Dráhy dají vybraným profesím 60 tisíc korun. Strojvedoucí se zlobí, zůstali mimo
Posunovač. Autor: Zdopravy.cz/Josef Petrák
Vybraní zaměstnanci Českých drah dostali koncem října od vedení podniku předčasný vánoční dárek. Užijí si ho ale až příští rok.
Dělám Mechanika v Heršpicích šestým rokem. Pokud Si dráhy chcou udržet zaměstnance, tak by se měly SAKRA ZAMYSLET nad výplatama, protože prodavačka v Lídlu bere víc, než průměrnej mechanik!!!!!!!! Navýšení tady o pár procentek kerý se ještě zdaní je totální VÝSMECH!!! Karierní postup neexistuje a když si řekneš, že bys chtěl teda něco přidat tak přidají jen práci.(Např. čistit grafitty,na kerý má být údajně firma ale děláme to my v mezi čase). Proto i já budu brát roha, protože se to v tom bordelu už prostě nevyplatí. S chlapama, co tam dělají 30-40 let jen mávají a neváží si absolutně… Číst vice »
Bohužel jsou mezi námi kolegové (sobci), kteří myslí jen na sebe. Již v lednu loňského roku ze své vlastní iniciativy podepsali 360 hodin přesčasů. Znám jich dost takových. Také někteří noví strojvedoucí ani nemají zájem vstoupit do odborů a snaží si jen co nejvíce vydělat za každou cenu. Bohužel nám kazí prosazování našich požadavků.
Na co proboha do odborů? Do těch odborů, které si z mých peněz ožírají hubu a to je to jediné? Proč se nestávkovalo když byla dobrá příležitost? Počkej až vymře generace důchodců, kteří teď jezdí… To bude teprve sranda… Jinak volby do federace byly jedna velká levárna a dál to radši nekomentuju
Slibem nezarmoutíš… slíbit se dá cokoliv ale opravdu tomu někdo věří?
Tahle věc se týká pouze ČD? Nebo i zaměstnanců dcery ČD Cargo? Poslední dobou není moc jasné, jestli jednají společně jako v akci Drážňáci, nebo každý za sebe!
Jen ČD, pokud jsem správně informován.
Bez komentare
Protoze strojvedouci jsou „idioti“ a neustale se snazi sveho zamestnavatele zachranovat (prescasy, prace v duchodu, stav HV, …) a tohle mame za odmenu. Dobre nam tak.
Domnívám se, že tomu tak není, pane ubolt958. Strojvedoucí jsou lidé a tudíž mají na různé věci různý názor. Někteří mají názor takový, že bez zaměstnavatele prostě v této profesi nemohou existovat a tak dělají skoro všechno proto, aby zaměstnavatel mohl fungovat a přilepšení za přesčasy mají jako zdroj příjmů, na základě kterého si mohou dovolit utratit víc. Důchodci nezachraňují zaměstnavatele, ale přilepšují své kapse a mnozí se také realizují v profesi, kterou měli rádi a museli ji opustit-proto také ve většině jezdí u soukromníků. Jiní strojvedoucí si zase myslí, že dnešní doba se bez nich (a bez železnice vůbec)… Číst vice »
Naštěstí existují i firmy, které dovedou strojvedoucí adekvátně ohodnotit a dát jim k práci solidní podmínky. Sorry jako, ale zachraňovat Dráhu, za cenu vlastního osobního a rodinného života, rozházených přerušených a dělených směn, a mít na kontě 28 tisíc výplaty, to není život, ale přežívání. A nakonec ještě neustále nějaké problémy a buzerace. Takže protože je strojvedoucích nedostatek, budou se o ně holt firmy prát a přeplácet jedna druhou. A třeba si pak někomu dojde, kde je problém, že odcházejí mladí zkušení strojvedoucí za lepším. A mezi tím to můžou zkusit odvozit s těma důchodcama, co by byli v práci… Číst vice »