Elinka se po opravě motoru vrací na Bechyňku. Bude mít prodlouženou sezonu
120 let od zprovoznění trati přišel oslavit i František Křižík. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář![120 let od zprovoznění trati přišel oslavit i František Křižík. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2023/06/Elina_93.jpg)
![120 let od zprovoznění trati přišel oslavit i František Křižík. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2023/06/Elina_93.jpg)
Oprava vadného vinutí 90 let starého motoru vyžadovala velký podíl ruční práce.
Co je na 1500V unikátního? Ve Francii jsou všechny tyhle tratě předělané na 25kV ?
Co je unikátního na první elektrické trati u nás? Projektované průkopníkem v oboru? Jediné s timto napětím u nás? Co myslíte? 😉
Je nicméně pravda, že jaké je tam napětí, je drtivé většině lidí úplně jedno. Je to obdobné jako s nýtovanýma konstrukcema atd. – ano, několik odborníků a technických nadšenců to ocení, ale naprosto převažující masa lidí, včetně těch, které mají rádi historické památky, se spokojí s tím, jak to působí navenek.
A fakt nestojí za to, si tu jednu trať s tímto napájením ponechat?
Bude se někde v republice nechávat úsek 3kV pro historické soupravy?
Obávám se, že bez nějakého zásadního průlomu v medicíně tato otázka nemusí v Čé eR trápit ani ty nejmladší ročníky…
To je pravda, ale mám pocit, že by to mohla být i jedna z těch věcí, které jdou dlouho hrozně pomalu až najednou jdou hrozně rychle.
😀😀😀😀😀😀
Přinejmenším na zkušebním okruhu.
Bych tak řekl, že tuhle otázku do budoucna „vyřeší“ rozšiřování výhradního provozu pod dohledem ETCS.
Tím jsem jezdila, jinovatka byla i zevnitř
Saze z lokomotivy
Pamatuji dodnes
Až na to, že je tam elektrika…. 🤣