Autobusy Doprava ve městě Lidé

DPP pořádá nábor řidičů, nově přišel s příspěvkem 50 tisíc

Bus v pražské MHD. Autor: DPP - Petr Hejna
Bus v pražské MHD. Autor: DPP - Petr Hejna

Dopravní podnik hl. m. Prahy pořádá v sobotu informační den pro možné zájemce o práci řidiče autobusu. Zároveň spustil nový program, v rámci kterého poprvé nabízí uchazečům náborový příspěvek.

„Noví řidiči autobusů budou mít po splnění podmínek nárok na náborový příspěvek ve výši 50 tisíc korun,“ uvedla vedoucí oddělení pro nábor zaměstnanců Zuzana Větrovcová. Podmínkou je především řidičský průkaz skupiny D a profesní průkaz.

Na příspěvek dosáhnou ti, kteří do 30. června (či do naplnění stavu volných míst), podepíší pracovní smlouvu s DPP na hlavní pracovní poměr. Částka bude vyplacena po odpracování 1000 hodin. Pracovníci se také musejí zavázat ke spolupráci na dobu minimálně tří let.

Samotná náborová akce proběhne v sobotu v budově autoškoly DPP na Praze 10, kde se zájemci dozvědí podrobné informace o profesi. Informační den je určen pro vlastníky řidičského oprávnění pro skupinu B a C s platným průkazem profesního osvědčení i bez něj.

„Samozřejmě jsou na akci vítáni také řidiči, kteří již řidičské oprávnění pro skupinu D vlastní. Uchazeči o povolání s řidičským oprávněním B nebo C budou moci skupinu D získat po nástupu do DPP. Řidičský kurz budou moci absolvovat zdarma v předem dohodnutém termínu,“ doplnil dopravní podnik v tiskové zprávě.

nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
René Krejcárek
Host
René Krejcárek

To si dělaj srandu ne ? Za tenhle plat jim bude někdo dělat ?

Pavel
Host
Pavel

Podmínky u DPP nejsou ideální. Nebudou dokud se ti nahoře sami nepřesvědčí o čem to je a ti dole se neozvou. Nejde jen o samotné finance, ale vše okolo. Podpora nulová, sociální zařízení katastrofální, komunikace neuspokojivá, vybavení prakticky žádné. Dělám to jen proto, že mám rodinu.Jinak bych utekl na minutu ihned. Kdo nemá rodinu, závazky či jiné osobní starosti doporučuji se poohlédnout jinde či do jiného sektoru nebo oboru. Je spousty jiných firem ať v autobusové či jiné oblasti co nabízí mnohem více. Představa a realita je fakt někde jinde!

René Krejcárek
Host
René Krejcárek

Aby dnes člověk uživil rodinu potřebuje více než 50 tisíc měsíčně.

Teo
Host
Teo

Kolik cca. dostanu vyplatu jako řidič u DPP za 200 hodin/měsíc? Mám jenom B-čko. Děkují

Radim
Host
Radim

Ono dělat dnes řidiče z povolání není jaksi IN. Manuální práce jsou v ČR společností podceňovány a mladá generace většinou s VŠ vzděláním by se „společensky znemožnila“ kdyby někdy řekly , že řídí autobus nebo náklaďák. Ještě horší je situace v nákladní dopravě. „Stará škola“ odešla do důchodu a ti mladí co řídí kamión jsou vesměs srdcaři, co to dělají rádi. Také se na tom podepsalo 30-leté nasazování psí hlavy řidičům kamiónů, oproti tomu v Polsku má tato profese mnohem větší společenské uznání. Konec povinné vojny, drahé profesáky, malé platy (myslím základ bez diet) zapříčinili, že toto povolání zde v… Číst vice »

Vojtaur
Host
Vojtaur

Tak ono je manualni prace a manualni prace. Myslim si, ze mladi se zase uplne nebrani manualni praci jako napr. remeslnici (respektive, lepsi se to). Ale treba jezdeni s kamionem/autobusem neni uplne prace snu. Hodne stresu, nepravidelny rezim, casto dlouho od rodiny….to se netreba divit. Srdcari at si to jezdi a tem ostatnim prejte at delaji, co je bavi.
Mimochodem, nevidim nic spatneho na tom, ze budou za volantem cizinci. Pokud se dorozumi a umi ridit…treba jim to pomuze – jako spouste Cechum v minulych dekadach co jezdili v zapadni Evrope 🙂

Leinad
Host
Leinad

Často dlouho od rodiny – to by tak úplně v MHD platit nemuselo, kdyby byly rozumně dlouhé směny.

súdružka Kolesárová
Host
súdružka Kolesárová

Tlak na autonommní řízení autobusů bude čím dál větší. Snad se toho dočkáme i u nás

slsp
Host
slsp

Dockate. Odhadom o 15 rokov, tak ako zvysok sveta. Co bude nepochybne velka utecha pre ludi, ktorym vynecha spoj buduci mesiac…

Mirvald
Host
Mirvald

No, nevím, jinde náborový příspěvek nedávají, tak proč zde? Kdysi se dával horníkům.Oblečou ho, dají mu stravenky, pracuje v suchu a v teple.

