Expanze radarů v Plzni. Pod dohledem bude dalších šest úseků
Radary úsekového měření v Plzni. Pramen: Město Plzeň

Na Karlovarské bude nasazena i technologie detekující nedovolený průjezd v pruhu pro záchranáře a MHD.
Na Karlovarské bude nasazena i technologie detekující nedovolený průjezd v pruhu pro záchranáře a MHD.
Titulek z února 2024: „Fantom s bruskou dosáhl svého. Itálie změní pravidla pro pro umisťování radarů.“ I ČR potřebuje svého Flexmana…
Jinak nebojte , v Plzni nejdou jenom po řidičích, taky se o „rok až dva“ posune návrat civilizace do křižovatky u Jána, kde hrozilo konečně zřízení normálních přechodů a chodníků kolem policajtů. To by člověk blil, příště už tohle nevolit. ( Na cyklomost na katastru Chotíkova zbylo mimochodem, ten bude)
Tak vzhledem k tomu, že se co nevidět rozkope Rolnické náměstí a přes křižovatku U Jána povede nejčastější náhradní trasa řidičů, je odklad pochopitelný.
To se vědělo dopředu, a odklon pro osobní auta bude směrem do města mimo tuto křižovatku, – mimo centrum úplně, směrem na Slovany ale vlastně taky…
Co tam máte dál?
Rolnický náměstí se mělo kutat už 2024, ale o rok se (naštěstí) posunulo, jelikož byla v rekonstrukci Koterovská. Pokud potřebuju z Doubravky na Slovany, tak pojedu logicky přes ulici U Prazdroje a pak dle fronty před semaforem u OMV buď přes most přes nádraží anebo přes další křižovatku, která je (…překvapení…) U Jána. A dál dle ucpanosti a cíle Sirková-nádraží-Mikulášská-Slovanská anebo Anglický-Prokopova-Doudlevecká. Takže jako kudy jinudy bych to podle cyklistů měl autem objíždět? Ano, pokud bude město úplný parkoviště (a já se to u volantu dozvím), můžu se vydat opačným směrem a jet Tesco Rokycanská-Božkov. Až U Jána budou přechody,… Číst vice »
Já jsem za dodržování předpisů, ale tohle je prachsprostá šikana a vydělávání peněz. Do teď bylo těch několik radarů v Plzni na místech, kde to dávalo smysl až na pár výjimek, jako ul. U Seřadiště.
Ale tahle nová měření jsou do jednoho v místech, kde se nestávají nehody, na čtyřproudovkách, kde není žádný problém a kde by úplně v pohodě mohlo být povoleno 70 jako v jiných městech, prostě v místech, kde nejsou problémy a prakticky není důvod tam měřit.
A taky si to žádné předchozí vedení města nedovolilo. Až nyní.
Čistá buzerace, nic jiného.
Jelikož dodržuju předpisy, tak se buzerovaný necítím. Co dělám špatně, že nemusím platit pokuty?
Asi tak.
Já pokuty nedostávám. Ale z principu odmítám automatické měření rychlosti, které se jako mor šíří v poslední letech republikou. Lidi jsou pokutováni za banální pochybení, problémoví jedinci si z toho stejně nic nedělají.
Nastavme tedy pravidla tak, aby si problémoví jedinci z toho něco dělali. Je opravdu zvláštní, že jak Čech přijede do Rakouska nebo Německa, chová se jako milius.
Až budete u některé z těch silnic bydlet, tak pochopíte, jaké kraviny plácáte. Ti lidé v domech se chtějí v klidu vyspat, v létě si chtějí otevřít okno atd.
Jakkoliv osobně tento argument beru a sám na to trpím, tak tohle ale není legální důvod pro měření rychlosti. Dále tu bezpečnost a sníženou nehodovost nikdo samozřejmě nebude vyhodnocovat. A v neposlední řadě, kolik těch lidí bydlí podél Folmavské, Západního okruhu, Karlovarské nebo v U Seřadiště?
Prostě se státní aparát utrhl ze řetězu.
A s ním i řidiči, protože si řeknou, že je tahle přílišná buzerace obtěžuje a oni sami si rozhodnou, která rychlost je přijatelná a který zákaz budou dodržovat. Těžko říct, co z toho je příčina a co následek.
dodrzujte rychlost ma znackach a mate zaruceno, ze nezaplatite ani korunu.
