Dva pracovní dny navíc přinesly v říjnu růst výběru mýtného o 6 procent
Kamion na I/3 v Miličíně. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Za předpokladu pokračující stagnace v posledních dvou měsících roku se bude letošní výběr mýtného pohybovat kolem 15 miliard.
Když jsem na obrázku viděl ten barák v Miličíně, tak mě polila horkost. Je to zakleté místo s trvalými kolonami.
Sice máme z dálnice jednopruhovou komunikaci (denní, velmi často souvislé, kolony od Devíti křížů na km 168 až do Brna na 196), ale prachy se sypou. Bezva.
Což tak zvednout mýto na úroveň Rakouska, aby se proudy Balkán Německo dělily rovnoměrně?
Jj, plný souhlas. Občas musím po A21 od Vosendorfu a ejhle… Žádný (tedy skoro žádný) balkánec s kamionem, a tím myslím i kluky ze Slovače a Honvédy. Pouze dodávky, a to bez vleku. Ty jsou spolu s těmi kamiony u nás. Takže nevidím důvod proč nenastavit obdobnou sazbu a nápravové zatížení 8 tun + fůru těch omezení a represí co najdete na stránkách ASFiNAGu a v zákonech spolkové republiky (myšlen třeba technický stav a jeho vyžadování). Ostatně jiný úhel pohledu proč by to nemělo jít je přeci i cena dálniční známky. Tu máme od března příštího roku stejnou (nebo skoro… Číst vice »
Do Brna jeden pruh úplně stačí. Kdo by tam chtěl jet. Hlavní je že se dá jet rychle pryč.
Ano, ano, není den, kdy by nebyla kolona od Vyškova až k Ostrovačicím.
V rámci snižování emisí je teda pošlete daleko delší cestou?
Jo, vím, chtělo by další dvě koleje zkr Bezpráví, ale … pro Němce je taky jednodušší zdražit čechům dovoz banánů a pomerančů.
Když vidím tu cisternu
https://www.e10info.eu/can-i-use-e10/
🙁
takže když zavedeme pracovní soboty, tak na tom pěkně vyděláme, co? a to se vyplatí…
Dovedete si představit ten seznam výjimek pro úřady, ve kterých by to neplatilo? Dneska je nepřestavitelné, aby byly 4 dlouhé dny v týdnu.