Druhá etapa modernizace zastávek v Ostravě, DPO jich zrekonstruuje dalších 13
Tramvajová zastávka Václava Jiřikovského v Ostravě. Zdroj: DPO
Modernizace si vyžádá téměř 27 milionů korun.
Modernizace si vyžádá téměř 27 milionů korun.
Praha opět pozadu. Zdejší zastávky jsou ostuda, zejména ty mimo zástavbu – například na trati do Modřan je to naprosté zoufalství. Ale třeba i U Kaštanu – vytížená zastávka, bez přístřešku, jen sloupek, asfalt a hnusné zábradlí. Prostě jednotný standard nemáme, neuplatňujeme. Kašleme na vás.
Který vymyslel nahrazení praktických žlutých zastávek, které byly vidět stovky metrů daleko za tento nevzhledný a hlavně nepraktický šedivý nesmysl?
Je moc hezké, že systém bez oznámení zahazuje znaky mezi složenými závorkami a text následně postrádá smysl.
V pohodě, my už jsme si na to prázdné místo sami doplnili vhodné slovo 😃
Mě by zajímalo jak se vyvíjí možná rekonstrukce zastávky Zábřeh vodárna.
Psalo o větších úpravách včetně širokého okolí i v rámci stavby železniční zastávky Ostrava Zábřeh.
Má li někdo info předem díky…👍
Zábřeh, vodárna už šedý označník a šedou nefunkční skleněnou budku má, takže už je po rekonstrukci. Vlaková zastávka Ostrava-Zábřeh je sci-fi.
Ohledně zastávky vlaku: Přes prázdniny teď postavili nový potrubní most, rozebrali starý nefunkční silniční most, ubourali horní části kamenných pilířů starého mostu, horní plochu pilířů zarovnali. Tipnul bych si, že v tom místě bude podesta mezi schodištěm od nástupiště podél kolejí nahoru a navazujícím schodištěm kolmo ke kolejím s vyústěním na chodník podél horní hrany zářezu trati (to pro jižní nástupiště). Pro severní nástupiště zrcadlově s vyústěním podél zahrádek na cestu vedoucí ke garážím. Sloupy trakčního vedení posouvali dále od kolejí už při rekonstrukci před cca pěti lety. Nevím v jakém stavu je drenáž, už si nepamatuji, jestli ji tehdy… Číst vice »