Prostějovská výhybkárna hlásí rekordní zakázky, získala nové kontrakty v Německu
Tramvajová křižovatka pro Brémy. Foto: DT-Výhybkárna a strojírna

Německo se stalo po Slovensku druhým největším exportním trhem.
Německo se stalo po Slovensku druhým největším exportním trhem.
A že to je víceméně monopolní dodavatel výhybky pro SŽ naštve vůbec nikoho. Ale AŽD by někteří nejradši poslali do konkurzu.
Napsal jste to sice trochu neurvale, ale v zásadě správně. Kdy se na českém trhu ve větším objemu objeví výrobky jiných výrobců? Konkurence je tu potřeba jako sůl, neb bez ní tu pak máme „drážní inflaci a ceny“…
Hlavně že expanduje a vydělává, ale na srdcovku nebo kolejnice musíme čekat,protože mají plnou kapacitu.A potom jsou zpoždění….
To ovšem není chyba výrobce, ale manažera infrastruktury.
To jen a pouze manažerské rozhodnutí ohledně skladových zásob. Pokud nechci držet na skladu takovýto atyp výhybky, tak si musím smluvně zajistit její rychlou výrobu i když by to mělo být dražší. Jako manažer si buď jedno (sklad) nebo druhé (smlouvu na rychlou výrobu) musím umět obhájit.
Nejhorší je, že tyhle věci na SŽ vůbec, ale vůbec nefungují.
Můžete ukázat konkrétní příklad nefunkčnosti?
(co mám informace, uvedené postupy zavedeny jsou)
3 měsíce čekání na opravu výhybky v Dluhonicích.
https://bintana.cz/kolejove-stavby/
Bintana vyrábí a dodává také srdcovky aj
Kolejová doprava vydělává. Kdyby MD resp. SŽ nezdržovalo výstavbu železnic v ČR, mohli se mít ještě lépe.
Zdá se mi, že tě sobotní křížovky a sudoku velmi intelektuálně vyčerpaly…
Kdepak, to není senior, ale údajně čerstvě vystudovaný vševědoucí Halásek…
To je dobře!