Druhá etapa modernizace zastávek v Ostravě, DPO jich zrekonstruuje dalších 13
Tramvajová zastávka Václava Jiřikovského v Ostravě. Zdroj: DPO
Modernizace si vyžádá téměř 27 milionů korun.
Modernizace si vyžádá téměř 27 milionů korun.
Opravdu nerozumím, proč se rekonstruují zánovní zastávky jako Křižíkova, kde už je i světelná hrana a mohou v klidu sloužit ještě řadu let a přitom se stále ignorují ty, kde se nadále vstupuje do vozovky a jde tam denně o život – např. Hulvácká nebo Daliborova. Toto by měla bát priorita. Přitom ÚR pro Hulváky je z roku 2021 a samotný záměr už starší deseti let.
Protože se něděla vždy kompletní rekonstrukce, ale častečna. To platí v případě Křížíkové, kde světelná hrana byla součast jiného pilotního projektu, ale mobiliař je stejný.
Těch důvodu proč se děla rekonstrukce teto a ne teto zástavky je mnoho. Od stavebních povolení, přes vlastníctví pozemku po na tuhle už nejsou aktuálně peníze….
Hulvacka je jinde. Ta blba zastavka se krome Daliborovy a Pohranicni jmenuje Hulvaky.
13 zastávek v Ostravě se blíží nule, ale prostě to dělají salámově.
A pak budou podepisovat s dodavateli a opravovat dalších 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13,
13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13,
13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13,
13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13, 13 a posledních 13.
Omlouvám se, Ostrva asi na 900 zastávek nemá, odhadoval bych to na 400. ale nenašel jsem to. Ale už podle počtu nasazených dopravních prostředků je to úctyhodný kolos.
Zástavek je přes 670, je to v článku.
Trochu doufám, že tentokrát u zastávky Kino Luna přihlédnou projektanti více k rozhledovým poměrům na přiléhající křižovatce, především při odbočování od Nových Výškovic na Volgogradskou. Po poslední rekonstrukci je nutné pomalu vystrčit čumák auta do cesty, aby člověk viděl, jestli něco nejede.
Dnes je doba rychlé práce, nikdo přemýšlet nebude, abyste nebyl zklamaný. web zdopravy.cz vám s tímto nepomůže.
Netřeba se obávat, velké naděje nemám a představu, že se něco změní povzdychem na internetové diskuzi už vůbec ne. Ale aspoň díky tomuto webu vím, že se něco chystá a můžu napsat na úřad…
Praha opět pozadu. Zdejší zastávky jsou ostuda, zejména ty mimo zástavbu – například na trati do Modřan je to naprosté zoufalství. Ale třeba i U Kaštanu – vytížená zastávka, bez přístřešku, jen sloupek, asfalt a hnusné zábradlí. Prostě jednotný standard nemáme, neuplatňujeme. Kašleme na vás.
Který vymyslel nahrazení praktických žlutých zastávek, které byly vidět stovky metrů daleko za tento nevzhledný a hlavně nepraktický šedivý nesmysl?
Je moc hezké, že systém bez oznámení zahazuje znaky mezi složenými závorkami a text následně postrádá smysl.
V pohodě, my už jsme si na to prázdné místo sami doplnili vhodné slovo 😃
Mě by zajímalo jak se vyvíjí možná rekonstrukce zastávky Zábřeh vodárna.
Psalo o větších úpravách včetně širokého okolí i v rámci stavby železniční zastávky Ostrava Zábřeh.
Má li někdo info předem díky…👍
Zábřeh, vodárna už šedý označník a šedou nefunkční skleněnou budku má, takže už je po rekonstrukci. Vlaková zastávka Ostrava-Zábřeh je sci-fi.
Ohledně zastávky vlaku: Přes prázdniny teď postavili nový potrubní most, rozebrali starý nefunkční silniční most, ubourali horní části kamenných pilířů starého mostu, horní plochu pilířů zarovnali. Tipnul bych si, že v tom místě bude podesta mezi schodištěm od nástupiště podél kolejí nahoru a navazujícím schodištěm kolmo ke kolejím s vyústěním na chodník podél horní hrany zářezu trati (to pro jižní nástupiště). Pro severní nástupiště zrcadlově s vyústěním podél zahrádek na cestu vedoucí ke garážím. Sloupy trakčního vedení posouvali dále od kolejí už při rekonstrukci před cca pěti lety. Nevím v jakém stavu je drenáž, už si nepamatuji, jestli ji tehdy… Číst vice »
Jenze takova vlakova zastavka Ostrava-Zabreh by bylo neco pro lidi. O to tady vubec nejde. Tady jde s novymi zastavkovymi oznacniky jen o dohazovani zakazek.