Emirates dokončily modernizaci interiéru prvního Boeingu 777, součástí je i nová byznys třída
Nová byznys třída v Boeingu 777 Emirates. Zdroj: Emirates
Proměna interiéru čeká dalších 80 Boeingů 777, práce jsou součástí dříve oznámené investice přesahující tři miliardy dolarů.
No sláva že se normální business dostal i do 777. Na to jak se hrají na nejlepší na světě tak ta co tam je teď je ostuda.
me by hrozne zajimalo, proc se v zahranici kazdymu vorezprutovi rika inzenyr…
Protože to v angličtině znamená něco jiného, není to primárně titul. V angličtině je to „technik“, „konstruktér“, „strojař“ v americké navíc „strojvedoucí“.
No nevím – je to hezké, ale bylo to hlavně hezké, kdyby to nasadili před deseti lety. Teď mi to přijde až moc konzertavitní. Hlanvě ohromnou část pocitu z interiéru dělají stropy a osvětlení a tam jsem nezaznamenal žádný posun. Je to škoda.
Co byste porad chteli…
Chcete nekam odvezt nebo chcete psychoterapii? Na to prvni je to fajn, to druhe bych poptaval jinde. ;o)
Rozumim tomu, ze mektat o stropech a osvetleni muze byt uzitecne pro marketaky vyrobce, ale vetsine cestujicich je to celkem sumak.
Já nevím, ale asi jsem jediný komu se prostě ten styl Emirates vůbec nelíbí. Podle mě je to ideální pro zákazníky z ruSSácka, kde platí čím více zlaté, tím více pruhů. Tak nějak jsem tajně doufal, že dostali trochu rozum, ale ono nic.
Rekneme tomu nalestena bida, jak se jim casto prezdiva.
To nemohu posoudit, mě ten interiér tak moc odrazuje, že jsem s nimi ještě nikdy nikam neletěl byť jedou už jsem měl letenku, ale nakonec jsem to zrušil.
A emiráty, které se skládají ze šejků se zlatými řetězy a kýčovitými Mercedesy se do toho asi nijak nepodepsali, že?
Nevím čím to je, ale je to pro mě takový tuctový dopravce. Mnohem sympatičtější mi je Etihad nebo Qatar. Tam i stará A330 vypadá v interiéru příjemněji.
Tak to je neuvěřitelná krása (zvlášť v době, kdy vše kolem nás ničí šedý mor). Ještě hezčí, než před nějaký 10 roky, kdy jsem si v jejich business class vylítal zlatou kartu….
Kéž by se toho dočkala Praha. Nedávno jsem letěl s Emirates a krom zážitku letu s velkým letadlem jeden velký průser, mám celkem několik letů s Emirates vždy poškrábané okénko, obrazovka (dotyková) reagovala až na průdký podnět, ovladače od ICE plný špíny, mazutu, taky poničení, letadlo krásných 26 let starý, předchozí linky dle flightradaru Pakistan a Indie, žádná civilizovaná destinace. Když jsem z letadla vylezl, tak musím uznat že dost lidí tam „špačkovalo“ že Emirates není co bývalo. Měl jsem tu možnost letět novým interiérem na A380 i staré A380 v pokračujících letech a to je fakt nebe a dudy.… Číst vice »
No vzhledem k tomu, že nejstarší B777, který mají/měli Emirates je vyroben v roce 2006, tak nám tady s 26 let starým letadlem plácáte hezké hovadiny 🙂
Měl jste prostě jen smůlu na starej kus techniky. Kdyz tak koukáte na ten flightradar tak určitě uvidíte, ze do Prahy létají i daleko novejsi mašiny. Krom toho Vám ten příspěvek tak úplně nevěřím, nejstaršímu B777 ve flotile je 17 let, nevim jak jste přišel na těch 26 let.
Jasně. Emirates naprosto rozlišují nás a Rakousko…
Blbost. V lednu jsem letěl přesně takovým křápem DXB–>VIE. Velké zklamání z Emirates.
To jsou zase plačky ukřivděného čecha 😀
To, že nějaký letadlo lítá jednou do evropy a pdoruhý do pakistánu a indie, je náhoda, a je daná jen tím, kam je který typ naplánovaný 🙂
Třeba takový A6-END, což je 777-300ER, otočila v posledních dnech mimojiné Kodan, Birmingham, Islamabad, Indii, Stockholm … myslíte, že to do stockholmu, kodane a birminghamu posílají proto, že jsou méněcenní?
U aerolinky, která má v asii tolik destinací, jako emirates, se tomu nevyhnete.
A to, že do vídně umyslně posílají hezčí letadla a do Prahy horší, je taky kravina na kvadrát.
No jo, to je asi jako tvoje milovana SW posila novejsi masiny k Eurowings do civilizovaneho Nemecka, cech zkousne i stare OK-TVL
Rok výroby 2010. Po kolika letech se teda má letadlo rušit?
Nekteri vidi smartwings, a hned jsou v hate rezimu.
a kdyz nahodou smartwings dlouho nikde nevidi, tak si ho tam daj sami a rozjedou hate.
Tohle jedinci budou hejtit, i kdyby meli 777 v all-business a prodavali to za tisicovku 🙂
Jo, a proto asi neposlali ani jeden MAX, že?
Pisu novejsi, nikde NIC o maxu nepisu.
Ochrání takový interiér od upadnutí dveří https://www.theguardian.com/business/2024/jan/08/boeing-shares-fall-door-plane-mid-flight-spirit-aerosystems-737-max-9 ?
Vypadla záslepka, nikoliv dveře. A na zcela jinéím typu letadla. Nicméně k meritu vaší otázky: V takovém případě vás zejména zachrání, pokud sedíte připoután ve své sedačce.
Budme radi, ze ani nezminil biti cernochu. :o)
Nehezké. Stejně jako celá tato umělohmotná aerolinka s ještě umělohmotnější Dubají.
No je pravda, ze mne ten jejich „umele drevo, umele zlato“ design prijde byt celkem odporny. Treba takovi katarsti takhle neblbnou a da se na to koukat o dost lip.
Nicmene tohle je ryze individualni zalezitost.
Nic moc teda, v Railjetu lepší
Jojo, ještě když musíte na někoho celou cestu čumět. Spíš jste měl napsat: “Na railjet mám, tak je pro mě lepší.”
Jsem zvědavý kdy se první podívá do Prahy. 😀
Jo, jo, prvni trida bude v Prazu urcite coby dup. :o))
První třída je v Praze každý den, trochu ten Váš příspěvek nedává smysl.