20 let jezdím bez nehody a jediné pokuty. Až letos mi přišel dopis s pokutou od automatického radaru někde na Moravě za překročení v obci, kdy jsem údajně jel 53 km/h. Past na výjezdu z obce.
A já si myslím, že tohle je špatně. Nebezpečnost 0, čistá buzerace a taková obecní daň za průjezd.
53 je po odečtení odchylky radaru, takže jste jel cca 57 km…
No, asi se vsichni shodneme, ze radary jsou proste kasicka pro mesta a obce a bezpecnost je az nekde hodne vzadu. Nemam pocit, ze by cesi byli extra “prasata za volantem”, uz jsem na nasich silnicich neco najel, tak to muzu posoudit. Spis se obavam, ze “velky bratr” nas zacina uz docela dost omezovat a to je vetsi problem.
Hlavně rychlost není největším problémem. Ona má jen tu nevýhodu, že se snadno měří a pokutuje.
No, asi se všichni shodneme na tom, že se má jezdit tsk, jak nám značky nařizují. Tečka.
Více než polovina hlasujících si myslí, že se nemá jezdit tak, jak značky nařizují. Tady zkrátka nepomůže nic jiného než represe.
Nikoliv. Jezdit se má s ohledem na plynulost a bezpečnost svoji i dalších účastníků provozu. A to samotné značky nikdy nezaručí, protože se průběžně mění podmínky. Jsou situace, kdy naopak musíte jet např. vzhledem k podmínkám pomaleji než nařizuje značka. Tupě kopírovat to, co značky nařizují, není zcela správně.
Nižší rychlost než je na značkách tady neřešíme. Spíše to že někteří od volantu poznají, že např. 100 je naprosto bezpečná rychlost…
Nebavíme se o značkách přikazující minimální rychlost. Ty značky, o kterých se bavíme, žádnou rychlost nenařizují. Ty značky určují **maximální** povolenou rychlost. Slovo „maximální“ znamená, že je naprosto v pořádku jet pomaleji a často je nezbytné jet pomaleji. Značky omezující maximální rychlost se používají zejména tam, kde to není zjevné, že je potřeba nepřekročit nějakou rychlost.
Ale neshodneme se na tom, že se má systematicky kontrolovat a pokutovat marginální odchylka od stanoveného nařízení, a celý zbytek spektra porušení nechat neřešený. Když už nehodu způsobí překročení rychlosti, tak to nikdy není 73 na 70, ale vždy překročení o desítky km/h v kombinaci s agresivní jízdou, nedovoleným předjížděním a často i nějakou substancí v krvi. Za mě by bylo fajn měřit celý úsek dálnice od najetí až po sjezd. Ze síta by vypadli smolaři, kteří při předjíždění zrychlili na 135 a ocitli by se tam jelimani, kteří valí Praha – Plzeň 140 až 160, permanentně v levém pruhu… Číst vice »
To se opravdu asi všichni neshodneme.
Ano velký bratr je tady, už i otisky prstů chtějí když si jdete udělat novou občanku.. novela z roku 2021🤔 během covidu tohle vymysleli to je náhodička. Pokud otisky nechcete můžete říct ze to odmítáme tak může pan na přepážce udělat že otisky selhaly a máte občanku jenom na rok..
Ten pruh pro záchranáře je na Karlovarské k ničemu, vždy jezdí v běžném pruhu a rozhánějí auta, nevím proč. Mnohokrát viděno. A že by ten pruh byl zneužíván? Krom busů zeje prázdnotou, joo Plzeň má peněz i na takové věci.
Nikdy jsem nepochopil úsekové měření, jehož součástí je křižovatka, někdy dokonce světelná…
Více radosti bych měl , pokud by se podstatně zvyšoval počet parkovacích míst. Uvědomuji si ale, že budujeme kapitalismus, takže radary a šikana řidičů vydělají víc.
Děláte si srandu? Parkovací místa ve veřejném prostoru města nemají co dělat. Po městě máte jiné, efektivnější a bezemisní způsoby dopravy, než otravovat (doslova) život lidem jízdou autem.
a kde tedy obyvatele, co tam bydli, maj tedy parkovat?
nenapadlo vas, ze ti lide ta auta, co tam parkuji, je nemaji na jezdeni po meste?
Jste si jistý, že se ptáte té správné osoby? Ptejte se těch majitelů aut, proč si nezařídili i parkování.
a jak si ho maj zaridit, kdyz neni kde?
