Dynamické jízdné po vzoru aerolinek. PKP Intercity mění systém cen

První odjezd vlaku PKP Intercity Adriatic Express z Varšavy do Rijeky. Foto: Marcin GóreckiPrvní odjezd vlaku PKP Intercity Adriatic Express z Varšavy do Rijeky. Foto: Marcin Górecki

Změna zvyšuje šanci na nákup levnější jízdenky i po vyprodání nejlevnějších míst

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Daniel Jablonecký

Ještě mi po shlédnutí zveřejněných polských cen bude někdo tvrdit, že je český one-ticket „předražený“?

Pepik

Dotaz do pléna… Jsou alepson ty zakladni jizdenky flexibilni? Nebo po ujetí vlaku napsanem na jizdence mám smulu a platím znovu… díky 🙂

danaceks

Nejsou. Platíte znovu…

Leinad

Celou cenu? U ČD je doplatek cca rozdíl mezi vázanou a flexi.

Noname

Tak schválně, kdy se vyrojí lidi, kteří tomu nerozumí, protože jsou zaseklí v blíže nespecifikovaném roce, a budou tvrdit, jaký je to podvod a zlodějina, že každá cesta nestojí stejně 😀

Marťas

No hele, mě spíš naprosto fascinuje ta představa, že národní dopravce zlevní 🤣🤣🤣.

JiP

No me jako bezneho cestujiciho tento system spolehlive presvedci o tom vlakem nejezdit. Vlak neni zkratka ledadlo. Konkurence letadlo/ vlak jsou ojedinele vyjimky. Zato konkurence auto/ vlak je zcela dominantni a autem vas stoji jizda +- stejne. Jizda vlakem ma byt stejne flexibilni jako jizda autem. Prijdu na nadrazi a jedu. Odmitam planovat cestu vlakem jak mezikontinentalni letenku.

Samo

Súhlasím, mám to podobne. Odkedy pred rokmi rôzne CityStary a podobne nahradili viazané Sparschiene, ÖBB sa ma ako zákazníka v diaľkovej doprave úspešne zbavili. Ak chcem napr. za deň otočiť Salzburg tak nechcem plánovať či sa budem vracať o ôsmej alebo deviatej mesiac vopred…

Dejf

No jo, ale když si chcete sednout, tak jak to vyšmoulit s místenkou? Pojede jedna sicna prázdná a pak se s někým na dalším spoji budete střídat? Jako v nějaký lokálce budiž, ale 2 hodiny a víc si prostě žádají nějakou kulturu cestování.