DPP pořádá nábor řidičů, nově přišel s příspěvkem 50 tisíc
Bus v pražské MHD. Autor: DPP - Petr Hejna
Dopravní podnik hl. m. Prahy pořádá v sobotu informační den pro možné zájemce o práci řidiče autobusu. Zároveň spustil nový
To si dělaj srandu ne ? Za tenhle plat jim bude někdo dělat ?
Podmínky u DPP nejsou ideální. Nebudou dokud se ti nahoře sami nepřesvědčí o čem to je a ti dole se neozvou. Nejde jen o samotné finance, ale vše okolo. Podpora nulová, sociální zařízení katastrofální, komunikace neuspokojivá, vybavení prakticky žádné. Dělám to jen proto, že mám rodinu.Jinak bych utekl na minutu ihned. Kdo nemá rodinu, závazky či jiné osobní starosti doporučuji se poohlédnout jinde či do jiného sektoru nebo oboru. Je spousty jiných firem ať v autobusové či jiné oblasti co nabízí mnohem více. Představa a realita je fakt někde jinde!
Aby dnes člověk uživil rodinu potřebuje více než 50 tisíc měsíčně.
Kolik cca. dostanu vyplatu jako řidič u DPP za 200 hodin/měsíc? Mám jenom B-čko. Děkují
Ono dělat dnes řidiče z povolání není jaksi IN. Manuální práce jsou v ČR společností podceňovány a mladá generace většinou s VŠ vzděláním by se „společensky znemožnila“ kdyby někdy řekly , že řídí autobus nebo náklaďák. Ještě horší je situace v nákladní dopravě. „Stará škola“ odešla do důchodu a ti mladí co řídí kamión jsou vesměs srdcaři, co to dělají rádi. Také se na tom podepsalo 30-leté nasazování psí hlavy řidičům kamiónů, oproti tomu v Polsku má tato profese mnohem větší společenské uznání. Konec povinné vojny, drahé profesáky, malé platy (myslím základ bez diet) zapříčinili, že toto povolání zde v… Číst vice »
Tak ono je manualni prace a manualni prace. Myslim si, ze mladi se zase uplne nebrani manualni praci jako napr. remeslnici (respektive, lepsi se to). Ale treba jezdeni s kamionem/autobusem neni uplne prace snu. Hodne stresu, nepravidelny rezim, casto dlouho od rodiny….to se netreba divit. Srdcari at si to jezdi a tem ostatnim prejte at delaji, co je bavi.
Mimochodem, nevidim nic spatneho na tom, ze budou za volantem cizinci. Pokud se dorozumi a umi ridit…treba jim to pomuze – jako spouste Cechum v minulych dekadach co jezdili v zapadni Evrope 🙂
Často dlouho od rodiny – to by tak úplně v MHD platit nemuselo, kdyby byly rozumně dlouhé směny.
Tlak na autonommní řízení autobusů bude čím dál větší. Snad se toho dočkáme i u nás
Dockate. Odhadom o 15 rokov, tak ako zvysok sveta. Co bude nepochybne velka utecha pre ludi, ktorym vynecha spoj buduci mesiac…
No, nevím, jinde náborový příspěvek nedávají, tak proč zde? Kdysi se dával horníkům.Oblečou ho, dají mu stravenky, pracuje v suchu a v teple.
Protože jsou zoufalý, mladý to dělat většinou nechtěj a kdo to dělat chce, tak radši za několikanásobek v reichu.
DPP bojuje o zaměstnance se soukromými dopravci jako je About Me, ČSAD Střední Čechy nebo OAD Kolín. A ti náborové příspěvky již delší čas novým zaměstnancům (pokud již přicházejí jako držitelé ŘP sk. D) nabízejí.
Dejte mi v Praze byt a budu pro DPP jezdit klidně 5 let 🙂
(nemyslím do vlastnictví, stačí mít kde bydlet a neplatit za to přemrštěné sumy)
Na něco takového by měli být obecní byty. Jenže ty se buď zprivatizvaly tehdejším nájemníkům, nebo se příhrály správně zainteresovaným osobám. Je fakt, že obce by měli mít byty pro lékaře, učitetele a jiné profese, které chce nalákat. Je fakt, že pokud soukromá firma opravdu stojí o nějakého zaměstance, tak se mu klidně o bydlení postará. A je fakt, že jako řidič autobusu nemáte v Praze moc šancí jak slušně bydlet.
Tak na to zapomeň…a rychle!
Ked je to tak super, ako to, ze musia skrtat spoje skrz nedostatok ludi? Zeby to predsa len az tak super nebolo?
To Praha este nedavala? V svk BA,KE,ZA zabudli už že to niekedy zavadzali ako novinku….ou
Pražský DPP náborový příspěvek zatím na rozdíl od některých soukromých reálně výrazně menších dopravců (v Praze a jejím okolí) nenabízel.
Náborový příspěvek dává dnes kde kdo.
PRažské nemocncie se náborovými příspěvky a benefitními programy v Praze o zdravotní sestry a lékaře přetahují. Předpokládám, že v Praze se stane i pro řidiče autobusu náborový příspěvek samozřejmým prostředkem v boji o pracovní sílu.
Len pre porovnanie bonusovy system a NABOROVY PRISPEVOK ( AK MAS PAPIERE NA BUS CCA 75 TIS CZK, AK NEMAS CCA 37 000 CZK) a mzda vodica Bratislava SR (dotacia na vzkm je cca o 40% nizsia od mesta), cena tramvajenky o 1/3 vyssia ako v Pha ale cistota vozov je viac nez dobra
https://www.profesia.sk/praca/dopravny-podnik-bratislava/O3848196
Dopravci v okolí Prahy dávají náborové příspěvky již delší dobu. DPP vlastně „jen dohání“ své konkurenty na trhu práce. Nabídky dopravců v Praze a kolem Prahy často obsahují náborový příspěvek pro držitele řidičského oprávnění skupiny D. Například:
– OAD Kolín: http://www.oad.cz/nabidka-zamestnani.html
– ČSAD Střední Čechy zde: http://www.csad-sc.cz/index.php?id=8&detail=206
– About Me zde: https://www.aboutmesro.cz/ridic-ridicka-autobusu
– Busem: https://www.busem.cz/o-nas/kariera.html
Mnoho nových řidičů v Praze a okolí se nepodaří získat z jiných oborů. Pražský DPP se náborovým příspěvkem pokouší přilákat zaměstnance od dopravních firem, které náborové případně věrnostní příspěvky svým řidičům zatím nevyplácejí. Předpokládám, že se pokouší přetáhnout zaměstnance od dopravců ze skupiny Arriva, případně od Valenty a Martina Uhera. Náborovou kampaň i s příspěvkem má ČSAD Střední Čechy. V ní nabízí i řidičům moderní pro práci dobře vybavené autobusy. Očekávám, že až se rozšíří do více firem v Praze a okolí náborové příspěvky pro řidiče MHD, tak se začne o zaměstnance bojovat mimo jiné i pracovním prostředím. V zahraničí… Číst vice »
Hezky napsáno👍Jako to fakt chce nalákat DPP řidiče na “rajtování “se SORkami a vyplacení náboráku po “bajvoko” šesti měsících?🥴 Přeju jim hodně štěstí.