Exšéf Českých drah začal pracovat pro bývalého dodavatele dopravce ve firmě na repasi starých vozů

Bývalý předseda představenstva a generální ředitel Českých drah Miroslav Kupec. Foto: České dráhyBývalý předseda představenstva a generální ředitel Českých drah Miroslav Kupec. Foto: České dráhy

Bývalý šéf Českých drah Miroslav Kupec se nově spojil v byznysu s někdejším velkým dodavatelem Českých drah a zejména jejich

30 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
johny

na to jsou oni experti, modernizovat staré vozy. zatímco jinde se kupují nové, tady se modernizují šroty.

Chronosphere

Kdo se za tím oni dle vás skrývá?

Železničářka

To je náhoda. Vždyť zasvěcení vědí, že firmu Tratec přivedl Kupec pro zakázky ČD. V České Třebové by vám mohli vyprávět, jak nesměli firmě nic vytknout a jít ji na ruky při pronájmu prostorů depa. A náhodou kdyby chtěli, tak bylo řečeno, že je to „firma“ pana Kupce a na ní si nic nedovolujte

Pravidelný čtenář

Buďte rádi, že se snaží zvětšovat kvalitu zavovních vozů….a ne třeba rozchod 🙂

Joseph

Vše co jsem dělal… dělal jsem rád.

Alois N.

Omlouvám se za výrazivo, ale rozjebal totálně depa. To se mu povedlo výtečně. Výsledky sklízejí dodnes.

Vašek

Výrazivo je vzhledem k situaci ještě decentní.

Joseph

Názvy OCÚ a OCP… je strašný paskvil.

LiborM

OCP …. Omni Consumer Product!

Dalibor

By mne zajímalo, co udělal kvalitního, že od RJ vysvištěl tak záhy!

Dalibor

no nejsem si jist, ale možná to bylo dobře :-)) Kdo nic nedělá, nic nepokazí.

Gwann

Přítel Jancura rovněž hned tak s nekym nevyjde…Ale to asi zde nebude to nejpodstatnejsi

Sinep Anigav

… mne zase ´celkově vůbec překvapilo´, že nakonec šel do holportu s „prostředním Honzou“ Lemfeldem…

Dalibor

s leckým třeba vyběhne, netřeba jen vycházet.

Honza

Jo Kupec, to byl kvalitní manažer – svědčí o tom už to, jak rychle vyletěl od Regiojetu, kde to nefungovalo jako státní zaopatřovací ústav.

Zdá se, že se začíná docela dělat fronta na to, kdo bude tunelovat České dráhy v dalším období…

Iva D.

Předala odhodil zakázky Tratecu, kvalita otřesná a sankce žádné a teď tam odešel. Tohle byl největší gauner na ČD za posledních 20 let. Bistra budiž jeho pomník hrůzy.

Miloš

No nevím jestli Nebeský je lepší

dopravák

„Každá změna je k horšímu“ – vy to pravidlo neznáte?
I když v tomto případě – nevím, nevím …

Kazisvět První

Myslím, že nikomu jich líto nebude…

Peeetr

To by mě zajímalo, kde chtějí ty středně staré vagóny shánět.
Frantíci je prefenčně pošlou do bývalých kolonií v Africe, Španělsko do zemí Jižní Ameriky se stejným rozchodem, Německé DB do své dceřinky Arriva zvláště východních šrotovních divizí, a Itálie je hned po Řecku nejvíc na bankrot z celé EU, takže i díky mírnějšímu počasí jí musí vystačit starší stroje než třeba dnes jasně ekonomicky perspektivnějšímu Polsku.

Kubrt

1668 mm jinde než na Pyrenejském poloostrově není, ale hlavně že máš názor a ještě se podělíš, děkujeme za rozbor.

Peeetr

Vy naděláte kvůli necelému centimetru, Argentina i Chile umí historické vagóny ze Španělska provozovat.

Chronosphere

No on ten centimetr asi bude trochu věééétší,ale blábol dál.

Jiří Kocurek

Já myslím, že Reginova na přeshraničním spojení do Bavorska … ajo, ona je vlastně modrá.

Vaclav

Takze paskvily od Tratecu, tentokrat pouze pod jinym jmenem pokracuji dal…

Pavel

Za ty roky se neco naucil, proto chce v oboru zustat! Potahy v lokalkach jsou budoucnost. Nevim, co na to nechapete 😄

tuKabel

Mohl by pan Kupec pohovořit co hlavně se naučil v ČD? Jistě by to bylo podnětné čtení a všechny by nás obohatilo.

kolecko

Továrna na sekáč?