Proč se pořád ptáte mě? 😀 Proč mám já pořád řešit nějaké cizí problémy?
Když si koupím domů pračku, tak ji taky musím někam dát. Když budu chtít bazén, tak to půjde těžko, protože na ulici ho mít nemůžu a domů ho nenastěhuju. Takže co? Musím si koupit pozemek a postavit bazén tam.
To snad není tak brutální logika. Když přijdete do divadla, kde jsou všechny sedačky vyprodané, tak vy si prostě natruc sednete do uličky na schůdky a budete tam sedět a překážet až do konce představení?
a proc bych se neptal vas, kdyz tady vymyslite takove kraviny?
Kraviny jako parkování na chodníku a na trávníku vymýšlí řidiči, ne já. 😄
Obraťte se na svého zastupitele. Já vám vaše problémy nevyřeším a ani řešit nebudu.
Ale ono je kde. Jenom by to majitelé museli zaplatit.
a opet jsme tam, kde uz kolikrat… vy si platite celou mhd?
Ano, jsme. Pořád jste nepochopil účel veřejné dopravy a proč má být financována z městského rozpočtu. To je pak s vámi těžká debata. Vlastně se divím, že vás to ještě baví. 😒👎
Nevím, proč sem taháte MHD. MHD je veřejná služba.
Navíc MHD je v Praze tak silně dotovaná proto, aby jezdilo méně lidí autem a doprava úplně nezkolabovala. Když se budou méně dotovat auta, nebude potřeba tolik dotovat ani MHD.
a komunikace snad neni verejna sluzba? samozrejme, ze je.
Pokud komunikací myslíte vyasfaltovnaé místo, pak to není veřejné služba. Pokud komunikací myslíte místo určené pro dopravu, spojení (což slovo komunikace původně znamená), pak to veřejná služba je – ovšem když na takové komunikaci zaparkujete auto, znemožníte poskytování té služby, protože auto tvoří překážku v té dopravě, spojení, komunikaci.
opravdu? a kde tedy je v centru prahy prostor pro zaparkovani aut desetitiscu lidi – mimo ulice?
prosim konkretni vycet mist.
Opravdu si myslíte, že nějaký developer vybuduje parkovací domy jen tak do zásoby a pak bude desítky let čekat, až Praha přestane dotovat parkování na ulicích? Když Praha přestane dotovat parkování na ulicích, vyplatí se developerům stavět parkovací domy a bude přesně tolik parkovacích míst, po kolika bude poptávka – za tržní cenu. Těch řešení je víc. Jednak existují různé staré garáže, které se nepoužívají pro parkování aut, ale jako různé dílny či skladiště – protože díky dotování je levnější auto parkovat na ulici. Jednak všechna ta auta nemusí být zaparkovaná v centru – kdyby majitelé museli platit tržní cenu… Číst vice »
Ono je kde, jenže byste za to musel platit.
opravdu, kdyby si ty tisice / desetitisce lidi, co bydli v centru prahy, rekli “dobre, zaplatime si, a nebudeme teda psrkovat na ulici” meli kde zaparkovat?
tak to asi tezko.
Narážíte na myšlenku, kterou jsem zde před časem napsal – vedle každého baráku s lidmi bude jeden stejně velký barák pro auta. Bude vám to vyhovovat? 😀 Ulice v centrech měst opravdu nejsou stavěné jako parkoviště. Pak se z obousměrných komunikací stávají jednosměrky, což zase prodlužuje dojezdový čas.
To je stejný faul, jako kdyby Vám někdo vyčítal, proč jste si nezařídil cyklostezky všude, kam jezdíte…
Ne, to není faul. Jestli chcete mít koně, musíte mít taky na stáj, veterináře a krmivo. Nikdo to nebude dělat za vás.
Je. Protože se můžeme začít bavit o víc věcech, na které se třeba Vám nebo některému z členů Vaší rodiny společnost složila a nedostala adekvátní náhradu.
Můžeme. 🙂
Ale nechápu, proč pořád děláte, že já vám svými názory ubírám životní prostor nebo co. 😀
Uvědomte si, že když máte auto, nemáte nárok na nějaké zvláštní zacházení. 😀
ubedomte si, ze pak my mizem rict, ze kdyz chcete vzdelani, tak nemate narok na nejake zvlastni zachazeni … a mel byste si ho take zaplatit ze sveho.
Ze vzdělaného člověka má prospěch celá společnost. S autem má společnost jen náklady.
