Ekova dokončila modernizaci italských tramvají pro Göteborg
Opravená tramvaj M32 pro Göteborg. Foto: Ekova Electric
Švédský dopravce v Ostravě řešil zejména korozi problémových italských tramvají.
Švédský dopravce v Ostravě řešil zejména korozi problémových italských tramvají.
Vidím správně, že mají 3 podvozky? Jsou tedy pevné? A věděl by někdo, jak tramvaje vybočují v zatáčkách? Děkuji.
Sirio jezdí v Milánu, Bergamu, Florencii, v Neapoli, v Athénách, použijte Google a YouTube.
Fotka 3/4 zadní část tramvaje mi trochu připomíná ještě hezčí zadek autobusu Ikarus 66.
https://d62-a.sdn.cz/d_62/c_img_QQ_N/1RrP/IKARUS.jpeg?fl=cro,0,0,2362,1575%7Cres,1200,,1%7Cwebp,75
Prostě AnsaldoBreda je dobrej oddíl: https://www.zelpage.cz/zpravy/8813?lang=cs
Hrozné tramvaje, i interiér. A poruchovost opravdu vysoká, běžně se stávalo, že se zastavilo a všichni cestující museli po několika nepovedených pokuse se rozjet, vystoupit, a tramvaj pak odjela do depa na opravy, nebo taky vůbec. 🙂 Zajímalo by mě, jaké je zlepšení teď, a jak to vypadá uvnitř. V Göteborgu stavěli metro, respektive podzemní tramvaje, zajímalo by mě, co tam jezdí za stroje.
V Göteborgu byl záměr přeložit tramvaje v centru do podzemí, ale nebyl realizován. Vozový park, dle nového vydání „Tram atlasu“ 111 vozů ála PCC, 64 Sirií, 80 ekvivalentů KT8N a probíhá dodávka 40 kusů Flexity.
Ano, to jsem myslel. Díky za info, co se týče strojů. Nebyl realizován? Když jsem odjížděl, tak už už stavěli, divil bych se kdyby zastavili hloubení tunelů… ale je pravda, že tam je možné vlastně všechno.
V Göteborgu se staví tunel, ovšem ne pro tramvaje, ale pro vlaky.
A kdy to bylo? Nějaké tramvajové tunely tam jsou, ale nelze to chápat jako nějaké „pre-metro“, jen jako izolované úseky. Asi jako tunel pod bratislavským hradem 🙂
Jirkw pravděpodobně viděl stavbu Västlanken, tunelu pro příměstské vlaky ve výstavbě od roku 2018.
Švédové si koupili tramvaje v Itálii a ony nadměrně rezly? To by jeden neřekl. Jsem myslel, že jsou chytřejší – teď už asi jo. 😀
Asi bude krapet rozdíl mezi italskou a švédskou ocelí…
Co to? Mezi švédskou ocelí a čím? 😀
Já jen, že jsem italské výrobky servisoval a jeden rok pro italskou firmu ty jejich zázraky montoval. Spojovací materiál byl z bláta a většina součástí taky.
Nebyl to spíš lógr?
To by jste se divil jak velké množství oceli se valí z Itálie do Evropy i jinam 😊
Oceli? Nazývejme věci pravým jménem.
On je asi také trochu rozdíl mezi podnebím v Itálii a ve Švédsku, s čímž by se mělo počítat při volbě materiálu i konstrukci vozidla, a to asi objednatel i výrobce podcenili.
Nevím no, ta barevná kombinace je tak omšelá, že kdyby nebylo napsáno že je to po lakování tak si řeknu „proč to rovnou i nepřestříkali“
Kdyby omsela, pekne spinava. Na 4. fotce to vypada jak kdyby jezdila rok za parni lokomotivou.
No kdo ví, třeba v rámci testů po opravě kroužila černou Ostravou a na cestu to neumývali…..stejně to dojede jako prase na tom podvalu když to pořádně nezabalí:-)
Spíš to vypadá, že fotky jsou z příjezdu tramvaje do opravy. Dneska jsem v Goteborgu koukal na místní a jsou opravdu tak špinavé. Jo a mají to tam taky pěkný skanzen.