Radim
Host
Radim

Protože jsou zoufalý, mladý to dělat většinou nechtěj a kdo to dělat chce, tak radši za několikanásobek v reichu.

LiborV
Host
LiborV

DPP bojuje o zaměstnance se soukromými dopravci jako je About Me, ČSAD Střední Čechy nebo OAD Kolín. A ti náborové příspěvky již delší čas novým zaměstnancům (pokud již přicházejí jako držitelé ŘP sk. D) nabízejí.

Petr
Host
Petr

Dejte mi v Praze byt a budu pro DPP jezdit klidně 5 let 🙂

(nemyslím do vlastnictví, stačí mít kde bydlet a neplatit za to přemrštěné sumy)

Eduard
Host
Eduard

Na něco takového by měli být obecní byty. Jenže ty se buď zprivatizvaly tehdejším nájemníkům, nebo se příhrály správně zainteresovaným osobám. Je fakt, že obce by měli mít byty pro lékaře, učitetele a jiné profese, které chce nalákat. Je fakt, že pokud soukromá firma opravdu stojí o nějakého zaměstance, tak se mu klidně o bydlení postará. A je fakt, že jako řidič autobusu nemáte v Praze moc šancí jak slušně bydlet.

Vyhlídka na věčnost
Host
Vyhlídka na věčnost

Tak na to zapomeň…a rychle!

slso
Host
slso

Ked je to tak super, ako to, ze musia skrtat spoje skrz nedostatok ludi? Zeby to predsa len az tak super nebolo?

DJ Train
Host
DJ Train

To Praha este nedavala? V svk BA,KE,ZA zabudli už že to niekedy zavadzali ako novinku….ou

LiborV
Host
LiborV

Pražský DPP náborový příspěvek zatím na rozdíl od některých soukromých reálně výrazně menších dopravců (v Praze a jejím okolí) nenabízel.

Kubrt
Host
Kubrt

Náborový příspěvek dává dnes kde kdo.

LiborV
Host
LiborV

PRažské nemocncie se náborovými příspěvky a benefitními programy v Praze o zdravotní sestry a lékaře přetahují. Předpokládám, že v Praze se stane i pro řidiče autobusu náborový příspěvek samozřejmým prostředkem v boji o pracovní sílu.

DJ TRAIN
Host
DJ TRAIN

Len pre porovnanie bonusovy system a NABOROVY PRISPEVOK ( AK MAS PAPIERE NA BUS CCA 75 TIS CZK, AK NEMAS CCA 37 000 CZK) a mzda vodica Bratislava SR (dotacia na vzkm je cca o 40% nizsia od mesta), cena tramvajenky o 1/3 vyssia ako v Pha ale cistota vozov je viac nez dobra
https://www.profesia.sk/praca/dopravny-podnik-bratislava/O3848196

LiborV
Host
LiborV

Dopravci v okolí Prahy dávají náborové příspěvky již delší dobu. DPP vlastně „jen dohání“ své konkurenty na trhu práce. Nabídky dopravců v Praze a kolem Prahy často obsahují náborový příspěvek pro držitele řidičského oprávnění skupiny D. Například:
– OAD Kolín: http://www.oad.cz/nabidka-zamestnani.html
– ČSAD Střední Čechy zde: http://www.csad-sc.cz/index.php?id=8&detail=206
– About Me zde: https://www.aboutmesro.cz/ridic-ridicka-autobusu
– Busem: https://www.busem.cz/o-nas/kariera.html

LiborV
Host
LiborV

Mnoho nových řidičů v Praze a okolí se nepodaří získat z jiných oborů. Pražský DPP se náborovým příspěvkem pokouší přilákat zaměstnance od dopravních firem, které náborové případně věrnostní příspěvky svým řidičům zatím nevyplácejí. Předpokládám, že se pokouší přetáhnout zaměstnance od dopravců ze skupiny Arriva, případně od Valenty a Martina Uhera. Náborovou kampaň i s příspěvkem má ČSAD Střední Čechy. V ní nabízí i řidičům moderní pro práci dobře vybavené autobusy. Očekávám, že až se rozšíří do více firem v Praze a okolí náborové příspěvky pro řidiče MHD, tak se začne o zaměstnance bojovat mimo jiné i pracovním prostředím. V zahraničí… Číst vice »

Bubák2003
Host
Bubák2003

Hezky napsáno👍Jako to fakt chce nalákat DPP řidiče na “rajtování “se SORkami a vyplacení náboráku po “bajvoko” šesti měsících?🥴 Přeju jim hodně štěstí.