Můžete, ale je to kravina. 😄 Viz níže p. Jirsák.
Není. Cyklostezku může využít každý cyklista. Jízdní pruhy silnice může využít každé auto. Parkovací místo, na kterém parkuje auto, už nikdo jiný využít nemůže.
tohle az boli cist… vrchol demagogie
A co jste na svoje demagogické komentáře čekal? 😄
Jo? A co přesně je na tom nepravdivého? Nebo demagogického?
To, že se vám něco nelíbí, neznamená, že je to demagogie.
parkovaci misto samozrejme muze vyuzit kazdy.
stejne jako cyklostezku.
Ne, nemůže. Na obsazené parkovací místo se už žádné jiné auto nevejde.
Stejně tak na část vaší zmiňované cyklostezky kde už někdo jede…plácate nesmysly
Ne, já nesmysly neplácám. Víte, že má svoje označení celá cyklostezka, má svůj význam. Je to proto, že účelem cyklostezky je vést odněkud někam. Kdyby existovala jenom ta část cyklostezky, na které zrovna je cyklista, byla by ta cyklostezka k ničemu.
Přestaňte porovnávat část něčeho, co se používá jako celek, a přestanou vám z toho vycházet takovéhle nesmysly.
Nemůže. Celkem často vidím, že auta jsou odstavená na místech, která nejsou označena jako parkování. Nějaké auto pak stojí na trávníku, na chodníku, na šikmých čarách nebo blokuje tři místa pro motorky.
To auto tam stojí 24/7?
Na cyklostezce se také jezdí postupně, nevšiml jsem si, že by měl jeden cyklista druhého hned na sobě nebo nad sebou. Zkuste to líp 😉
Ne, cyklostezku může využívat spousta cyklistů najednou. Pokud máte problém představit si to u cyklostezky, představte si to třeba na příkladu dálnice. Když vyrazíte autem po dálnici z Prahy do Brna, zavře se v Praze za vámi závora a čeká se, až dojedete do Brna, a teprve pak se na dálnici pustí další auto? Nebo může souběžně s vámi tu dálnici používat i mnoho dalších řidičů? Naproti tomu parkovací místo zároveň s vaším autem už nemůže využít nikdo jiný. Všichni ostatní musí počkat, než místo uvolníte, a teprve pak tam může vjet někdo jiný – a zase jen jeden. Jinak… Číst vice »
Tohle je uplna kravina. Tu cast silnici po ktere jedu, taky zrovna v ten moment nikdo jiny nepouzije, ale neznamena to ze to neni verejny prostor, stejne jako to parkovaci misto nebo cyklostezka.
Není to kravina. Silnice není jenom nějaká část pod jedním autem, je to celá silnice. Parkovací místo je to jedno parkovací místo. Problém je, že veřejnou dopravou argumentují lidé, kteří netuší, co znamená veřejná služba. Veřejné služby se zřizují tehdy, když nejde někoho vyloučit ze spotřeby, nebo když je tam výrazný síťový efekt, tedy jsou velké počáteční náklady, ale marginální náklady jsou pak zanedbatelné. Těžko si pořídíte soukromé osvětlení ulice, protože když se bude svítit vám, těžko zabráníte tomu, aby to světlo využil někdo jiný. A kdybyste si stavěl sám pro sebe silnici, abyste po ní projel jednou týdně, bude… Číst vice »
V čem šikana ? Kdo jede jak má, tak je mu radar ukradenej. A zbytek se za čas přeškolí na chodce.
V civilizovaném světě na západ od nás to tak je, že lidé většinou pravidla respektují, ale tady jsme v Česku, kde furt převládá takové to russké myšlení, že předpisy si ohneme, jak se nám to zrovna hodí do krámu.
Dodržování pravidel je šikana?
Pro hlučnou část řidičů zcela určitě a vždy to spojí s nějakým požadavkem “ co by se raději….“ a někteří navíc vypotí i argument typu “ budujeme kapitalismus „.
Jen by mě zajímalo co by takový rikali kdyby je třeba v socialismu ve všední den kontrolovala VB a zkoumala jestli
si náhodou nejedou “ v pracovní době “ na chatu …
Dodržování pravidel pochopitelně není šikana. Šikana je to, že máme v Plzni řadu mnohem rizikovějších úseků, kde dochází ke zdaleka většímu rizikovému chování…a nic.
