Emirates hlásí pokles zisku o 86 %. Další půlrok bude krušný, varuje jejich šéf

Boeing 777-300ER společnosti Emirates. Foto: EmiratesBoeing 777-300ER společnosti Emirates. Foto: Emirates

Letecká společnost Emirates je další z řady dopravců, kteří ohlásili velký propad zisků. Čtvrté největší aerolince podle počtu cestujících na

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomas

Já jsem si vždycky myslel, že úspěch earolinek ze Zálivu je založen na tom, že neplatí světovou cenu ropy, ale jen nějakou nákladovou cenu těžby (a výroby leteckého paliva).

Radek Janata

To rozhodně ne. Proč by ropná splečnost dodávala někomu ropu bez marže, byť ze stejné země, když ji může prodat s marží? Ušetří se leda za dopravu té ropy.

Úspěch je založen na dostatku peněz na investice a vhodné poloze mezi Evropou a Asií a na absenci regulací (například dubajské letiště je v provozu 24 hodin denně, narozdíl od mnohých evropských letišť, kde je v noci omezený provoz).

Nicky

Tam jdou takové státní subvence, že by nato nestačil náš státní rozpočet.

TPal.

86%?! Tak to je ale síla!

LordVojeldort

Kvalita i služby jdou u Emirates rok od roku dolů, je jedno ve které třídě. Cena ropy jde nahoru a kde se kácí les, tam pádají třísky.

Vlastimil

Dokud padají třísky, je to dobrý, až začnou padat letadla, to bude horší.

DP

Ano je to tak, jsou určitě horší aerolinky, ale v emirates jsou už nervózní i stewardky, pokud můžete létejte např. Singapore Air.
Jsou mnohdy levnější, rychlejší, palubní servis a jídlo je dokonalé i v ekonomy a mají nová letadla A350

LordVojeldort

Souhlasím, SQ jsou asi nejlepší, poslední dobou jsem si celkem oblíbil Lufthansu, hlavně co se týče letů přes Atlantik, 10 let zpět bych s Lufthansou nikdy neletěl, poslední dobou udělali podle mě velký posun a podstatně zlepšili kvalitu.

Petr

Kdybyste dělal pro otrokáře, byl byste taky nervózní.