Drážďany objednaly další nové tramvaje, využily nakonec celou opci

Nové tramvaje NGT DX DD pro Drážďany. Foto: DVBNové tramvaje NGT DX DD pro Drážďany. Foto: DVB

Kapacita nových tramvají je 290 cestujících.

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jindra

Kontrolní otázka:Uvažují německá města o zavedení parciálních trlejbusů?

A. Mikulka

Ano, všechna tři německá města s trolejbusovými provozy už parciální trolejbusy používají.

Jindra

Myslím spíše zavedení nových systémů mimo zmíněné tři trolejbusové provozy

Jan

Vzhledově nic moc, tady to zachraňují ty barvy.

Vlastimil Kocurek

Ale ta barvy jsou součástí toho vzhledu, nemůžete rozseknout napůl. Mně přijdou jako mimořádně zdařilé.

Vlastimil Kocurek

Vzhled je naprosto yynikající,

Jiří Kocurek

Teda ať počítám jak počítám, vychází mi 242 mil Kč/kus. To je docela hodně ikdyby v tom byl servis.

Erik

Skoda, ze nemuzeme mit neco takoveho v Praze.

Pája

Praha má nějaký zákaz nákupu u Alstomu?

Jan

Bohužel jo a ne jen Praha v ČR 🙂
Jak nevyhraje ta správná firma tak je to špatně…

Jiří Kocurek

A proto si DPMB skládá Draky a všude možně po ČR najdem Varia, která nejsou ze Škodovky, ale z Krnova.

Plecháč

Krnov je jediný správný výrobce u tramvají pod 25 metrů, Škodovka je to jenom u delších tramvají. Schválně mi najděte zakázku, kde uspěla Škoda u kratších tramvají, nebo Krnov u delších m

Jan

On ten Krnov je v holoportu s Pragoimex a VKV Praha…a kdo má podíl v Pragoimexu 😂

Pája

To je tolik roků po 1989 dost smutné 🙄

Jiří

Ne, ale co se vysoutěží a kdo se nevyřadí, tak vždy zůstane to nejhorší co se vyrábí. To je jako s těmi oboustranými tramvajemi, najednou se zjistilo že je jich nedostatek a přitom se tvrdilo, že se nevyrábí, tak se z dovežených vraků dělala rekonstrukce které jsou poruchové.

MP22

A pro cestujícího v letních měsících docela nepřátelské..

libcha

Praha si hlavně nepochopitelné tvrdošíjně stojí za tim, že tram nesmí být delší než 2x T3.

Pan průvodčí

Pražská síť by mohla mít s 3xT leckde problém. Přecijen charakter provozu v Drážďanech a Praze je trochu odlišný. Drážďanské tramvaje mají i v centru rychlodrážní charakter, dlouhé ulice a méně křižovatek. Pražské tramvaje tuto výhodu nemají a nechci malovat čerta na zeď, ale na některých místech a obratištích by mohl být problém s místem.

Blzx

Škoda, že nemůžeme mít něco takového v Praze alespoň přihlášeného do soutěže. Ale to by přece nikdo nechtěl…

kix

no krom té velké kapacity, mě to teda žádný terno nepřišlo, ty schody tam vymýšlel nějaký génius..