Dráhy převzaly dvacátý třívozový RegioPanter 640.2, naplnila se třetina zakázky

Třívozový RegioPanter 640.2 pro Olomoucký kraj. Pramen: České dráhyTřívozový RegioPanter 640.2 pro Olomoucký kraj. Pramen: České dráhy

Nový RegioPanter míří do Olomouckého kraje, kde urychlí konec Tornád. Vyrobena už je i první středočeská jednotka.

47 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jindřich

Regiopanteři ale nejsou moc kvalitní vlaky. S tímhle ten západní standard na železnici rozhodně nedoženeme!

Hoermalmeister

Já myslím, že lepší než východ (Slovensko a dál). Jsou to regionální vlaky, takže v nich moc dýl než hodinu strávit nemáte a na tu hodinu to stačí

jackbrno

Co přesně na nich není moc kvalitní? Chápu, pro šotouše je nezajímavé, když jezdí unifikované jednotky, ale co na nich je špatně z pohledu cestujících?

Pavel

Snad jen zavazí na čtverce pod stolkem u okna odpadkový koš na nohy pro pohodlné sezení bězného člověka a sedíte nohami šikmo a nepohodlně.

Tomáš Záruba

Jak to s těmi jedničkami u panterů vlastně je? Nedávno jsem jel z ValMezu a nebyla tam dokonce žádná…

Vid

To si asi určuje objednavatel. V těch nových olomouckých žádná jednička není. Což je dobře. Na osobních vlacích zbytečnost.

Vid

Koukám na řazení na idosu a tam jednička v jednom čelním voze uvedena je. To jsem z toho jelen, že jsem si jí nikdy nevšiml.

Jiří 24

Nejlepší je, že ona tam jakoby je (oddíl), ale platí tam normálně jízdenky pro druhou třídu 😋

Vid

V aplikaci Můj vlak je u stejného vlaku jen 2.třida, tak idos asi kecá.

Honza Gajdoš

Nevím jak jinde, ale u nás v Olk je teď jednička přelepena na dvojku u všech Panterů, Jak těch tří původních, půjčených z Jmk, tak i nových 640.2. Fyzicky je, ale s cenou dvojky.

M.Z.

Bít vás do hlavy… Jednička má být vždy. Na konci a oddělená dveřma. Nikdo nemá rád sebestředné pipiny s telefonem před ústy, puberťáky s BT reprákem a černé pasažéry řvoucí na průvodčí. Osobák “na chvíli” není. Třeba nejrekventovanější spojnice středem republiky Sever-Jih. Přestupy: Batelov-Jihlava-Havl.Brod-Hlinsko-P.Rosice.HradecKralove.Tyniste… Prostaticka agonie sukafony na 7 hodin…

zesp

Tak jako tomu obrazně bylo před dvěma týdny ve stanici Brodek u Přerova. Staré Tornádo odjíždí a z opačného směru přijíždí nový Panter… Tornádo jede na spoji z OC do Hranic, nový Panter míří na Uničovku:

https://youtu.be/W3Kl0JeLdWo

Ondra

Zlínský kraj si objednal pantery a to jako kam?

Kubrt

Přerov Břeclav.

Jiří Kocurek

plus trať 280, která je taky ve Zlínském kraji.

Litovel

Na trať 280 zajíždí olomoucke pantery.

král j

Podařio se u

Rejpal

Otázka na odborníky: bude možné v budoucnu do Regio pantera přidat jeden vůz? Je to technicky možné? Samozřejmě se to bude muset znovu schválit.

Ondra

A proč?

Aaabbb

Protože třeba nákupy dvouvozových jednotek se ukázaly na mnohé tratě jako podcneněné. Vis Sp Plzeň – Karlovy Vary.

Znalý

Všechno jde. Ale jednodušší by bylo objednat u provozovatele další dvouvozovky a ve špičce spojovat…

Tomáš Záruba

Spis trivozovky a dvouvozovky dávat na nové elektrifikované tratě…

Bob Saint-Clair

Mají ty starší kusy už etcs?

Jaroslav

má a to pouze 003,ale Etcs se nesmí pořád zapínat

Leinad

Kdo a proč to zakázal – ono to je (jenom fyzicky) namontované a bez testů šlo do provozu? 😀 Nebo to vozí neproškolený strojvedoucí?

Martin H.

Každé vozidlo po retrofitu musí být aktivováno, schváleno do provozu a dopsáno na seznam aktivovaných vozidel, což obnáší nějaký úřad, takže čas.

Avlaky

Starších regiopantery je v kraji momentálně 7

Ještě přibyly 4 z Brna

Avlaky

Nevi někdo kde skončili 2 krátké jednotky z Brna?

Kubrt

Pendlujou mezi Křižanovem a Žďárem nad Sázavou, stále pod hlavičkou depa Maloměřice.

Hoermalmeister

Na konci roku budou muset zpátky do Brna na linku S4

Domis

2 kusy 640 tam budou muset už teď od května na vlaky Brno-Střelice

Avlaky

A proč tak budou muset když tam do teď nejezdily, nějaká nová smlouva nebo?

Hoermalmeister

Brno – Střelice? Jste si jistý? Žádné spoje nejezdí jenom do Střelic a že by se už teď rozpojovaly ve Střelicích, tam velká úspora času nebude

jackbrno

Od května začíná výluka Střelice – Zastávka. Tudíž budou kyvadlově pendlovat panťáky Brno – Střelice a tam se bude přesedat na autobusy.

František Plášek

No vzhledem k tomu, že se 5.4. zavírá do podzimu úsek Vlkov u Tišnova – Křižanov, tak je otázka, jestli nezůstanou za výlukou dál na pendly…….

bvovka

Nebo se sloučí s vlaky do Havlíčkova Brodu a Kolína.

Martin H.

Nezůstanou. Jsou tam jen do dodání nových panterů..

bvovka

Tady se mluví o dvojici dvouvozových a vy do toho pletete třívozové.

Jan Z.

Fakticky jen 6, 640.004 po nehodě ve Vikýřovicích stále nejezdí.

Tukan

Se začátkem výluky Střelice-Zastávka se nějaké vrátí do Brna.

Kubrt

Předmětných jednotek je už v provozu 21, ale chápu, že oslavují se obvykle kulatá čísla 🙂

bvovka

Jedna čeká v Olomouci na zařazení do provozu a druhá by měla v úterý přijet z Cerhenic.

Kubrt

To je řeč o kterých?

bvovka

223 v Olomouci a 227 v Cerhenicích.

teo

Jakých čísel?

teo

Ano, taky si říkám, aktuálně v provozu 640.201 až 226, kromě 212, 220, 223, 224, 225. Tedy 21

Pavel

226 už jezdí na uničovce