Druhá tragická nehoda FlixBusu během jednoho roku. V Německu havaroval autobus do Polska
Autobus FlixBusu, ilustrační foto. Pramen: FlixBus
Autobus se při odbočování na odpočívadlo převrátil na bok.
Autobus se při odbočování na odpočívadlo převrátil na bok.
Já jezdím Flixbus hodně často a někteří řidiči jsou ,,páni řidiči,, ví co za tím volantem dělají a práce je baví, je jejich koníček, Pak jsou řidiči co by papíry na autobus vůbec neměli mít a jedou jak kdyby autobus ukradli. Další věc co pozoruji že hodně lidí se v autobuse nepoutá.
Ani bych neřekl, že hodně lidí se nepoutá, ale drtivá většina (alespoň v ČR), pokud se člověk připoutá, je bohužel trochu za exota, ale zrovna při tomto typu nehod – převrácení na bok, dokáže pás s vysokou pravděpodobností zachránit život…
Škoda, že není uvedeno jméno dopravce, kterému se to přihodilo. Člověk by aspoň věděl, komu se vyhnout.
Na dané lince většinou jezdí jen 1 dopravce. A u linek do / z Polska je to úplně jedno, protože to všechno jezdí Poláci, nikdy ne Němci.
Poľsko nemá viac dopravcov alebo čo je logika poslednej vety?
Vaše rasistické smýšlení zas dostalo jednou na frak. Řídil nejspíše Čech jak poleno. 😉
https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/417615-vazna-nehoda-flixbusu-z-prahy-zranilo-se-pres-30-cestujicich-tri-tezce
Co na tom bylo rasistického? Národnost NENÍ rasa…
Pro nositele fašistických myšlenek nic, pro ty ostatní je to pochopitelné dostatečně. 😉 Nebo dáváte raději přednost označení xenofobní, aby pravda vyšla najevo, až budou vytrubovatelé těchto myšlenek rozlišovat národnost podle rozměrů lebky či barvy pleti? 😉
Chápu, že nikdo nemůže vědět všechno. Ale zkuste se ve svých příspěvcích držet skutečnosti. Toť vše.
Chápu, že se snažíte popřít fakta. Takže ta fakta: Předřečník tvrdil, že všechny spoje do Polska řídí Poláci. Faktem je, že je to lež jako věž. Faktem rovněž je, že po poukázání na tento fakt, nick Alík začal odvádět pozornost k nepodstatné věci, přesně dle „příručky“ demagogů. Toť vše. Pravda vyšla najevo. 😉
Najevo vyšla akorát tak vaše neznalost pojmů rasismus a fašismus. A xenofobii, což je jeden ze základních principů přežití živočišných druhů, do toho mícháte jako nadávku. No potěš.
Zajímá mě firma, ne národnost, nejsem xenofob. Ale když nevíte, tak radši mlčte.
Interglobus/Follow me
Ano, lepší by bylo to uvést jako další nehoda během 12 měsíců….
…tak u Flixu je jeden velký problém, dnes ho řídí kde kdo, řidiči většinou jezdí jak když ho ukradli a ještě má mnohem dražší jízdenky než Regio…
Druhá věc jsou nezodpovědní cestující sami k sobě, protože si myslí, že pásy jsou tam na ozdobu…
Tak v tomto případě se opravdu může jednat o zranění způsobená nepřipoutaním. Ani nevím, zda a jak to německá policie vyžaduje a pokutuje v případě autobusů. Tady je jednalo o obyčejný dálkový autobus a ty by měli poskytovat při převrácení značnou ochranu.
V té předchozí nehodě u Leipzig se jednalo o patrový autobus, a tam to s tou odolností není tak zřejmé. Ostatně z nalezených článků není ani s odstupem času zřejmé proč řidič ztratil kontrolu nad autobusem a převrátil se.
a to by snad pomohlo? Vždyť to nebyl čelní náraz, proberte se
Ano, když při převrácení neletí člověk až 2 metry do boku (nedejbože oknem ven pod převracející se autobus) a do ničeho nenarazí hlavou tak to celkem pomůže s následky.
jasně, vy jste u toho byl a všichni letěli 2metry a u toho ještě vylétávali okny ven…
Přesně proto se v autobusech poutám a divím se, že pásy nejsou povinné ve všech autobusech kromě městských. Fakt nechápu, proč ani v nových busech pásy nejsou. Dokud pásy nebudou systematicky všude, tak se lidi poutat nebudou.
