Dva roky oprav vytíženého mostu v Brně-Židenicích začnou na konci listopadu
Most v ulici Otakara Ševčíka v Brně. Foto: Petr Kunc
Během první etapy bude uzavřen jízdní pás ve směru od Židenic na Komárov včetně přilehlých ramp.
To zas bude pantografů v hákovnici, bo pod mostem vede trať na Olomouc/Ostravu a je do od Brna do stoupání …
Oprava: je od Brna …
A před úsekem cestou nahoru je výhybka, takže se to z Černovické spojky ani moc rozjet nedá.
Chtělo by to druhou kolej až do Křenovic a v Modřicích kolejové spojky. A to i pro eSko. Aspoň by se nečekalo na křižování.
super, těším se na konec roku 24 jak budou hotové Pisárky, Tomkovo, plus toto, hned se bude Brnu dýchat lépe…
Kromě dezolátního stavu vozovky netuším, jak tahle oprava pomůže? Nevidím ani prostor ve zkapacitnění, šla by rozšířit rampa od Ostravy, všude jinde to moc nedává smysl a muselo by se rozšiřovat i mimo most (např. odbočovací pruh už od Táborské, aby měl nějaký smysl a případně dvojpruhá rampa na Ostravskou).
Ano, po opravě budou dva pruhy odbočovat vlevo z Gajdošky na Ostravskou. Na rampě se to pak bude sjíždět.
Pomůže tak, že to celé nespadne.
No přání je to hezké, ale ono se vždycky něco najde. Pokud se podaří rozjet rozšiřování D1, tak to bude akce, pěkně po etapách, na 10 let. A víme jak to jezdí, ikdyž je to jen přiškrcené…
Ale jen pokud se do té doby nezadusíme. Ve stejný čas Tomkáč i Otakara Ševčíka to je kravina… a to jezdím autem zcela vyjímečně. Z přímého spojení se stalo spojení s dvěma přestupy a ideální šancí na ujíždění, zrovna jako posledně 🙁
Celá konstrukce mostu je v dezolátním stavu. Kdyby se rekonstrukce odložila, hrozilo by úplné uzavření.