DPP vybudoval v Hloubětíně novou tramvajovou zastávku, jednu naopak zrušil
Tramvajová zastávka Starý Hloubětín. Foto: DPP
Úpravou provozu končí tramvajová zastávka Kbelská.
Úpravou provozu končí tramvajová zastávka Kbelská.
Stalo se už někdy, že by nějakou zastávku zrušili úplně?
Třeba takovou Plzeňku by mohli…
ČSAD Smíchov
Proč Plzeňku? Adeptem na zrušení je spíš Špitálská z centra, ta vzdálenost 140 m je absurdní. Charakter na znamení to neřeší.
Protože jsou od sebe 260 m…o té Špitálské ani nemluvě…
To ano, ale jen směrem do centra. V opačném směru je to k nádraží 360 m. To by se spíš hodilo tu zastávku do centra posunout po směru jízdy.
Vozovna Strašnice na Vinohradské z centra 2020.
ČSAD Smíchov oba směry 2020.
Nyní Starý Hloubětín je provozně zrušení zastávky Starý Hloubětín u ulice Na Obrátce, která zůstává jen jako občasná. Obdobně byla v minulosti „zrušena“ Vltavská u Hlávkova mostu.
Těch zřízených je ale více.
Neměla ta Kbelská taky „už“ černý přístřešek? Ale tato schválnost je spíš na vině JcD (odvezou přístřešek hned jak skončí smlouva, místo aby dál sloužil pro cestující).
nedohodli se DPP na odkupu přístřešků. JcD byli nuceně odejiti, tak si s DPP dělají naschvály.
Proč se mi zdá, že ty nové přístřešky mají každý jiný font a jinou velikost písma?
asi jsi blázen
To je asi jen nezvyk…
Z tehle zmeny jsem trochu rozpacity, puvodne byla trat v ulici Kbelske a od konecne N.Hloubetin i od Kbelske to bylo blizko k zastavbe. Po prelozce prakticky N.Hloubetin ztratil smysl, Kbelska zustala a pribyla zast. st. Hloubetin na prelozce. Pro prestup ze smycky by stacil prechod.
Ted je na zastavku od Hloubetina dal o frek entovany prechod, nic zasadniho, ale kom[likace to je, blize je to opravdu ze smycky, ale i tak se musi pres prechod.
Opravdu nestacilo zridit prechod u tram. krizeni u smycky xapadnim smerem?
Mno, situaci jeste by mela zlepsit uprava Kbelske.
Vznikl také přechod pro chodce na západním konci nové zastávky?
Samozřejmě že… Ne!
Nevim, ale z fotky to nevypada, pokud by tam vznikl, asi by bylo zbytecne stavet tu zastavku, pac prestup z 8 na 14 by slo po tom prechode, a 25 spolu se 14 by staveli spolu na kbelske…
Přechod tam není. Musel by být signalizovaný, což by mířilo k signalizování celé kolejové křižovatky všemi směry s mnoha limity, zejména blízkostí křižovatky Kbelská.
Ale vznikly zde zpevněné plochy, a protože auta z obou stran přijíždějí nadávkovaná okolními signalizacemi, většina chodců zde může slušně přejít.
A jak se zlepší dopravní obslužnost? Nenapadá mne nic, jedině snad přestup na linku 8 na smyčce. Jinak je to spíš (podle mne) zhoršení. A ten přístřešek je taky na nic, když není krytý i z boku
Pro nás, co tím směrem jezdíme to zlepšení je. O dost se zlepší přestup z končící linky 8 na linky směr Lehovec, tedy 14, na kterou se muselo přes silnici, nebo 25, na kterou to bylo až přes velkou křižovatku na zast. Kbelská.
No to jsem psal ne? Ale když chcete jít někde dál směrem na Čerňák tak musíte přes tu mega-krizovatku. Pro někoho zlepšení (přestup), pro někoho zhoršení (zrušena Kbelská).
Jít dál směr čerňák? Tak popojet na další zastávku, ať nemusíte přes ten semafor 🙂
A to se nedá z té osmičky na pětadvacítku přestoupit na některé z předchozích zastávek, nebo ještě lépe – vůbec do osmičky nenastupovat, když mám v úmyslu jet až na Lehovec?
Tak mít šanci chytnout čtrnáctku je psychologicky lepší, než čekat na třeba U Elektry 7 minut.
Z fotky není poznat zdali je tam lavička důležitá pro staré a špatně chodící případně vlekoucí se o berli…odhaduji že není.
Myslim, ze tito lide budou mit predevsim problem prejit tu krizovatku…
No jak tam jednou vlezou, už by je měli ostatní pustit… minimálně do dalšího semaforu.
No, to je fakt, ale ten provoz je silenej…