Argument se stojícími cestujícími si strčte někam. Schopný objednatel (mimo MHD) plánuje tak, aby se pokud možno nikde nestálo na dennodenní bázi. Stojící cestující jsou většinou jen ti, kteří si nechtějí vedle někoho sednout.
Tak pásy jsou povinné už dost dlouho ve všech regionálních a dálkových autobusech. Vy sám máte jinou zkušenost?
A v dálkových autobusech snad ani stojící cestující být nemohou.
A pak tu máme extrémy typu městský kloubák z Prahy do Brandýsa po D10…
Nebo linka 100 na letiště po D0. Zkrátka všude, i jinde v Česlu nebo znám řadu podobných případů ze zahraničí, kdy městská linka jede část trasy po silnici dálničního typu. Jestli toto je někde vůbec legislativně ošetřeno si nemyslím, spíš to bude (aspoň v zahraničí) na příslušných podmínkách pojišťoven.
Nebo NAD po dálnici ve vylítaných autobusech z MHD.
A teď si představte, že v rámci PID jezdí z Prahy do Příbrami desítky kilometrů po dálnici D4 autobusy v 10 minutovém intervalu. 6 spojů za hodinu v jednom směru! Ó hrůza!
No,nazdar.Za týden jedu Fixbusem z Německa do Prahy. Už teď abych se bála,jestli dojedu. Kromě toho ceny mají někdy vyšší než RegioJet,přitom nemají ani vodu k napití a 2x semi stalo,že nebyla voda ani na WC. V 21.století?
Někdy je levnější Regiojet, jindy
Flixbus. Například do Mnichova lze koupit dne lístek na Flixbus za 473 i za 1440. Vždy záleží cena u Flixbusu na konkrétním spojí.
https://zdopravy.cz/obrazem-sor-libchavy-predstavil-nove-autobusy-pro-mezimestskou-dopravu-nahradi-hrbace-97670/
Já v tomhle regionálním autobusu pásy nevidím ani na fotkách, ani jsem je neviděl ve skutečnosti na více jak hodinové lince.
V regionální ani omylem, alespoň jsem si jich nikde v nových Crossech, ani Sorech nevšiml.
No nevim pánové ale v setrach jsou pásy standart i na meziměstské dopravě
Jenže Setry nejsou v ČR standard.
„Standart“ bude asi samec od prezidentské vlajky, že?
a to by snad pomohlo? Vždyť to nebyl čelní náraz, proberte se
škoda ,že policie neuvádí u těchto nehod ,kolik cestujících bylo připoutáno pásy
Tak v autobuse pásy skoro nikdo nepoužívá
Já jo, ale většinou jsem jediný.
Také používám.
No, a to bych řekl, že je velká chyba. Jasně, je to rozhodnutí každého, nejvíc tím ohrožuje právě sebe sama, ale nějak jsem nepochopil, proč je to tak normalizováno.
Protoze lidi jsou idioti.
A pak někdy skoro nikdo zbytečně umře …
Vždyť to jeden čas policie dost řešila (i nepřipoutaní když šel člověk na toaletu) a u RJ s stevardem to bylo kontrolováno. To už se praxe změnila?
…změnila dost podstatně, stewardi už spoustu let nejezdí a řídící nekontrolují…je to odpovědnost samotných cestujících…
A policie to nekontroluje, samozřejmě. V případě tohoto přestupku by šla pokuta za kým? Dříve to bylo na dopravci (aspoň takový byl právní názor) a ten to mohl vymáhat po cestujícím.
V Norsku su pasy povinne, policia ich narazovo kontroluje a pokuta ide zasadne za cestujucim, nakolko sa predpoklada, ze svojpravny clovek je schopny pochopit piktogramy na nalepkach, svetelny signal a v dialkovych busoch na zaciatku trasy aj upozornenie vodica cez mikrofon.
a to by snad pomohlo? Vždyť to nebyl čelní náraz, proberte se
Ještě poprosím o tři další kopie tohoto příspěvku v téhle diskuzi, jen tři jsou málo.