Namátkou Edvarda Beneše, Zborovská v Doudlevcích, Nepomucká v oblasti zastávek Ú Školky, Slovanská, Revoluční, Masarykova, Mohylová, samozřejmě Klatovská na Borech nebo Rokycanská kolem Pietasu a Letné, kde jsou nehody na měsíčním pořádku a tak by se dalo pokračovat.
Ale v Plzni se to holt píchne tam, kde problémy nejsou.
Když tam jsou nehody na měsíčním pořádku, proč si tedy řidiči nedávají o to větší pozor?
V tom případě nechápete význam slova šikana.
Jste asi politik když umíte tak bravurně odvést řeč od téma. Přesně jak psal Vojtěch míst kde řidiči prasí je významné množství jinde…. Tady jde jen o prachsproste buzerovani a šikanu a v neposlední řadě o vydělávání. Úseky kde by se dalo běžné jet i 70 ještě více podelame radary a kde jaký vyplašený zajíc nebo duchodce se tam potáhne jako smrad a naopak způsobí ony neexistující nehody o které se tahle zvrácenost opírá …
Vynucení dodržování zákonů není šikana. A já řeč od tématu nedovádím – to, že se vám něco nelíbí, neznamená, že to můžete označovat libovolným slovem s negativním nábojem. Pokud vám něco vadí, pojmenujte, co konkrétně vám vadí. Pokud je správné, aby se na nějakém úseku jezdilo až 70, má se tam instalovat značení povolující jízdu rychlostí 70 km/h. Ne že tam bude 50 ale všichni to budou porušovat a nebude se tam měřit. A to, že by se někde dalo jet 70 km/h z pohledu řidiče, neznamená, že tam má být povolena 70. Oni to řidiči neradi slyší, ale řidiči… Číst vice »
A jak by se na zmíněné ulice asi instaloval úsekový radar? Krom té Rokycanské to nedává smysl.
Navíc překračování rychlosti není jen otázka bezpečnosti, ale také hluku. Zkuste si bydlet v blízkosti té Karlovarské nebo Studentské.
Tak určitě zvuk odvalující pneu se rapidně změní když tam každý kdo tam teď jel kolem 50 pojede pod 50. Bože zkuste si o tom něco načíst než placat tyhle moudra a když v tom budete zkuste i načíst i vliv hlučnosti pohonem jednotky v závislosti na rychlosti jízdy….
Ještě jsem zapomněl na Skvrňanskou kolem Plazy a CANu, tak jen pro úplnost…
Ano, tam by to také chtělo radar.
Tak si nějaké parkovací místo postavte. Co vám v tom brání? Peníze na dům nebo byt máte, ale už vám nezbývá na stáj pro koně? No tak prostě nebudete mít koně.
Trochu demagogie, ne?
Ano, té tady předvádíte v dostatečné míře.
Já tu v diskuzi „plivu“ na ostatní?
Tvrdím tu, že jedna doprava a nic víc?
To Vy tu pořád prosazujete až fanaticky to Vaše cyklonaboženství.
Možná byste místo.toho mohl nastudovat historii. Tahle civilizace se mohutné odpíchla díky železnici a pak díky automobilu. Bicyklem to fakt nebylo.
Jenže tato civilizace se již, minimálně těmi osobními ,auty nikam zvlášť “ neodpichuje“, Ona se jimi tak nějak dusí a to nemluvím o emisích ale jen o tom, že auta ve velkých městech už dnes nejezdí v zásadě rychleji než vámi zmíněný bicykl . Mimochodem první dokumentovaný cyklista byl v Praze již při položení základního kamene Národního divadla. Samozřejmě teď přijdou ty řeči o zásobování, instalatérech a topenářích, kteří na kole nepřijedou s materiálem, sanitkách a případně o nemocných babičkách s potřebou dopravy, ale to je obvyklá výmluva z toho, že všichni tito ty kolony ve městech a předměstích nevytváří… Číst vice »
Hledáte v mém textu něco, co tam není. 😀 Neprosazuju žádné náboženství na rozdíl od vás. Prosazuju rozumné využití veřejného prostoru a rovnováhu mezi jednotlivými módy dopravy. Proč věci vidíte černobíle, když nejsou? Mějte trochu cit a smysl pro realitu, člověče. 😀 Na začátku průmyslové revoluce bylo auto skvělým sluhou, ale dnes je zatraceně špatným pánem, což civilizaci už nikam neposune. Teda za posun vpřed nepovažuju vybetonování kdejaké volné plochy a kolony.
