Exradní za Starosty, majitel lokální televize a spol. V kauze BusLine se přiznalo dalších pět lidí
Nové autobusy Iveco Crossway pro Busline. Foto: Jan Sůra

Někdejší radní pro dopravu řešil s šéfem firmy podmínky tendru, ten mu měl slíbit peníze na kampaň.
Institut dohody o vině a trestu vznikl proto, aby někdo na začátku vyšetřování začal mluvit a tím se ušetřil čas a náklady na vyšetřování, případně se snáze rozkryla a odhalila struktura organizované skupiny.
Těžko hledat smysl v uzavření dohody o vině a trestu po 5 letech od obvinění, a navíc s většinou obviněných. To spíš působí jako dohoda typu „úplně to zamést pod koberec nejde, tak hledáme jiné řešení, jak se vyhnout zákonné sazbě“.
Účastník soutěže mu slíbil příspěvek na volební kampaň.
To je přímo učebnicový příklad korupce.
Pokud by to platil v bitcoinech, tak by to bylo „krystalicky čisté, že prostě ani křišťál křišťálově čistější být nemůže. Protože co je čistšího nežli bitkoinová peněženka, který kryje skoro celou transakci?“ Jak by asi řekl Standa Gros, dejž mu pánbu léhké odpočinutí.