Dvouměsíční omezení končí. DPP dnes vrátí provoz tramvají přes Malou Stranu, opravu zkrátil o pět dnů

Opravená tramvajová trať na Újezdě. Foto: Daniel Šabík / DPPOpravená tramvajová trať na Újezdě. Foto: Daniel Šabík / DPP

Výměnou prošly kolejnice i povrchy.

36 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Frantík

No jestli chtěli zlepšit dopravu pro cyklisty, mohli to klidně protáhnout a nahradit i tu dlažbu…

Jiří Kocurek

Když oni cyklisté tak protestují proti asfaltování …

jkjk

Stačilo by tam položit dlažbu sjízdnější pro cyklisty, ale to se prý nestíhalo.

Frantík

Vždyť to říkám… „nestíhalo“ – no tak trvalo by to déle, to taky říkám

U22

Další rekonstrukcí by měla být podle plánů trať v Modřanech, konkrétně modernizace mezi Poliklinikou a Čechovou čtvrtí a také rekonstrukce trakčního vedení od Polikliniky na Levského. U té rekonstrukce TV pořád nechápu, proč se neprovedla už minulý rok při rekonstrukci kolejí. Neví někdo?

PetrH

taky jsem měl šok, že se to má zavřít v dubnu znovu… Ale taky asi jde o napojení na nové TV do Libuše, aspoň to tak píší. Potom se snad otevře trať už celá.

Frantík

Ne, to bude kvůli novému mostu přes Vltavu…

Ondra

Škoda, bez aut to tam bylo fakn

dzejejc

Bez aut ano, ale bez tramvají nikoliv.

Jiří Kocurek

Je obrovská škoda, že se místí autobijci nedokázali sdružit a ukázat celému světu, jak takovou opravu dělat bez (nákladních) automobilů, pouze s použitím bicyklu.

Martin

Bez aut by to tam fakt bylo lepsi,… zadna zpozdeni tramvaji, a lepsi pohyb v oblasti… i dychat by se tam dalo lepe…

medical examiner

A tu samotnou tramvajovou křižovatku by mohli udělat o kus větší…

Filip Jirsák

Jenže on vůbec nikdo nechce, aby se ta oprava dělal bez nákladních aut. To jenom vy demagogicky podsouváte.

Průzkumník

Proč ne? Vy tam přece dovezete stavební materiál na cargo kole.

Filip Jirsák

No já nevím – třeba proto, že to vůbec nikdo nechce? Nemyslím si, že by bylo tak těžké to pochopit.

Průzkumník

Ale já bych to chtěl…víte jak by se to bylo ekologické?

Filip Jirsák

Tak pokud vy to chcete, ten materiál na cargo kole byste tam měl dovézt vy. Jestli to zvládnete tak, aby stavba netrvala déle, určitě budou všichni spokojení.

Průzkumník

Taky bych chtěl mít bydliště na Praze 1, parkujete ve dvoře? A nějakou dobrou restauraci byste mi tam doporučil? Poslední dobou jezdím nejdál do Vinohrad.

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

Nedošlo ke kolapsu? Jak je to možné? Uzavření Malé Strany přeci muselo způsobit kolaps!
Pane Svobodo (ciwe, tady je taky každý Svoboda), jednejte! Jste gynekolog!

Jenda

To samé ulice Jana Želivského. Už 3 měsíce kompletně uzavřena, žádný kolaps se nekoná. Podle Magistrátu ale nepřichází v úvahu ani zúžení ze čtyř pruhů na dva. A tak budou brzy opět středem Žižkova jezdit auta po městské dálnici a chodci budou dál balancovat na nejužších tramvajových ostrůvcích v Praze.

Průzkumník

Oni by ani nemuseli, až bude hotová východní část VMO, každý rád pojede tudy. Osobně jsem loni přijížděl do Prahy po D8 a měl jsem schůzku na Spořilově, protože nevyhovující Průmyslová byla totální parkoviště, musel jsem tudy, jinak by mě to ani nenapadlo. A kdybych měl cestu z domova pouze na Žižkov a zpět tak stejně pojedu metrem teď i po otevření VMO.

