obnoveny

Dvojitá kolejová spojka na syntetických pražcích. V Prostějově dokončili zakázku pro Porúří

Dvojitá kolejová spojka pro Ruhrbahn. Foto: DTVSDvojitá kolejová spojka pro Ruhrbahn. Foto: DTVS

Pro DTVS jde o další zakázku v Německu v letošním roce.

Odebírat
Upozornit na
guest
5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Name

Pokud by je šlo vyrobit z recyklátu a používat místo betonových, tak by to byla dobrá spotřeba odpadního platu.

MP22

Tuší někdo, proč tam nejsou normální betonové?

Jmeno

Protože mají vlastnosti dřeva, ale nehnijí.

Kubrt

Tyto se mi zdají nižší, může tam být nějaký limit pro výšku celé konstrukce.

Zdeněk

Mají zřejmě takové vlastnosti, že nejspíš stačí i jejich menší výška. Což může být v souladu i s vaší domněnkou.