DPP zprovoznil novou zastávku na staré trati ve Stromovce, tramvaj k ní couvá

Pražský radní pro dopravu Adam Scheinherr odhaluje novou zastávku ve Stromovce. Pramen: FB Adama ScheinherraPražský radní pro dopravu Adam Scheinherr odhaluje novou zastávku ve Stromovce. Pramen: FB Adama Scheinherra

Pražský dopravní podnik má od Velkého pátku ve své tramvajové síti novou zastávku. Do provozu byla uvedena nástupní zastávka Planetárium

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ondra

Zájem o svezení z této zastávky za zvláštní tarif, tj. bez možnosti využít běžný tarif PID, bude pramalý. Jinak si myslím, že trať dál do Stromovky k bývalé vozovně svůj potenciál má. Efektivnější by bylo tam ovšem nasadit tramvaje s oboustranným řízením.

Petr

Přesně, kdyby platil PID tarif, je zájem.o tuto linku daleko větší…Takhle tím skoro nikdo nejezdí .. Ale asi je třeba na těch 40kč nebo.kolik.to stojí vydělat majlant na stavbu metra D 😀

železničář v důchodu

A jaká vozidla jezdí na té nostalgické lince především – přece právě převážně obousměrná !!!
Problém by ovšem byl při ojíždění – chybí tam právě nějaká objízdná kolej nebo aspoň odstavný „šturc“, do kterého by bylo mžno vlečňák přetlačit ručně …

Ondra

Právě proto, že historická tramvaj jezdí s přípojným vozem, celá souprava obousměrná není a musí do Stromovky krkolomně tlačit. Přitom ideální typ tramvaje pro tuto situaci je KT8D5

Frederick

A jak by tam ta obousměrná tramvaj dojela? Stejně by na tu kusou kolej musela posunovat jako historická souprava.

Frederick

Jo,zapomněl jsem, že by řidič přešel na druhou stranu. Ale než tam dojde z jednoho konce na druhý, tak historická tramvaj je pomalu na konečné.

Ondra

Nesouhlasím, jednak historická tramvaj musí na konečnou sunout, což je nejen výrazně pomalejší, ale navíc v tramvaji nemohou jet cestující, ti budou nuceni vystoupit o zastávku dřív.

železničář v důchodu

Cituji poslední souvětí textu: „Zkušební provoz ukáže, zda bude o svezení zájem a zda zůstane u současného konceptu provozu, či dojde k nějakému rozšíření do budoucna,“ uzavřel Šurovský. Což podle mě jednoznačně znamená, že některé vlivnější osoby skutečně uvažují o ještě dalším prodloužení trati (minimálně k bývalé vozovně) – a udělat v souvislosti s tím ze smyčky spojku trianglem a na konci prodloužené trati objízdnou kolej je pak jen otázkou zájmu MHMP, Prahy 7 a DPP + otázkou financování, protože je-li zájem, ani změna územních plánů a zpracování PD nemusí trvat přehnaně dlouho (nejde o TT po Václavském náměstí či… Číst vice »

Chobotnatec

Proc proboha Planetarium Praha a ne jen Planetarium?

Xaver

Buďme rádi, že to není Planetárium Praha ve Stromovce 😉

železničář v důchodu

A přesvědčil jste se už aspoň, jaký je oficiální název pražského planetária? Inteligent by se nejdřív zkusil informovat – třebaprávě na Internetu, kam vylévá svá „moudra“: ono to třeba může klidně být i součástí nějakého „PR“ té instituce, na kterém se návazně všichni rozumně dohodli …

Xaver

Tak oficiální název hlavního nádraží je taky „Praha hlavní nádraží“, přesto se zastávka jmenuje prostě jen Hlavní nádraží, jelikož je logické, že je v Praze jen jedno a že když je v Praze, tak asi nebude brněnské…
Ale jako ano, může to být nějaká dohoda mezi organizací Hvězdárna a planetárium hl. m. Prahy a Dopravním podnikem.

David

Taky by se to mohlo jmenovat Planetárium Václava Havla 🙂

navratp

Mohlo. Ale nejmenuje.

Poudy

To je jako zastávka Multiarena Praha 🙂

Filip

A pak vzpomen na Praha Zlicin a Sidliste Repy