Proč by tedy města mela stavět cyklostezky, stání pro kola …
No proč? Přemýšlejte. Nic vás nenapadá?
Proč ano ? Máte nohy, cykloztezky jsou jen pro někoho.
Protože je to účelné a přínosné. V rozvinutých oblastech už na to přišli. 😉
Cyklostezky jsou pro ty, co jezdí na kole. Sjezdovky jsou zase pro lyžaře. Já se taky s motorkou necpu do skateparku.
Ale silnice jsou fajn, ne ?
Samozřejmě. A když jsem si tu motorku koupil, hledal jsem pro ni nejdříve parkovací místo. Ne obráceně. 😉
a to neni spatny napad – cyklisti necht si klidne stavi cyklostezky ze sveho.
z ekonomickeho pohledu je cyklostezka vyhozene penize – proc by vam je mel nekdo financovat?
to ta silnice a parkoviste maji mnohem vetsi ekonomicky vyznam.
V tom případě si silnice taky budete stavět ze svého, že ano?
Je vidět, že vám ekonomický přínos uniká ve všech oblastech. Jakmile to negeneruje peníze, tak je to pro vás zmařená investice. 😄 Ze srdce vám ty radary a pokuty z nich přeju, aby vám došlo, jaké hlouposti píšete. Cyklostezky negenerují finance v pravém slova smyslu, ale šetří druhotné náklady na ostatních místech. Stejně jako MHD. Kdyby cyklostezky a MHD nebyly, provozu ve městě to dost zásadně uškodí.
Takže silnice a parkoviště rozhodně nemají větší ekonomický význam. A neplatí to jen proto, že to píšete vy.
ne, absence cyklostezek provozu ve meste nijak zasadne neuskodi – vlastne byste si te absence ani nevsiml. ale spatne jste pochopil o cem je rec – ja nemam problem s tim, ze se z mych dani plati treba cyklostezky, i kdyz je nevyuziju. stejne, jako ze se z nich plati cokoli jineho, co nevyuziju zrovna ja. jen narazim na ideologické (a jinak teda zcela nesmyslné) predstavy aktivistů, kteri protoze si rekli, ze „silnice jsou hmmmm špatné“, tak z nich delaji neco špatného, něco, co není soucasti „bezneho zivota“. zkuste si, oba dva, uvedomit, že s největší pravdepodobností ten, co bydlí… Číst vice »
Pletete se – uškodí a té absence by si všimlo dost lidí. Ano, vypadá to, že si nerozumíme, protože si myslíte, že mám černobílé vidění a chci zakázat auta a silnice a všechno okolo toho. 😀 Tak to ale není, to už jsem napsal. Narážím na to ideologické myšlení autoaktivistů, kdy se automobilismu donedávna přizpůsobovaly prostory, které by se daly využít jinak a díky tomu teď centra měst trpí. Zkuste si vy a vám podobní uvědomit, že daně platíme všichni stejné. Že někdo ty peníze utrácí za auta a jeho provoz, je už jeho osobní a soukromý problém. Ale pokud… Číst vice »
Když nechci jezdit na kole tak stejně musím koukat na zadělanou krajinu cyklostezky kde kolikrát nikdo ani nejezdí…
Cyklostezky jsou pořád pro spoustu lidí. Parkovací místo, na kterém je zaparkované auto, pro nikoho jiného není.
Stojan, nabíječka….ve které je kolo také 🤣
Jako zaseknuta deska …zapnete mozek Jirsaku
Jenže to kolo si parkuji ve svém vlastním sklepě a nezabírám jím veřejný prostor před domem.
prozradis nam chlapce, jak si nekde ve meste, treba na sidlisti, clovek postavi parkovaci misto?
Když už si teda tykáme, tak nám, chlapče, prozraď, proč si kupuješ výrobek, pro který nemáš místo? Typicky auto, které nemáš kam zaparkovat? Koupíš si novou obývací stěnu, ale nemáš na ni dost velký obývák? 🙂
chlapce, places na spatnem rameni. k bytu jsem mel moznost si dve mista koupit, a take jsem si je koupil.
Tak o co ti teda jde, chlapče? Proč tady pláčeš kvůli parkovacím místům, která už máš? 😄 Chce ti je snad někdo vzít?
proc? protoze kdyz clovek cte ty vase idealisticky nesmysly, tak je to k placi.