Filip Jirsák

Jasně. Stejně jako až bude hotový Strahovský tunel, každý rád pojede tudy a ne přes Malou Stranu.

Průzkumník

Ano přesně tak. Podívejte já ještě pamatuji dobu před dostavbou Lanového mostu a Štěrboholské radiály a Hostivař byla parkoviště kamionů, MHD tam nabírala běžně zpoždění půl hodiny. Takže ano vím co to přineslo.

PS: Dnes nebyla demonstrace za 30 v Praze protože prší nebo protože se o víkendu neučí a nedá se tak fláknout ze školy?

Filip Jirsák

V mém světě Lanový most ani Štěrboholská radiála nejsou na Malé Straně, dokonce jsou na opačném břehu Vltavy, než Malá Strana. Ale u vás to pravděpodobně bude jinak.

Tipoval bych, že to bude proto, že o víkendu babičky méně rodí klavíry, takže nejezdí tolik aut.

Průzkumník

Stejně tak Strahovský tunel není na Malé straně. Chce se mi napsat, co všechno ve vašem světě ještě očividně nebylo, ale nechci si kazit neděli.

Filip Jirsák

Strahovský tunel je součást obchvatu Malé Strany.

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

A jéje. Ažbudeokruhismus!

Průzkumník

Hele jeďte to poradit třeba do Kardašovi Řečice, tam vede I/23 přímo přes náměstí a ještě tam mají u jednoho domu přikázaný směr, protože by se tam dva nevyhnuli. Poraďte jim, že to mají v centru města sklidnit, tranzit vést uličkami okolo, a nečekat na Ažbudeobchvatismus. Resp. obchvat rovnou zamáznout, protože to akorát do centra města přivede další auta, která by tam jinak nejela.

Filip Jirsák

Jestli on nebude rozdíl mezi Kardašovou Řečicí a Prahou. Nebo podle vás Kardašova Řečice je cílem nebo zdrojem stejného množství aut, jako Praha?

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

Je to tak. Ostatně každý s jedním semestrem dopravy ví, čím je to způsobeno. Ale bohužel, jsme pod nadvládou autistů (tímto se autistům opět omlouvám). A politici prostě nechtějí přijít o hlasy. Protože v Praze to pořád ještě představuje voličské téma.

Surio Mario Martinez Suarez

Kolaps to přineslo – všichni jeli po Staroměstské straně – auta stála na celém úseku od Národního Divadla až k semaforu u Karlova Mostu a za semaforem dál až na Staroměstskou a dál po mostě mezi Malou Stranou a Starým Městem až na Malostranskou – v té koloně jsem osobně vykysnul a trvalo opravdu velmi dlouho než jsem se v tom nehejbajicim se štrůdlu doplatili až k divadlu kde už se to pak konečně rozjeli aby se to zas zaseklo v koloně u Tančícího Domu…
TAKŽE VYJÁDŘENÍ MAGISTRÁTNÍCH ÚŘEDNÍKŮ JE JEDNA VELKÁ LEŽ!!!!

Gus

Ano, ale tramvaje naštěstí stálý jen na Mánesově mostě a dál už jely docela v pohodě, takže za mě dobrý. Myslím že časem by i řidičům došlo, že to holt musí zkusit jinudy a malou stranu bychom mohli pro auta zavřít

medical examiner

Nebo rovnou zavřít celé historické jádro…

Vít

Tam stačí málo a hned tam máte kolony. Úplně kdykoliv, nejen teď při zavřené Malé Straně. Vizuálně to možná vypadá katastroficky, ale reálně v těch autech sedí pár lidí. Pardon, ale v kontextu celkové dopravy v Praze si kolaps představuju jinak.

mgr.pavel

Můžu se prosím zeptat odkud kam tamtudy jezdíte, že fakt potřebujete jet tranzit takto přes P1?

Milena Vicenová

Práce byly výborně připraveny a organizovány, všechno šlo jako na drátku. Skvělá práce.