Emirates začnou nasazovat A380 s novou třídou do Londýna, letenky do premium economy ale neprodávají
Premium economy v A380 společnosti Emirates. Foto: Emirates
Dopravce nabídne místo v lepší třídě vybraným cestujícím.
Dopravce nabídne místo v lepší třídě vybraným cestujícím.
až na tu imitaci dřeva to vypadá moc pěkně. Těším se až to budeme moci omrknout a otestovat na živo 😉
Třeba budou nabízet upgrade při check-inu. U některých aerolinek jsem se s tím setkal.
nebo tam rovnou upgradnou kartičkáře, co budou mít nějaký flex v economy…. 🙂
Už samotná standardní economy v Emirates / A380 je za mě jedno z nejlepších long haul economy, z hlediska prostoru pro nohy a komfort, celkem snesitelná při cestě řekněme do 6 hodin letu (PRG – DXB, DXB-BKK a podobné). Na druhou stranu, pokud bude cena za jejich premium economy na půl mezi business a economy při této úrovni komfortu, myslím že premium bude dobře naplněná, v porovnání s „premium“ jiných aerolinek se zdá být tento servis výrazně na úrovni a za pár tisíc navíc opodstatněný. Jedinou, smutnou otázkou, je kolik A380 ještě takto předělají = jestli je např. na letech… Číst vice »
A380 bude létat min. ještě 20 let, jasně do té doby budou mít Emirates nové 777, s nižší spotřebou, ale do Londýna či Paříže bude létat A 380 🙂
Text si trochu odporuje sám se sebou: ta letenka se teda nedá koupit, nebo je její cena (tedy dá se koupit) někde mezi econonomy a byznys?
Neodporuje, zkuste si ho přečíst ještě jednou. Premium economy obecně /má ji x jiných společností/ je cenou mezi economy a byznys třídou. U Emirates nelze zatím koupit, ale na palubě letadla je. Proč, to tam máte vysvětleno.
14 sprch? 😂
Neuvěříte, jak je příjemné si po desetihodinovém letu dát ráno sprchu a nečekat na hotel, nebo salónek na letišti.
Autor měl jistě na mysli 18 míst v F class. Sprcha je tuším v letadle jen jedna v přední části horní paluby a pouze pro cestující ve First calss.