Ještě že v zahraničí nevědí, že jsou to idealistické nesmysly, realizují to, a normálně jim to funguje. V Berlíně, Hamburku, v Amsterodamu, ve Vídni,v Oslu, v Londýně, v Paříži, v New Yorku.
Nápodobně, chlapče. 🤣 Ale zkus jiné rameno, třeba budeš mít úspěch.
Stačí, že tady v diskuzi máme vola.
Teď ještě kdyby to umělo detekovat dodržování bezpečného rozestupu.
Nebo používání blinkrů, nebo kdyby to lámalo pracky za mobil v ruce…
Toto je velký problém. Známý bohužel stále občas řídí, ale aspoň bezpečně 30 km/h a neustále ho nějaký psychopati problikávají, nebo do něj najíždějí. Toto vyřeší pouze zavedení povinných psychotestů pro točvolanty a psychopati vyletí od volantu.
Řidič nesmí
a) snížit náhle rychlost jízdy nebo náhle zastavit, pokud to nevyžaduje bezpečnost provozu na pozemních komunikacích,
b) omezovat plynulost provozu na pozemních komunikacích, zejména bezdůvodně pomalou jízdou a pomalým předjížděním.
Neschopnost zvládat rychlou jízdu je důvod pro pomalou jízdu
Neschopnost řidiče zvládat běžný provoz je důvod na odebrání ŘP..
slovíčko „bezdůvodně“ je ten kámen úrazu, pod to se dá schovat cokoliv, takže to vlastně tento paragraf činí neůčinným.
Tak i se slůvkem „omezovat“ si dá vyhrát a „plynulost provozu“ vdaném okamžiku a situaci má také nespočet rozměrů. Především však odstavci 2 předchází odstave 1 a v tom se dá doslova vyřádit.
Třeba na vybrzďovače tento paragraf funguje dobře (teda teoreticky).
Potřeba používat pro lidi označení typu točvolant vypovídá spíše o vás, než o nich samotných.
To samé, když někdo používá slova cykloterorista, pumpička a podobně. Jedna skupina nemá té druhé co vyčítat.
Souhlasím, oboje je zbytečná dehonestace.
Má prosím, někdo čisté náhodou informací kolik v průměru řidiči v Čr na měřených úsecích v průměru jezdí? Tipnul bych tak 44 – 47 km/h GPS na padesátce. Ví někdo, na konkrétnim případu? Záleží taky, zda je to kopcovatý, členitý úsek atd.
Můj tempomat jezdí na padesátce při nastavení padesátky skutečnou rychlostí 49 km/h.
Škoda Octavia III i Rapid podměřují o cca 4 km/h.
od doby cca karoka dal uz nepromeruji skodovky vubec. karok, o4, s4, kodiak uz ukazuji zcela presne.
Skvělé, teď ještě všechny pokuty důsledně vymáhat a zvýšit alespoň na desetinásobek, aby si točvolanti svoji bezohlednou a zbytečnou jízdu po městě rozmysleli a přestali ohrožovat cyklisty.
Ve všech uvedených místech vede cyklostezka vedle komunikace. Nehody cyklistů s auty tam nejsou, krom úseku pod Záhorskem kde se zranil nebo snad i zabil cyklista, když nedal přednost autu co vyjíždělo ze dvora. Takže snad znásobit pokuty cyklistům, jestli tedy ta logika takhle funguje?
Funguje, ale ne na fanatika Georga. Asi mu někdo s jedničkovou oktávkou přebral cykloženu a on teď musí na dvojkole sám…
„Když nedal přednost autu co vyjíždělo ze dvora.“
Snad když nedalo auto co vyjíždělo ze dvora přednost cyklisotvi ne?
Tam jsou přednosti na cyklostezce, po té nehodě zvýrazněné, tak je to asi jako křižovatka, reálně ale vjezd do dvora.. Člověk tam musí dávat pozor, no.
Mohlo by to kontrolovat i pumpičkáře a jejich „dodržování“ předpisů.
Až se točvolanti naučí dodržovat pravidla, pak z nich můžou školit ostatní účastníky provozu. 😉
A Vy jste šlapka nebo pumpičkář? Ať Vám třeba nechtěně nenadáváme…
A vy jste šlapka nebo pumpičkář? 😀
Poslední varování pro oba, pánové. Pro Pvvs bez varování.
Omlouvám se, nechal jsem se unést.
Rozumím.