FajnBus otevírá svoji první mezinárodní linku, propojí Brno a Nitru

Autobus Scania Irizar v barvách FajnBus. Foto: FajnBusAutobus Scania Irizar v barvách FajnBus. Foto: FajnBus

Linka bude v provozu zatím jednou týdně.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel

19.25 príchod do Nitry. To by ešte mohol pokračovať do Zvolena, či Banskej Bystrice.

Kernteriér

Jestli to pojede jako přímý vůz z Prahy, tak to nevyjde na bezpečnost.

*h8*

v textu se píše o trase přes Čejč, ale přiložená mapka má trasu do Hodonína po D2

Petr Vašek

Deset let starý olítaný šrot po žluťákovi, kolik to má asi najeto…

Josef Petrák

FajnBus těch autobusů má ve flotile víc.

Kernteriér

Víc, než eviduje S-A?

Pavel 2

Záleží na stavu, ne na kilometrech. A z Brna do Nitry by to dojet mělo, když se stejnými ojetinami jezdí některé firmy Ukrajinu.

Jaroslav

Kdyby jste viděl autobusy ostatních společnosti tak nikdy žádným autobusem už nepojedete.

Avlaky

starý určitě je (cca 15 let) ale šrot nikoli, jeden z nejlepších dalkových autobusů v čr

Gajda

Nevím, ale poslat v pátek autobus z Brna do Nitry, aby se mi v neděli vrátil, mi dává smysl jen v případě, že si to odveze majitel, co tam má milenku, v jiném případě ne.

Džamel

A nebo pokud poveze z Brna do Hodonína 180 důchodců….

Igor Mauricio

Toto ovšem funguje jen na území ČR. Asi bych na místě dopravce zvolil pak jinou linku než mezinárodní, aby se mi to vhodně kompenzovalo 🙂

Busmart

Byl jste někdy v Nitře? Na víkend ideální

Gajda

Ovšem ne na to, tam poslat autobus, co tam prostojí 2 noci (navíc je to zahraničí) při délce spoje a jízdným. Primárně jde o to vydělat peníze, ne podporovat cestovní ruch do Nitry.

Peeetr

Slovenští mladí co studují v Brně za menší náklady, než by to měli v Bratislavě. A v Nitře můžou autobus pužívat pro víkendové výlety skupinových turistů.

F. K.

Proč? Spousta Slováků studuje nebo pracuje v Brně.

Mates

Čítam s porozumením. Tak ešte raz a potom už bude táto otázka bezpredmetná.

Samo

Problém nie je absencia dopytu, ale to že ten autobus bude skoro 48 hodín stáť a prerábať peniaze.

Kernteriér

Ale to je v některých relacích běžné. Prostě je poptávka v pátek (nebo v sobotu ráno) tam a v neděli zpět. A ubytování řidiče (popř. i s rodinou) je levnější jak tahat autobus 2x víceméně prázdný domů a zpět.
Jezdil jsem takto linku 720290. Na výdělek k ničemu, na víkend s rodinou v Jeseníkách s placeným ubytováním na pohodu. Než tedy pohár trpělivosti přetekl.

Igor Mauricio

Jeden nejmenovaný řidič z Vyškova mi v neděli ve 14:00 zavolal, že upadl na lyžích a asi si poškodil kotník. Odjezd v 15:30 a hotovostní řidič samozřejmě o víkendu nebyl, respektive nebyl vůbec žádný, který by byl schopen a ochoten odjet to. Tak jsem na servisu našel čerpadláře, cihlou jsem se dopravil do Jeseníku, tam jsem čerpadláři vrazil klíče od auta, sedl do busu a odjel to sám. Od té doby jsem nebyl moc rád, když tuto linku někdo bral jako lyžařský zájezd 😀

Kernteriér

Zásadní chyba, pane kolego. Měl jsi tam vyhodit čerpadláře a cihlou odfrčet domu.
Poznatky z teto linky ti asi nemusím připomínat.

M19

A to je problém váš či je to věc dopravce?

Vašek bus

Taky si pamatuju v dobách(2002-3) kdy jsem jezdil pro ČSAD Střední Čechy že se tam provozovalo spoustu víkendových “ spacích “ linek Kdy některá startovala z Prahy v pátek podvečer a vracela se v neděli navečer do Prahy a některá startovala v sobotu ráno a v neděli večer přijížděla zpět do Prahy. A na většině těchto linek jezdili kluci který bydleli na “ druhém konci“ takže jeli na víkend domů a pak přes týden jezdili v rámci Ropidu a bydleli na ubytovně. A když byli doma tak samozřejmě zadarmo. Takže na tom firma zas tolik neprodělala. To že mašina stála… Číst vice »