Embraer poprvé vzlétl s přestavěným letounem E190F, namísto lidí bude vozit náklad
Embraer E190F při prvním vzletu. Zdroj: Embraer![Embraer E190F při prvním vzletu. Zdroj: Embraer](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/04/434842983_830043429152844_6417024897271435432_n.jpg)
![Embraer E190F při prvním vzletu. Zdroj: Embraer](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/04/434842983_830043429152844_6417024897271435432_n.jpg)
První konvertovaný stroj má zamířit k zákazníkovi ještě letos.
První konvertovaný stroj má zamířit k zákazníkovi ještě letos.
V titulku a v článku je to popsáno nekonzistentně a zmatečně, jestli tedy projekt přestavby na E190F je dílem Embraeru jakožto původního výrobce letadel, nebo té čínské firmy Lanzhou. Nebo to Embraer vyprojektoval a Lanzhou realizuje? Obecně , je možné provádět konverze osobních na cargo, aniž by na tom původní výrobce participoval, nebo dokonce souhlasil?
K posledni otaze, myslim ze ne. U schvalovani musi byt vyrobce.
Dovolím si nesouhlasit a stát za článkem takovým, jak je napsán. Embraer poprvé vzlétl s přestavěným strojem, ten přestavěla jiná firma… airbusy se taky konvertují třeba v Číně. Prvním letem se v oficiálních kanálech chlubil Embraer, takže embraer vzlétl…