Expanze ICE 3neo na evropské koleje pokračuje, Siemens však musel přerušit dodávky kvůli vadným svarům

Jednotka ICE 3neo (řada 408). Foto: Deutsche BahnJednotka ICE 3neo (řada 408). Foto: Deutsche Bahn

K nasazení vlaků na mezinárodní spoje došlo s půlročním předstihem.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Fraanta

Tak především není pravda, že „K nasazení vlaků na mezinárodní spoje došlo s půlročním předstihem.“ Je tomu totiž přesně naopak – s půlročním zpožděním…
https://www.railvolution.net/news/acceptance-runs-with-the-ice-3neo-in-belgium

Tomāš

Ví někdo, proč byly ty předchozí ICE do Bruselu a Amsterdamu tak hrozně nespolehlivé?

Michal Štěpán

ICE 3 neo (BR408) sice vypadá krásně, ale pozitivem je i možnost přepravovat kola. Nicméně moje zkušenost za poslední týden. Nejprve porucha vlakové části LZB a protože na NBS Frankfurt – Köln nejsou návěstidla, tak to znamenalo jízdu 57 km podle rozhledu. Mimo tunely 40 km/h a v tunelech 15 km/h. A těch tunelů a pěkně dlouhých tam je. No, na kole bych byl v Siegburgu rychleji. Dál už jel podle návěstidel 160, ačkoliv podle LZB by tam mohl jet 200. Nakonec byl zrušen v Kölnu (což mi osobně nevadilo), ale do Dortmundu už nedojel. Pak v opačném směru jsem… Číst vice »

anonym

Tak to je ale posledni dobou obecna vlastnost DB.

Tomāš

Tam se nejezdí pod ETCS?

Michal Štěpán

NBS Köln – Frankfurt byla uvedena do provozu v roce 2002, takže tam je ještě LZB. Výhradně ETCS L2 je až na tratích nedávno uváděných do provozu, tzn. Ebensfeld – Erfurt – Halle/Leipzig a také Stuttgart – Ulm.

Irenka

zde vidět že ta technologie ještě není dobře zvládnutá takže lepší bude taky u nás všechny ty rychlovlaky odložit až se to všechno dořeší ne že pak u se nás vyhazují miliardy na rychlovlaky a pak to nebude jezdit tady jde o lidské životy a ne nějaké sváry

troglj

Rych)oblaky jezdí stabilně a bezpečně už nejméně 50 let. Významných nehod (např. Eschede) bylo jako šafránu.

troglj

Rychlovlaky, blbý mobil.

PeDazOl

Přesně tak, zlatý Regionovy…🤣🤣🤣

Lukáš

Nejlépe tedy bezpečným autem, že Irenko 😳

janvagala

Iréénko,udělej si výlet do Francie, Itálie, Španělska….

troglj

V srpnu jedeme s dětmi do Bruselu. Tam přes noc s European Sleeper a zpět přes den po trase Brusel-Köln-Berlin-Ústí-Teplice. Když budeme mít štěstí, použijeme nové ICE i ComfortJet z Berlína. Dám vědět.
Když budeme mít smůlu, ujede nám připoj a přenocujeme v Německu…

Džamel

Bych neriskoval, obzvlášť s dětmi, když Charleroi je na většinu dnů pod litr…

troglj

1. Jsme šotouši 😁
2. Letadlo jsme taky zvažovali (děti ještě neležely), ale v sobotu bLa nabídka nevalná a rozhodně dražší než vlak a navíc Charleroi je už dost z ruky. Navíc nejsme z Prahy.

Ondra

Co myslíte tím riskováním? Můžete to trochu rozvést?

Bez přezdívky

Charleroi je katastrofa, vím o čem mluvím.

anonym

Mesto ano, letiste je na lowcost v pohode a celkem se vylepsuje.

PetrV

Když někdo chce jet vlakem, pojede vlakem. Divil bych se, kdyby se k tomu zde neměl potřebu někdo vyjádřit asi po tisící. Zabouří a Charleroi zruší raz dva. Riziko je stejné, není třeba pána poučovat, že jeho plán je špatný.

Nocni_spoje

Na Comfortjet mít štěstí určitě nebudete, ten začne jezdit až v průběhu září. BR 408 je ale jistá, BR 406 už do zahraničí nejezdi a přesunula se dočasně na vnitro (než se problém s přejímánim dalších BR 408 vyřeší.

troglj

CD kdysi plánovali v začít v srpnu nasazovat ComfortJety i na Berlinery. Takže to se odsouvá?