Fikáček prodává desítky železničních vozidel, chce se soustředit na úzkokolejky

Albert Fikáček prodává vagony. Pramen: Gepard ExpressAlbert Fikáček prodává vagony. Pramen: Gepard Express

Fikáček: Jsou tam vozy za pár švestek i za miliony. Provozní s podvozky z ČMŽO i total šroty

43 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
IMVP

jen aby to nekdo chtel..

libcha

O část těch vozů by mělo projevit zájem rovnou NTM a přesunout je do chystaného muzea na Masaryčce.

Jan Šlezingr

Co je teda vlastně tak špatnýho na těch hašisbednách? Kulatý okýnka a sedačky jsou přeci to nejmenší…. Má to všechny papíry?

Jan Šlezingr

Tak už nic, skříně..tramvaj…

Joe

Popisů co je na tom špatně je všude víc než dost. Kdo si to nezažil na vlastní kůži tak neuvěří.

Martin

Jakkoliv je to vozidlo špatné, tak všechna vyjádření o tom, že se s nimi nepočítá, beru jako hodně silná a odvážná. Zvláště ve stavu, kdy TUčka jsou provozní jen dvě a obě dvě ve stavu před rozsypáním.

Kicruj

Počítám, že Fikáček už se samosprávami jednal (100% minimálně s JH, když mu půjčili), tak jestli mu řekli, že objednávku na hašišbednu neudělají, tak nejspíš ani nemá jinou možnost.

Martin

Ok, já to nerozporuji. Jednoznačně jsou to špatná vozidla. Navíc je to jeho a může si s tím dělat co chce. Klidně sešrotovat, shodit ze skály, v jedné diskuzi zde na stránkách, se asi před dvěma lety vyjádřil o jejich spálení uvnitř pentagramu.
Jen mi to přijde zvláštní o tom dopředu takto mluvit, když je to skoro to jediné, co tam možná jezdí. Navíc i za ty hašišbedny musel zaplatit…

Jan Šlezingr

Špatná nešpatná, jezdit můžou, nebo ne?

Jan Sova

No na úzkorozchodnou Regínu to zjevně nepředělá…

760 mm

Minimálně jeden kus, a nejlépe jako provozní, by se na JHMD zachovat měl jednak jako odstrašující příklad toho, jak strašně lze zprznit vozidlo známé z mnoha polských úzkokolejek, ačkoli ta Šatavova dílčí rekonstrukce jednoho z původních motoráků mohla klidně fungovat, a jednak jako součást dokladů toho, co vše na JHMD existovalo. Ale třeba Fikáček nakonec dostane rozum a pochopí situaci správně.

Beny

Co je na tom špatně:

1) Leze se do toho úplně nejhůře ze všech mě známých vozidel. Po žebříku.

2) Chodové vlastnosti jsou také nejhorší že všech mě známých vozidel. RegioNova je oproti tomu svezení jak na polštářku.

3) Je to nespolehlivé.

4) Věčně nejde klima a bez ní je vedro jak v pekle.

5) Je to schválené jako Šalina, skoro podvodem.

6) Minimálně 2 ze 4 na tom nejsou o moc lépe než ta TUčka.

Zapomněl jsem na něco? 😆

Miroslav

Vysoká poruchovost, vysoká spotřeba, WC snad nikdy nebylo zprovozněno, hluk, v létě vedro, kymácení, ….

Nikdo

Jenom u toho vozu s nápisem po Evropě mi naskočlo že stá dlouho nevyužitý v Krči , a myslím si že prodejem se ti alspoň využije.

Jméno

Otázkou je, zda to někdo koupí. Fikáček se taky ke spoustě těch vozů dostal asi tak, že to nikdo jiný nechtěl.

Lokotomy

Ale vzdyt on vi, ze nektere maji hodnotu par svestek. Takze kdyz mu za ne nekdo tech par svestek da… Oba budou radi, ze to nejde do srotu.

Martin

Tak hlavně aby vůbec ten „někdo“ byl…

Bjorn

Část z toho by celkem dobře zapadla do flotily European Sleeper 😀

Ggjfdsssf

Hlavně ty staré WLAB822. Stačí je zmodernizovat po vzoru PKP IC WLAB9bmnouz a je to.

Lukáš F.

V postu na FB se píše „neprodám 760 mm – 100% zůstane, nic nepůjde pryč kromě ponorek“. Což se dá vykládat různě, ale třeba i tak, že ponorky půjdou pryč.

Jan T.

Kdyby se tak dalo na tom podvozku postavit něco normálního.

Jméno

A kdo to bude stavět a za co? A kdo to bude certifikovat pro provoz?

Ty hašišbedny jsou taky takové samo-domo a jak to dopadlo…

Honza J.

Sehnat původní kastle 😀 ale ty už asi nikde nejsou…

Primářek

Není to náhodou původní skříň, akorát s výplněmi na „zakulacení“ oken a novými čely?

Jméno

Díky za info. Ono by to totiž bylo asi projdené leda za cenu šrotu, protože kdo by s tím asi co dělal… což je zase škoda, pokud je to pojízdné, ať se to nějak využije.

Karel

Jaké M262 vlastní?

doc. Drulaque

JHMD vlastní 830.206 a 831.167. Nejspíš budou řádně vybrakovaný…

Martin II

Jak přišly JHMD k vozům normálního rozchodu?

Jméno*

Mám za to, že to bylo ještě „za dob“ pana Šatavy

Frýdlantský výběžek

Jistě – a občas jezdily v Ústeckém kraji, dokud tam Honza ještě provozoval některé lokálky, které kraj sice zahlušil, ale nakonec byl ochoten aspoň přispět na jejich víkendový letní provoz, ale jen s podmínkou, že tam budou nasazena „historická“ vozidla. Dnes už z toho původního tamního provozu zbyl Honzovi jen Doupov.

Scotty

Nejspíš z nich vybírali díly pohonu použitelné pro TU47.

petr

No,nevím nevím,co by tak ještě použili…😃když jsou Tu 47 po reko a remotorizovany

Scoty

Taky už tam stojí vybrané x let. Navíc ne všechny TU47 jsou/byli rekonstruované

Joe

To jsou ty dva co jsou už léta pořád zahozené na stejném místě vedle depa při hlavní trati?

Luboš Beneš

Jen jestli už ČD neposlali nějaký email o spolupráci…..zkušenosti s OBB mají -:)

Petr

Trapné

Cargo10

Vy radši dostudujte shodu podmětu s přísudkem, pokud chcete radit dospělým, pane beneslule.

petr

Ten papirak by mohl být zajímavý👌

TVS1210

Zajímalo by mě, jestli vyjedou vlaky 440 a 441.

sklenář

Jaké vlaky 440 a 441?

Vadym

Praha – Cierna nad Tisou + prime vozy do Kyjeva

fikacek

Nemyslím si, vyjeli by pouze pokud by se nepodařila akvizice jhmd. Takhle tam bude jezdit pouze pan Jančura.