Drahelčice u Rudné se dočkají obchvatu, napojený bude přímo na dálnici D5
Válec na stavbě, ilustrační foto. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Kolem budoucího obchvatu směrem k Drahelčicím vznikne protihlukový zemní val.
Kolem budoucího obchvatu směrem k Drahelčicím vznikne protihlukový zemní val.
Chtělo by to udělat celý původně plánovaný obchvat od exitu 5 na D5 přes exit 12 na D6, exit 9 na D7 na exit 9 na D8.
ono to chce v podstatě skoro celou 101 předělat a zobchvátit.
Někde se začít musí takže proč ne tady…
super, trvalo jim to jen 44 let od zprovoznění tohoto úseku D5
Trvalo mi skutečně hodně dlouho, než se mi podařilo ten obrázek správně „ztotožnit“ s internetovou mapou, a tak všechny v zájmu úspory jejich času upozorňuji, že TEN OBRÁZEK JE V PODSTATĚ ÚPLNĚ „NOHAMA VZHŮRU“ = směr dálnice do Prahy je dole místo nahoře a ten rybník na obrázku je „Panský rybník“ (50.0299850N, 14.2058615E) v Drahelčicích, které by v reálu měly být vlevo nahoře. Na opačné straně od dálnice jsou (nebo je?) Hořelice a v mapě i na obrázku je patrné pokračování KND k Unhošti.
Mne to trvalo ani ne minutu. Asi nemate takovou představivost
Nemám, bohužel, to máte pravdu – že je něco špatně, to mi bylo jasné brzy, ale dost dlouho mě mátl fakt, že v tom obrázku není větší kus původní plzeňské silnice (ii/605), takže jsem neměl čeho se v něm snadno hned chytit, a jen jsem pořád nechápal, proč je tam křížení II/101 a D5 jinde než v mapě. Ale hlavně by mě vůbec nenapadlo, že redakce nectí pravidlo, že sever by měl být nahoře, a udělá z toho obrázku rébus.
MÚK Rudná je pro vás nedostatečným orientačním bodem?
A komu by to nestačilo, pak je důležitým orientačním bodem trasa KND.
Hodně napoví orientace textů na mapě… když si to otočíte aby byly „normálně“ čitelné tak je sever klasicky nahoře…
Ona ta mapa není vůbec aktuální. Přijde mi vytažená 15 let z archivu.