Emirates dokončily modernizaci interiéru prvního Boeingu 777, součástí je i nová byznys třída

Nová byznys třída v Boeingu 777 Emirates. Zdroj: EmiratesNová byznys třída v Boeingu 777 Emirates. Zdroj: Emirates

Proměna interiéru čeká dalších 80 Boeingů 777, práce jsou součástí dříve oznámené investice přesahující tři miliardy dolarů.

33 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Rn42

No sláva že se normální business dostal i do 777. Na to jak se hrají na nejlepší na světě tak ta co tam je teď je ostuda.

zbenda

me by hrozne zajimalo, proc se v zahranici kazdymu vorezprutovi rika inzenyr…

Y.K.

Protože to v angličtině znamená něco jiného, není to primárně titul. V angličtině je to „technik“, „konstruktér“, „strojař“ v americké navíc „strojvedoucí“.

RJD

No nevím – je to hezké, ale bylo to hlavně hezké, kdyby to nasadili před deseti lety. Teď mi to přijde až moc konzertavitní. Hlanvě ohromnou část pocitu z interiéru dělají stropy a osvětlení a tam jsem nezaznamenal žádný posun. Je to škoda.

Davo

Co byste porad chteli…

Mysel

Chcete nekam odvezt nebo chcete psychoterapii? Na to prvni je to fajn, to druhe bych poptaval jinde. ;o)
Rozumim tomu, ze mektat o stropech a osvetleni muze byt uzitecne pro marketaky vyrobce, ale vetsine cestujicich je to celkem sumak.

lvy

Já nevím, ale asi jsem jediný komu se prostě ten styl Emirates vůbec nelíbí. Podle mě je to ideální pro zákazníky z ruSSácka, kde platí čím více zlaté, tím více pruhů. Tak nějak jsem tajně doufal, že dostali trochu rozum, ale ono nic.

Davo

Rekneme tomu nalestena bida, jak se jim casto prezdiva.

lvy

To nemohu posoudit, mě ten interiér tak moc odrazuje, že jsem s nimi ještě nikdy nikam neletěl byť jedou už jsem měl letenku, ale nakonec jsem to zrušil.

Eso363

A emiráty, které se skládají ze šejků se zlatými řetězy a kýčovitými Mercedesy se do toho asi nijak nepodepsali, že?

Džamel

Nevím čím to je, ale je to pro mě takový tuctový dopravce. Mnohem sympatičtější mi je Etihad nebo Qatar. Tam i stará A330 vypadá v interiéru příjemněji.

Tomáš

Tak to je neuvěřitelná krása (zvlášť v době, kdy vše kolem nás ničí šedý mor). Ještě hezčí, než před nějaký 10 roky, kdy jsem si v jejich business class vylítal zlatou kartu….

Jožin

Kéž by se toho dočkala Praha. Nedávno jsem letěl s Emirates a krom zážitku letu s velkým letadlem jeden velký průser, mám celkem několik letů s Emirates vždy poškrábané okénko, obrazovka (dotyková) reagovala až na průdký podnět, ovladače od ICE plný špíny, mazutu, taky poničení, letadlo krásných 26 let starý, předchozí linky dle flightradaru Pakistan a Indie, žádná civilizovaná destinace. Když jsem z letadla vylezl, tak musím uznat že dost lidí tam „špačkovalo“ že Emirates není co bývalo. Měl jsem tu možnost letět novým interiérem na A380 i staré A380 v pokračujících letech a to je fakt nebe a dudy.… Číst vice »

Jiří

No vzhledem k tomu, že nejstarší B777, který mají/měli Emirates je vyroben v roce 2006, tak nám tady s 26 let starým letadlem plácáte hezké hovadiny 🙂

Rampakk

Měl jste prostě jen smůlu na starej kus techniky. Kdyz tak koukáte na ten flightradar tak určitě uvidíte, ze do Prahy létají i daleko novejsi mašiny. Krom toho Vám ten příspěvek tak úplně nevěřím, nejstaršímu B777 ve flotile je 17 let, nevim jak jste přišel na těch 26 let.

Scotty

Jasně. Emirates naprosto rozlišují nás a Rakousko…

Pepa

Blbost. V lednu jsem letěl přesně takovým křápem DXB–>VIE. Velké zklamání z Emirates.

Air Traveller

To jsou zase plačky ukřivděného čecha 😀

To, že nějaký letadlo lítá jednou do evropy a pdoruhý do pakistánu a indie, je náhoda, a je daná jen tím, kam je který typ naplánovaný 🙂

Třeba takový A6-END, což je 777-300ER, otočila v posledních dnech mimojiné Kodan, Birmingham, Islamabad, Indii, Stockholm … myslíte, že to do stockholmu, kodane a birminghamu posílají proto, že jsou méněcenní?

U aerolinky, která má v asii tolik destinací, jako emirates, se tomu nevyhnete.

A to, že do vídně umyslně posílají hezčí letadla a do Prahy horší, je taky kravina na kvadrát.

Davo

No jo, to je asi jako tvoje milovana SW posila novejsi masiny k Eurowings do civilizovaneho Nemecka, cech zkousne i stare OK-TVL

Jiří Kocurek

Rok výroby 2010. Po kolika letech se teda má letadlo rušit?

Air Traveller

Nekteri vidi smartwings, a hned jsou v hate rezimu.

a kdyz nahodou smartwings dlouho nikde nevidi, tak si ho tam daj sami a rozjedou hate.

Tohle jedinci budou hejtit, i kdyby meli 777 v all-business a prodavali to za tisicovku 🙂

Tuaer

Jo, a proto asi neposlali ani jeden MAX, že?

Davo

Pisu novejsi, nikde NIC o maxu nepisu.

vlachjan

Vypadla záslepka, nikoliv dveře. A na zcela jinéím typu letadla. Nicméně k meritu vaší otázky: V takovém případě vás zejména zachrání, pokud sedíte připoután ve své sedačce.

Mysel

Budme radi, ze ani nezminil biti cernochu. :o)

jATRo

Nehezké. Stejně jako celá tato umělohmotná aerolinka s ještě umělohmotnější Dubají.

Mysel

No je pravda, ze mne ten jejich „umele drevo, umele zlato“ design prijde byt celkem odporny. Treba takovi katarsti takhle neblbnou a da se na to koukat o dost lip.
Nicmene tohle je ryze individualni zalezitost.

AlpenFlair

Nic moc teda, v Railjetu lepší

KrizeVychodniSpolecnosti

Jojo, ještě když musíte na někoho celou cestu čumět. Spíš jste měl napsat: “Na railjet mám, tak je pro mě lepší.”

Marek Kubík

Jsem zvědavý kdy se první podívá do Prahy. 😀

Mysel

Jo, jo, prvni trida bude v Prazu urcite coby dup. :o))

Rampakk

První třída je v Praze každý den, trochu ten Váš příspěvek nedává smysl.