Exšéf Českých drah začal pracovat pro bývalého dodavatele dopravce ve firmě na repasi starých vozů
Bývalý předseda představenstva a generální ředitel Českých drah Miroslav Kupec. Foto: České dráhy
Bývalý šéf Českých drah Miroslav Kupec se nově spojil v byznysu s někdejším velkým dodavatelem Českých drah a zejména jejich
na to jsou oni experti, modernizovat staré vozy. zatímco jinde se kupují nové, tady se modernizují šroty.
Kdo se za tím oni dle vás skrývá?
To je náhoda. Vždyť zasvěcení vědí, že firmu Tratec přivedl Kupec pro zakázky ČD. V České Třebové by vám mohli vyprávět, jak nesměli firmě nic vytknout a jít ji na ruky při pronájmu prostorů depa. A náhodou kdyby chtěli, tak bylo řečeno, že je to „firma“ pana Kupce a na ní si nic nedovolujte
Buďte rádi, že se snaží zvětšovat kvalitu zavovních vozů….a ne třeba rozchod 🙂
Vše co jsem dělal… dělal jsem rád.
Omlouvám se za výrazivo, ale rozjebal totálně depa. To se mu povedlo výtečně. Výsledky sklízejí dodnes.
Výrazivo je vzhledem k situaci ještě decentní.
Názvy OCÚ a OCP… je strašný paskvil.
OCP …. Omni Consumer Product!
By mne zajímalo, co udělal kvalitního, že od RJ vysvištěl tak záhy!
Prý za tři měsíce vůbec nic.
no nejsem si jist, ale možná to bylo dobře :-)) Kdo nic nedělá, nic nepokazí.
Přítel Jancura rovněž hned tak s nekym nevyjde…Ale to asi zde nebude to nejpodstatnejsi
To nepopírám:)Mě celkově vůbec překvapilo tohle spojení:)
… mne zase ´celkově vůbec překvapilo´, že nakonec šel do holportu s „prostředním Honzou“ Lemfeldem…
s leckým třeba vyběhne, netřeba jen vycházet.
Jo Kupec, to byl kvalitní manažer – svědčí o tom už to, jak rychle vyletěl od Regiojetu, kde to nefungovalo jako státní zaopatřovací ústav.
Zdá se, že se začíná docela dělat fronta na to, kdo bude tunelovat České dráhy v dalším období…
Předala odhodil zakázky Tratecu, kvalita otřesná a sankce žádné a teď tam odešel. Tohle byl největší gauner na ČD za posledních 20 let. Bistra budiž jeho pomník hrůzy.
No nevím jestli Nebeský je lepší
„Každá změna je k horšímu“ – vy to pravidlo neznáte?
I když v tomto případě – nevím, nevím …
Myslím, že nikomu jich líto nebude…
To by mě zajímalo, kde chtějí ty středně staré vagóny shánět.
Frantíci je prefenčně pošlou do bývalých kolonií v Africe, Španělsko do zemí Jižní Ameriky se stejným rozchodem, Německé DB do své dceřinky Arriva zvláště východních šrotovních divizí, a Itálie je hned po Řecku nejvíc na bankrot z celé EU, takže i díky mírnějšímu počasí jí musí vystačit starší stroje než třeba dnes jasně ekonomicky perspektivnějšímu Polsku.
1668 mm jinde než na Pyrenejském poloostrově není, ale hlavně že máš názor a ještě se podělíš, děkujeme za rozbor.
Vy naděláte kvůli necelému centimetru, Argentina i Chile umí historické vagóny ze Španělska provozovat.
No on ten centimetr asi bude trochu věééétší,ale blábol dál.
Já myslím, že Reginova na přeshraničním spojení do Bavorska … ajo, ona je vlastně modrá.
Takze paskvily od Tratecu, tentokrat pouze pod jinym jmenem pokracuji dal…
Za ty roky se neco naucil, proto chce v oboru zustat! Potahy v lokalkach jsou budoucnost. Nevim, co na to nechapete 😄
Mohl by pan Kupec pohovořit co hlavně se naučil v ČD? Jistě by to bylo podnětné čtení a všechny by nás obohatilo.
Továrna na sekáč?