Krnov je jediný správný výrobce u tramvají pod 25 metrů, Škodovka je to jenom u delších tramvají. Schválně mi najděte zakázku, kde uspěla Škoda u kratších tramvají, nebo Krnov u delších m
Ne, ale co se vysoutěží a kdo se nevyřadí, tak vždy zůstane to nejhorší co se vyrábí. To je jako s těmi oboustranými tramvajemi, najednou se zjistilo že je jich nedostatek a přitom se tvrdilo, že se nevyrábí, tak se z dovežených vraků dělala rekonstrukce které jsou poruchové.
Pražská síť by mohla mít s 3xT leckde problém. Přecijen charakter provozu v Drážďanech a Praze je trochu odlišný. Drážďanské tramvaje mají i v centru rychlodrážní charakter, dlouhé ulice a méně křižovatek. Pražské tramvaje tuto výhodu nemají a nechci malovat čerta na zeď, ale na některých místech a obratištích by mohl být problém s místem.
Kontrolní otázka:Uvažují německá města o zavedení parciálních trlejbusů?
Ano, všechna tři německá města s trolejbusovými provozy už parciální trolejbusy používají.
Myslím spíše zavedení nových systémů mimo zmíněné tři trolejbusové provozy
Vzhledově nic moc, tady to zachraňují ty barvy.
Ale ta barvy jsou součástí toho vzhledu, nemůžete rozseknout napůl. Mně přijdou jako mimořádně zdařilé.
Vzhled je naprosto yynikající,
Teda ať počítám jak počítám, vychází mi 242 mil Kč/kus. To je docela hodně ikdyby v tom byl servis.
Skoda, ze nemuzeme mit neco takoveho v Praze.
Praha má nějaký zákaz nákupu u Alstomu?
Bohužel jo a ne jen Praha v ČR 🙂
Jak nevyhraje ta správná firma tak je to špatně…
A proto si DPMB skládá Draky a všude možně po ČR najdem Varia, která nejsou ze Škodovky, ale z Krnova.
Krnov je jediný správný výrobce u tramvají pod 25 metrů, Škodovka je to jenom u delších tramvají. Schválně mi najděte zakázku, kde uspěla Škoda u kratších tramvají, nebo Krnov u delších m
On ten Krnov je v holoportu s Pragoimex a VKV Praha…a kdo má podíl v Pragoimexu 😂
To je tolik roků po 1989 dost smutné 🙄
Ne, ale co se vysoutěží a kdo se nevyřadí, tak vždy zůstane to nejhorší co se vyrábí. To je jako s těmi oboustranými tramvajemi, najednou se zjistilo že je jich nedostatek a přitom se tvrdilo, že se nevyrábí, tak se z dovežených vraků dělala rekonstrukce které jsou poruchové.
A pro cestujícího v letních měsících docela nepřátelské..
Praha si hlavně nepochopitelné tvrdošíjně stojí za tim, že tram nesmí být delší než 2x T3.
Pražská síť by mohla mít s 3xT leckde problém. Přecijen charakter provozu v Drážďanech a Praze je trochu odlišný. Drážďanské tramvaje mají i v centru rychlodrážní charakter, dlouhé ulice a méně křižovatek. Pražské tramvaje tuto výhodu nemají a nechci malovat čerta na zeď, ale na některých místech a obratištích by mohl být problém s místem.
Škoda, že nemůžeme mít něco takového v Praze alespoň přihlášeného do soutěže. Ale to by přece nikdo nechtěl…
no krom té velké kapacity, mě to teda žádný terno nepřišlo, ty schody tam vymýšlel nějaký génius..