DPP vypsal tendr na geotechnický monitoring pro další úsek metra D
Ražba metra D. Foto: Daniel Šabík / DPP
Veřejnou soutěž na stavební firmu pro úsek Olbrachtova – Nové Dvory hodlá DPP vypsat „v nejbližších týdnech“.
Veřejnou soutěž na stavební firmu pro úsek Olbrachtova – Nové Dvory hodlá DPP vypsat „v nejbližších týdnech“.
Nechápu, když už tam toho krtka strčí. Proč ho nenechají projet oba tunely najednou !!!
Co si má čtenář představit pod „přístupovým tunelem z lokality depo Písnice“ ?
AFAIK normální traťový tunel, kterým budou moct najíždět a zatahovat vlaky z/do depa, akorát na něm ještě nebudou ty ostatní stanice.
Celý úsek Písnice – Nádraží Krč má být ražen najedou (TBM) od Písnice (resp. Kunratic), razicí štít se pak má rozebrat ve stavební jámě Nádraží Krč. Úsek Olbrachtova – Nádraží Krč pak už bude ražem NRTM.