Elinka se po opravě motoru vrací na Bechyňku. Bude mít prodlouženou sezonu

120 let od zprovoznění trati přišel oslavit i František Křižík. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář120 let od zprovoznění trati přišel oslavit i František Křižík. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Oprava vadného vinutí 90 let starého motoru vyžadovala velký podíl ruční práce.

Odebírat
Upozornit na
guest
12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
M474003

Co je na 1500V unikátního? Ve Francii jsou všechny tyhle tratě předělané na 25kV ?

M19

Co je unikátního na první elektrické trati u nás? Projektované průkopníkem v oboru? Jediné s timto napětím u nás? Co myslíte? 😉

SaulGoodman

Je nicméně pravda, že jaké je tam napětí, je drtivé většině lidí úplně jedno. Je to obdobné jako s nýtovanýma konstrukcema atd. – ano, několik odborníků a technických nadšenců to ocení, ale naprosto převažující masa lidí, včetně těch, které mají rádi historické památky, se spokojí s tím, jak to působí navenek.

Ferda

A fakt nestojí za to, si tu jednu trať s tímto napájením ponechat?

Náhodný Kolemjdoucí

Bude se někde v republice nechávat úsek 3kV pro historické soupravy?

Nose Peak

Obávám se, že bez nějakého zásadního průlomu v medicíně tato otázka nemusí v Čé eR trápit ani ty nejmladší ročníky…

Náhodný Kolemjdoucí

To je pravda, ale mám pocit, že by to mohla být i jedna z těch věcí, které jdou dlouho hrozně pomalu až najednou jdou hrozně rychle.

Zbyněk Valenta

😀😀😀😀😀😀

Jiří Kocurek

Přinejmenším na zkušebním okruhu.

Ondra K.

Bych tak řekl, že tuhle otázku do budoucna „vyřeší“ rozšiřování výhradního provozu pod dohledem ETCS.

Jana Krychova

Tím jsem jezdila, jinovatka byla i zevnitř
Saze z lokomotivy
Pamatuji dodnes

M19

Až na to, že je tam elektrika…. 🤣