Ethiopian Airlines mění plány pro linku do Varšavy. Nasadí Airbus A350, cestující čeká mezipřistání ve Vídni
Airbus A350 letecké společnosti Ethiopian Airlines. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý
Úzkotrupý letoun nahradí širokotrupý, mezipřistání v Aténách vystřídá zastávka ve Vídni.
Skok o půl století dopředu. 🙂
Bussines v Ethiopianu je príma!
Aktuálně létají i ADD-VIE-CPH-VIE-ADD s 787/777
Majú tam aj fifth freedom práva ako medzi OSL a ARN?
V rezervacnim systemu zatim VIE-WAW a zpatky nemaj.
Ale to byste si dozajista našel sám.
Zatím neprodávají ani VIE-WAW (to co je v prodeji je přes ADD a ATH 🙂 )
ADD-WAW uz v prodeji maji.
(myšleno ve variantě přes VIE)
To som aj našiel ale to nie je odpoveď na moju otázku 🙂 je to linka oznámená hodiny/dni dozadu, môžu to nahodiť neskôr
Nechápu proč nemohli udělat mezipřistání místo Vídně udělat do Prahy
Protože Star Alliance a víc cestujících. To už by mi dávalo větší smysl prodloužit linku z Athén do Prahy s 737MAX.
Ono je to kontraintutiívne ale *A je práve dôvod prečo nie Viedeň. Idea je že Viedeň sa naplní aj sama skrz prípoje Austrianu teda „logicky“ má skôr zmysel do jednej linky skombinovať dve slabšie destinácie. Ale nepochybujem že v ET to majú spočítané a vedia čo robia.
Protože to je protažení vídeňské linky do Varšavy. Do Prahy nic takového nelétá, tudíž odtamtud ani není co protahovat…
Ona fakt ta Praha není pupek světa :).
Kdybychom tu měli silného síťového dopravce, který by byl v *A, tak by o tom zcela určitě uvažovali.
Ale lítat do Prahy místo do Vídně pro ně naprosto nedává smysl.
Protože mrakodrapy s bohatými firmami jsou ve Varšavě a Vídni. U nás do konce naších životů nebude takový hospodářství, aby se sem vyplatilo létat. Ať už pro obchodní cestující, nebo pro bohatší zaměstnance.
Za sebe – zrovna do tropické Afriky bych rád létal, kdyby to bylo bez přestupů.
Asi se Vás zapomněli zeptat, kde to mezipřistání mají udělat. Já bych třeba preferoval Točnou, ale jelikož mám většinou vypnutý telefon, tak se mi asi nedovolali.