Dřeviny jsou letos k dráze vlídnější. Pádů stromů na trať je o třetinu méně
Hasiči Správy železnic odstraňují padlý strom z trati. Pramen: SŽ
Novela zákona od ledna 2020 kácení dřevin železničářům ulehčila, není třeba je povolovat ve správním řízení.
A orgán „ochrany …“ by měl nést veškerou odpovědnost, včetně trestní a náhrady škody v případě, kdy dřeviny, jejíchž kácení bylo pozastaveno spadnou na trať a způsobí škodu ….
Prostě ty nejhorší už spadly.
No jo…ochrana přírody…
To je taky „důležitá“ věc…
K čemu vám bude, že budete moci jezdit vlakem se 100% jistotou, že na koleje nepadne strom, když nebudete mít co dýchat a pít?
Zato: https://bit.ly/31jY24y rez, tak je k železnici jako obvykle. A pokud to tak půjde dál, tak tu máme tunu úředníků a rezavé koleje.
A po těch úřednících se bude jezdit blbě…
3) Není sucho
4) spousta lesů je vykácených kvůli kůrovci
Někde už to soudruzi ze SŽ dokonce i vykáceli, ale chtělo to trochu přitlačit na pilu. Dost míst připomíná stále džungli nebo zelený tunel…
Tak to hlavně povídejte cestujícím v Jihočeském kraji. Naposledy při poslední bouřce spadlo jen v úseku Nemanice – Hluboká-Zámostí přes šedesát stromů a nejezdilo se několik dní. Do dnes nebyli schopní odstranit stromy z nástupiště na zastávce Hosín. Další stromy tam jsou nakloněný jen fouknout. SŽ = přeúdržbované tratě.
No jo, ale nejsou mimořádné události, o to přece jde…
Že se nejezdí, o tom se nepíše.