Fikáček splatil Jindřichovu Hradci půjčku na úzkokolejky
Strojvedoucí Čert a majitel Albert Fikáček. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Město mělo jako záruku za půjčku nemovitosti v Jindřichově Hradci, Jarošově nad Nežárkou, Kamenici nad Lipou a Lovětíně.
Půjčku od města nahradil úvěrem od banky. Takže reálně stále zadlužené…
Někde se píše o tom, že je v plusu? Pouze informace, že splatil půjčku městu. I kdyby si vzal další úvěry je to jen a jen jeho věc. Podívejte se na OUD jakou berou dotaci, jde to z peněz nás všech a nikomu to nevadí.
Jen reaguji na místní komentáře, které jsou více než pozitivní. Nevím co znamená zkratka „OUD“. Každopádně ano, žel. doprava je dotovaná. Zde se ale obávám, že do první dotace je ještě daleko a mzdy, provoz a i úvěr se musí z něčeho platit. Snad to má tedy pan Fikáček dobře spočítaný.
Třemešná Osoblaha nový dopravce s dotací na km přes 400 ,- Kč. Podotýkám, že se pod novým dopravcem zrušil vlakvedoucí. Vozy a lokomotivy se opravily za provozu ČD, pak nářek obcí, že jezdí autobus. No a nový dopravce, nepotřebuje ani výstražné vesty do kolejiště SŽ.
Pan Karel měl zkratkou „OUD“ na mysli zřejmě Osoblažskou úzkorozchodnou dráhu, o. p. s.
https://www.osoblazsko.com/oud/
Poukazem na dotace měl na mysli pravděpodobně to, že Moravskoslezský kraj tam bude v následujících 10 letech u jím objednaných vlaků platit průměrnou cenu 434 Kč/ 1 ujetý km.
Díky za objasnění. Ta cena je naprosto neuvěřitelná. To je snad nejvyšší sazba za vlkm? V porovnání za kolik jezdilo „staré“ JHMD je toto do očí bijící.
Tady k tomu jsou podrobnosti:
https://zdopravy.cz/podepsano-provoz-na-osoblazce-prechazi-pod-obce-trat-ceka-jeste-oprava-256755/
Díky…. Tohle by snad zaplatilo nové jednotky od Stadleru.
To je všechno pravda, nicméně je to rozhodnutí a politická odpovědnost vedení Moravskoslezského kraje. Tam ovšem reálná opozice není, takže to jako téma nikdo nezvedne.
To je pravda. V tom případě bylo i politické rozhodnutí kraje platit podkladovou cenu minulému vedení JHMD a defakto tím společnost zlikvidovat. Protože cena za vlkm je očividně někde jinde.
Kraje platily JHMD to, co měly ve smlouvách s JHMD uzavřených. Jinak to ani nejde.
O tom, co položilo JHMD, nemůžu diskutovat, nemaje informace.
Je to i o chování protistrany. JHMD pohřbilo ZDO hašišbednama. Proč se nikde nedočteme, kolik kilometrů najezdily bedny? Proč se nedočteme počet přepravených cestujících před nasazením a po nasazením beden? Za pana Šatavy a pak Čajánka?
A vy jste byl u podpisu smlouvy o úvěru?
Je to dobrá zpráva ! ať se daří ! 🙂
Alberte skvělá informace. Partner který drží slovo.
https://zdopravy.cz/agonie-uzkokolejek-trva-gepard-express-nezaplatil-v-terminu-257816/
Ano. Příště bych radši mlčel nebo se aspoň podíval do historie.
Uživatel přesunut do diskuzního hrobu pro opakované porušení pravidel slušné diskuze.
Třeba byla chyba na druhé straně ne u něho. Vždy jsou dvě strany.
Však se psalo, že je to druhotná platební neschopnost, někdo jiný zase nezaplatil včas jemu. Asi to byl schopný i doložit a hlavně dnes už vím, že to uhradil o několik dní později
Ano, dáme mínusy pač jsi typický dezinformační čůro. Dáš článek A, ale o článku B s důvody proč tomu tak bylo už raději mlčíš, protože se to nehodí do kazišukovského krámu.
Evidentně se snažíte jeho pověst účelově, byť naštěstí naivně a průhledně poškodit. Buď jste obyčejný kazisvět, nebo máte nějaký ještě horší důvod.
https://www.youtube.com/watch?v=VW_tbroCiW0&list=RDVW_tbroCiW0&start_radio=1
S Vámi do politiky. Tam taky každý míchá jabka s hruškama jen pro to, aby podpořil jeho imaginární fakt. Příště bych jen porovnal obchodní partnera, který je šmelinář by default a chce vás „oje**t“ nebo někoho, kdo (ač nemusí) rozprodá své businessy, aby dělal jeho sen. To, že jeho partner nedodržel něco, s čím počítal je věc 2. Nakonec jsme ve fázi aktuálně, kdy jsou jeho hlavní věřitele ok, ne? Ale děkujeme a posíláme klíčenku.
Přeji sílu, radost a úspěch celému Gepardu, Fikáčkovi a celým úzkokolejkám. V létě je přijedu podpořit návštěvou.
Tak ať se daří!