega, ne?
Jo, ale jestli si pamatuju dobře, tak nepřipadne věřitelům, ale je to de fakto záloha na provizi té realitce, co pořádala to výběrové řízení. Ale jak bude naloženo se zbytkem si nepamatuji, dalo by se to dohledat, ty podmínky dražby jsou v nějaké příloze v insolvenčním rejstříku.
Kdyby do důchodu splácel kupní cenu, tak z čeho by financoval rozjetí provozu? Ono mít jen dobrý úmysl velice často nestačí. Většinou spíš dláždí cestu do pekla.
SFDI
Co????
Tak si tak zpětně říkám, když pan Fikáček potřeboval tolik peněz od externích partnerů a sám neměl pevnou půdu pod nohama, jaká byla úvaha pro další vývoj? Ty tratě si přece na sebe nemůžou běžným provozem vydělat nehledě na to, že na opravy a další věci jsou potřeba další obrovské sumy. Tohle ani není byznys, ale spíš hobby pro někoho, kdo skutečně železnicí žije a další desítky milionů nutných investic mu nezpůsobí existenční problémy.
Podle minulého článku to nebyl partner do úzkokolejek, ale zákazník co od něho “ cosi “ koupil a včas nezaplatil. Co a kdo si dosáhne sami.
Citace z minulého článku “ Podle Gepard Expressu nedošlo k zaplacení celé částky „z důvodu neprovedení transakce ze strany jednoho z partnerů na účet insolvenčního správce včas“. Firma hodlá dál pomáhat s rozjetím provozu. „
A město Jindřichův Hradec to takřka jistě nebylo.
Bohužel souhlasím. Pana Moťku neznám, to že už pár podniků zachránil před krachem je dobré znamení. Nakonec asi bude lepší když to bude mít pod palcem miliardář než nadšený milionář, který musí vše prodat a ještě si půjčit, aby si to mohl vůbec koupit. Ideální by byla spíš nějaké forma spolupráce, přecejen pan Fikáček nějaké zkušenosti s provozem turistických vlaků má.
To by pan Moťka musel chtít rozumné spolupracovat, zatím prý přišla jen nesmyslná nabídka.
To by musel nějakou rozumnou spolupráci chtít, ne jen výdělek.
Podle obchodního rejstříku ani podle evidence skutečných majitelů Moťka ve vlastnické struktuře Fexlinu (zatím) není, jen nějací advokáti. Skrývat to tahle už od začátku není moc dobrá vizitka.
Je to takovy druhy Bures, stylem „podnikani“ i schopnostmi.
Bureš ten drogista z Nuslí?
Albert možná nemá prachy – čo ale určite má je ♥️. U miliardárov si tým nikto nikdy nemôže byť istý ☠️. Nakoniec ako ináč by ku tým miliardám legálne mohli prísť…?https://www.mujrozhlas.cz/kellner-na-ceste-k-miliardam/kellner-na-ceste-k-miliardam-nova-serie-mapuje-drahu-nejbohatsiho? Ale každý sa môže zmeniť – „rakev nemá kapsy“… – stačí si pozrieť filmy https://www.csfd.sk/film/6486-pretty-woman/prehlad/, alebo https://www.csfd.sk/film/178905-dobry-rocnik/prehlad/ a pochopíte. Stále je treba veriť, že všetci sa raz nakoniec nejako dohodnú a JHMD prežije…
Nehledal bych hned za vším nějakou levotu. Když se pouštíte do podobné akce, je běžné, že k tomu účelu pořídíte ready made sróčko, abyste se vyhnul běhání po úřadech.
To v zákulisí prosadil p. Sládek? 🙂
Tomáši, to mě dostalo 😉No jasně 😂😂😂….
Teď ale vážně – sice došlo na má slova, ale ještě není vyhráno. Ono se taky může stát, že Fexlin už nebude mít zájem, nebo si bude klást nějaké podmínky, co já vím.. . Neznám osobně pana Moťku, nevím, jaký měl podnikatelský záměr, ale pokud půjde skutečně do obnovení provozu , tak opravdu palec nahoru a klobouk dolů . Ty stamiliony budou jen lítat.
Podle Hospodarskych novin pan Motka potvrdil sve soucasne angazma.
Toto me pobavilo (citace z HN): Fikáček však mezitím se svolením správce na trati sám pracoval se zbylými zaměstnanci i se skupinou dobrovolníků. Tohle za sebou zatím Moťka nemá – a i proto si dovede představit spolupráci: „Až se bude pan Fikáček chovat tak, jak mu přísluší, tak si to dovedu představit. Určitě nechci ten jeho entuziasmus házet přes palubu.“
Hm, tak s člověkem, který o mě smýšlí tímto způsobem, bych spolupracovat nechtěl 🙂
Petře, OK, dík. Já dneska neměl moc času sledovat, co se děje na dráze 😉 No a to jeho hodnocení Alberta…Co k tomu dodat, já ho v podstatě obdivuji, ale jeho přístup dlouhodobě není moc profesionální. Není to naše oblíbené TT 1:120, ale skutečná železnice, žádná hračka. Každopádně je to zajímavý vývoj.